بهترین فیلم های ژاپنی: 15 فیلم برتر تاریخ سینمای ژاپن + دانلود

سینمای ژاپن بیشتر از آن که با فیلم‌های تحسین‌برانگیزش شناخته شود با انیمیشن‌هایی معروف شده که نام انیمه را یدک می‌کشند. اگرچه صنعت انیمیشن‌سازی ژاپن یکی از قوی‌ترین ابزارهای فرهنگی این کشور دوست‌داشتنی است اما سینمای ژاپن هم به اندازه انیمه‌هایش موفق و تاثیرگذار بوده که کم‌تر دیده شده است.

این مقاله را به معرفی بهترین فیلم های ژاپنی اختصاص داده‌ایم و شما را با پانزده اثر برتری آشنا خواهیم کرد که برای آشنایی با فرهنگ و تمدن این کشور آسیایی ایده‌آل خواهند بود و در عین حال، تحسین منتقدین و تماشاگران نقاط مختلف دنیا را برانگیخته‌اند.

1.انیمیشن پاپریکا Paprika 2006

انیمیشن پاپریکا Paprika 2006

بهترین فیلم های ژاپنی- پاپریکا (Papurika) یک فیلم انیمه است تولید سال ۲۰۰۶، به کارگردانی ساتوشی کن، از محصولات استودیو مدهاوس. این فیلم بر اساس رمانی به همین نام از یاسوتاکا سوتسوی، که به سال ۱۹۹۳ نوشته ساخته شده‌است. داستان فیلم در مورد خانم محقق روان‌شناسی است که با استفاده از یک دستگاه بخصوص به پزشکان اجازه می‌دهد تا با ورود به رؤیاهای بیمارانشان به ایشان کمک کنند ولی این دستگاه دزدیده می شودو باعث توهم، ناگواری ها و اتفاقات بدی می شود. پاپریکا باید برای درست کردن این مشکلات دست به کار شود.

به کارگردانی مرحوم ساتوشی کن، انیماتور و هنرمند ماهر در همه چیز شبیه رویا ، پاپریکا با این هدف ساخته شد که خطوط بین واقعیت و داستان را تار کند. برخلاف کارتونهای دیزنی و اشکال دیگر انیمیشن که غالباً پایه و اساس بیننده ها را برای فرار از خوشبختی واقعیت ها قرار می دهد ، کارگردانانی مانند Satoshi Kon قصد داشتند چیزهای متفاوتی را انتخاب کنند. هیچ محدودیتی در تخیل وجود ندارد که از فیلم هایی مانند Paprika بیرون می رود، اما شاید برانگیزترین عنصر آن ارتباط آن با واقعیت باشد؛ یک دنیای رویایی ناکارآمد که هنوز هم می تواند توسط کسی که وسیله ورود آن را از حقیقتی واقعی دارد، دستکاری شود.

خلاصه داستان:

دستگاهی که گروهی از دکتران متخصص از آن برای ورود به رویاهای بیمارانشان استفاده می کرده اند دزدیده شده و ممکن است از آن برای مقاصد شومی استفاده شود. هرج و مرج همه جا را فرا گرفته و تنها یک دکتر زن بنام «پاپریکا» است که می تواند به این وضعیت پایان دهد…

(دانلود با کیفیت 1080p با حجم 1.68 گیگابایت)

(دانلود با کیفیت 720p با حجم 885 مگابایت)

(دانلود با کیفیت 480p با حجم 485 مگابایت)

(صوت دوبله جداگانه با حجم 83 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

2.داستان توکیو (Tokyo Story 1953)

داستان توکیو

بهترین فیلم های ژاپنی- این روایت از یک زوج بازنشسته پیر که در جنوب غربی ژاپن زندگی می کنند ، دنبال می شود. این زوج تنها برای دیدن فرزندان بزرگسالی خود به توکیو سفر می کنند تا دریابند که آنها خیلی شلوغ هستند که وقت خود را برای دیدنشان پیدا کنند. تنها عضو خانواده که تلاش زیادی برای گذراندن زمان با آنها می کند ، داماد بیوه آنها است. به نظر می رسد والدین به جای اینکه نسبت به فرزندانشان مشغول احساس بد شوند ، احساساتشان را شناور می کنند و گویی با جریان یک رودخانه ، صدای آب یک همراه همیشگی در طول فیلم است.

به جای شنا کردن در بالادست ، توکیو استوری راه های زندگی را رعایت می کند و به چیزهایی اجازه می دهد که در جای خود قرار گیرند و گویی اینطور بگویند که این طور است. اغلب تصور می شود این فیلم مظهر سینمای ژاپن باشد.

فیلم داستان توکیو

فیلمی ژاپنی به کارگردانی یاسوجیرو ازو است که سال ۱۹۵۳ توزیع شد. این فیلم در برخی نظرسنجی‌ها جزو بهترین فیلم‌های تاریخ سینما انتخاب شده و از آن با عنوان شاهکار اوزو نام برده شده‌است. داستان توکیو ساختار روایی متمایزی نسبت به سینمای کلاسیک هالیوود دارد و تأثیر قابل ملاحظه ای به سینما غرب گذاشت.

خلاصه داستان :

داستان توکیو؛ فیلمی در سبک درام به کارگردانی یاسوجیرو ازو است. یک پدر و مادر مُسِن تصمیم می‌گیرند در یک تابستان گرم به توکیو سفر کنند تا فرزندان خود را ملاقات کنند. اما فرزندان آنها به خاطر مشغله‌های روزمره توجه چندانی به آنها نمی‌کنند…

نسخه دوبله فارسی

دوبله فارسی فیلم داستان توکیو

BluRay 1080p – 2GB

لینک مستقیم

صوت دوبله فارسی

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

BluRay 720p – 1GB

لینک مستقیم

صوت دوبله فارسی

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

BluRay 480p – 624MB

لینک مستقیم

صوت دوبله فارسی

نسخه زبان اصلی

BluRay 1080p – 1.5GB

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

BluRay 720p – 913MB

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

BluRay 480p – 500MB

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

3. جنگل اعزاداری (The Mourning Forest- Naomi Kawase (2007

جنگل اعزاداری

بهترین فیلم های ژاپنی- جنگل عزاداری فیلمی با تأثیر عاطفی است که با محوریت یک زن جوان ، ماشیکو ، پسر خود را از دست داده و خود را به طور مخفیانه سرزنش می کند و با برنده شدن در جایزه بزرگ در جشنواره کن در سال 2007 . این فیلم در یک خانه بازنشستگی روستایی اتفاق می افتد که Machiko به عنوان سرپرست مشغول به کار است و با دوستی عجیب و غریب با Shigeki ، بیمار در خانه بازنشستگی که سالها قبل همسر خود را از دست داده است ، برقرار می شود. وقتی ماشین آنها در یک خندق گیر می شود ، آن دو با یک سفر دو روزه در جنگل آغاز می شوند.

نائومی کاواز اولین زن و اولین کارگردان ژاپنی در پنجاه سال بود که در جشنواره کن در فرانسه در سال 1997 ظاهر شد. قبل از او آکیرا کوروساوا مشهور بود. کاواز به دلیل سبکی که دارد در طبیعت و دلتنگی تمرکز می کند.

تریلر فیلم جنگل اعزاداری

خلاصه داستان

پرستاری که در یک خانه سالمندان کوچک کار می کند،یکی از بیمارانش را بهسفری در منطقه می برد.اما آن دو در جنگل سرگردان شده و سفری دو روزه راتجربه می کنند…

برای تماشا و دانلود فیلم

4. انیمیشن افسانه پرنسس کاگویا (The Tale of the Princess Kaguya)

افسانه پرنسس کاگویا

بهترین فیلم های ژاپنی- این انیمیشن طولانی مدت انتظار استودیو غیبلی که توسط Isao Takahata ساخته شده است ، هشت سال طول کشید تا این فیلم کامل شود. برخلاف سایر انیمیشن ها ، داستان The Princess of Kaguya کاملاً از نقاشی های خط تشکیل شده است. تاکاهاتا بدون کمک CGI ، همه چیز را با دست کشید.

داستان از زمانی شروع می شود که یک برش بامبو ، سانوکی ، یک نوزاد کوچک را در جنگل کشف می کند که در کف دست او قرار می گیرد. او کودک جادویی را به خانه خود به همسرش می آورد ، و در کنار تماشای او به زنی زیبا می روند که ظاهر و جذابیت وی باعث ایجاد سانوکی می شود تا آنها را به پایتخت منتقل کند تا زندگی دقیق تر و شریف تری داشته باشد. پرنسس در تنظیم این زندگی جدید مشکل دارد و آرزو می کند خانه اش را در جنگل و دوستانی که پشت سر گذاشت. طرح یکی از دلهره ها ، از دست دادن و هویت است . دختری ماجراجو که از ماه به زمین می آید.

خلاصه داستان:

دختر کوچکی توسط یک مزرعه‌دار و همسرش در میان نی‌زارهای بامبو پیدا می‌شود. با گذشت زمان دخترک تبدیل به جوانی جذاب می‌گردد که هر کسی را اسیر خود می‌سازد ولی در نهایت او باید با سرنوشت خویش روبه‌رو شود…

نسخه دوبله فارسی

(کیفیت 1080p با حجم 1.4 گیگابایت)

(کیفیت 720p با حجم 841 مگابایت)

نسخه زبان اصلی

(کیفیت 1080p با حجم 1.7 گیگابایت)

(کیفیت 720p با حجم 950 مگابایت)

(کیفیت 480p با حجم 501 مگابایت)

[دانلود زیرنویس فارسی]

5.هیچ کس می داند (Nobody Knows 2004)

هیچ کس می داند

بهترین فیلم های ژاپنی- Kore-eda kantoku تا کنون یکی از شناخته شده ترین کارگردانان ژاپنی شناخته شده بین المللی است. تازه ترین کار او ، Shoplifters (Mambiki no Kazoku) ، در جشنواره کن کن در سال 2018 جایزه Palme d’Or را به دست آورد. مشهور است که بخاطر توجه دقیق وی به جزئیات در خانواده و درام های انسانی ، کره ای که مدت هاست از مدت ها قبل در حال ساخت این ویژگی است. فیلم ها انگار مستندهای تلطیف شده هستند . به طور مشابه ، قطعه او در سال 2004 ، هیچ کس نمی داند (Dare mo Shiranai) ، اگرچه داستان در داستان و داستان خود ، اما مبتنی بر یک واقعه واقعی است. بیننده به خصوصیات طبیعت گرایانه ای که این فیلم شاداب و صبورانه با آن همراه است از صحنه به صحنه توجه خواهد کرد.

داستان فیلم

در جامعه ای مستعد به نقد نبودن رسانه های روزمره ، فیلم های کره-ادا در شرایط ریز و درشت خانوادگی باریک هستند و از معضلات اجتماعی ژاپن در مقیاس بسیار بزرگ پرده برداری می کنند. در کسی که نمی داند ، کره ادا وقایع واقعی پرونده رها کردن کودکان را مجددا تصور می کند ، آنجا که برادر بزرگتر ، آکیرا که تازه دوازده سال دارد ، سه خواهر و برادر کوچکتر خود را در یک آپارتمان توکیو مراقبت می کند. در مورد محبت چهار کودک نسبت به دیگری و اینکه چگونه آنها زمان را به تنهایی در کنار هم می گذرانند ، چیزهای زیادی قابل تحسین است. به شما توصیه می شود هنگام تماشای این فیلم معاصر ، جعبه ای از بافت را در دست داشته باشید!

تریلر فیلم Nobody Knows

6.فیلم Tokyo Sonata 2008

فیلم Tokyo Sonata 2008

بهترین فیلم های ژاپنی- احساساتی که از هسته اصلی آن به ویژه در صحنه متحرک نهایی خود استفاده می کند ، عزیمت از تلنگرهای معمول ترسناک کیوشی کوروساوا است. نشستن با توکیو سوناتا مانند نگاه کردن به پنجره ای به فشارهای فشارهای جامعه ژاپن است . عذاب از دست دادن شغل برابر با از دست دادن هویت شخصی و هدف زندگی است.

داستان فیلم

پس از از دست دادن شغل خود در یک شرکت محترم در توکیو ، یک حقوقدان ژاپنی نزول خود را به سمت رازداری آغاز می کند . او از بدبختی خود به خانواده اش خبر نمی دهد و هر کجا که می رود ، شرم و شرم خود را با وی همراه می کند ، غالباً خانه را زیر شلوغی برای رفتن به محل کار ترک می کند ، اما درعوض رفتن به آژانس های شلوغ و حتی پناهگاه های بی خانمان که وعده های غذایی را سرو می کنند. در همین حال ، پسرش کنجی ، دانش آموز ششم ، که سعی در انتخاب زندگی سرکشگرانه برادر بزرگتر خود برای پیوستن به ارتش ایالات متحده و سایر مسئولیت های خانواده دارد ، تصمیم می گیرد به طور مخفیانه شروع به آموختن پیانو در برابر بی فایده خانواده اش نکند.

دانلود فیلم Tokyo Sonata 2008

BluRay 1080p – 1.5GB

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

BluRay 720p – 913MB

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

7. When a Woman Ascends the Stairs (1960)

7. When a Woman Ascends the Stairs (1960)

بهترین فیلم های ژاپنی- Mikio Naruse در بیشتر فیلم های خود بر روی زن به عنوان شخصیت اصلی تمرکز کرد. هنگامی که یک زن از پله ها صعود می کند ، تعمق دقیقی درمورد تصمیماتی است که زنان برای زنده ماندن در ژاپن پس از جنگ جهانی دوم باید انجام دهند. ازدواج با مرد به معنای آزادی و محدودیت است ، مظهر مدرنیته اگر وجود داشته باشد. یک فیلم عالی ژاپنی و یک کلاسیک مدرن.

داستان فیلم

حکایتی ظریف از زندگی یک مهمان نواز ، کیکو که دیگر نمی تواند به جوانان خود در کلوپ های شبانه گینزا پس از جنگ اعتماد کند. پله هایی که هر شب از کیکو صعود می کنند برای او و برای مرگ این فیلم نمادین است و یک قدم او را به دنیایی که توسط مردان اداره می شود ، نزدیک می کند ، به زنان نزدیک کرد. Keiko گرفتار نگرانی های مالی و خانوادگی ، برای خلاص شدن از شر این مشکلات ، فکر می کند که معشوقه برای یک مرد ثروتمند شود. او از این ایده بیزار است ، بنابراین به جای آن می خواهد نوار خودش را باز کند.

  • فیلم داستان “ماما” که به نام “کیکو” شناخته می شود است.او متصدی باری است که باید بین ازدواج و خرید باری برای خود انتخاب کند.خانواده اش دنبال پولهایش و مشتریانش دنبال توجه اش و او بطور مداوم بدهکار است…

تریلر فیلم When a Woman Ascends the Stairs 1960

دانلود فیلم When a Woman Ascends the Stairs 1960

BluRay 1080p – 1.5GB

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

BluRay 720p – 913MB

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

8.فیلم Branded to Killفیلم Branded to Kill

بهترین فیلم های ژاپنی- فیلمی از جنایات که به اهداف عجیب و غریب منتقل شده است ، با نام تجاری Kill یکی از نمونه های آزمایشی سیجون سوزوکی با موج های جدید و صحنه های روانی-سورئالیستی روانشناختی قتل و هذیان است . سوزوکی به دلیل قصه گویی عجیب و تکه تکه شده ، پس از ساخت نام تجاری به Kill اخراج شد و اخذ شغل در هر استودیوی دیگری بسیار دشوار بود . از آن زمان داستان یک ضربه گیر یاکوزا با یک طلسم به دلیل بو کردن برنج آب پز از آن زمان به یک حس تبدیل شده است. سوزوکی اکنون به عنوان یک کارگردان مشهور سینمای فرقه شناخته می شود که مرزها و محدودیت ها را نادیده گرفت.

خلاصه داستان

یک آدمکش که آخرین مامورت خود را انجام می دهد با همسر خیانتکار خود و زنی اسرار آمیز که علاقه بسیاری به مرگ دارد دچار تضاد می شود و…

دانلود فیلم Branded to Kill

BluRay 720p – 913MB

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

9. انیمیشن دختری که در زمان پرید (The Girl Who Leapt Through Time)انیمیشن دختری که در زمان پرید

بهترین فیلم های ژاپنی- این ویژگی انیمیشن دلهره آور در سنین بالا در تصویر سبک معمول هسودا ساخته شده است: احساساتی و شخصی. شخصیت اصلی ، ماکوتو ، اغلب با تصمیمات کوچکی روبرو می شود که به تصمیمات بسیار خیلی بزرگتری تبدیل می شوند، بازتاب هدف هوزودا در خلق شخصیت هایی که در نهایت باید با حقیقت روبرو شوند و به طور مشخص تر ، تغییر کنند. هسودا به دلیل ویژگیهای انیمیشن لمسی دیگر مانند میری ، جنگ های تابستانی و گرگ بچه ها نیز به خوبی شناخته شده است .

خلاصه داستان:

“موکوتو” دختری نوجوان است که پی به قدرتی خارق العاده در خود می برد. او می تواند در زمان به گذشته سفر کند و اتفاقات گذشته را تغییر دهد. او در ابتدا از این قدرت برای لذت بردن از زندگی و تفریح استفاده می کند. در زمان به گذشته باز می گردد. صبح پیش از رفتن به مدرسه مدت طولانی می خوابد و در امتحاناتش تقلب می کند. اما پس از مدتی متوجه می شود که این قدرت به علت دیگری در اختیار او گذاشته شده است و …

تریلر فیلم انیمیشن دختری که در زمان پرید (The Girl Who Leapt Through Time)

دانلود فیلم انیمیشن دختری که در زمان پرید (The Girl Who Leapt Through Time)

(نسخه 1080p با دوبله فارسی و انگلیسی 2.6 گیگابایت)

لینک مستقیم

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

(نسخه 1080p با دوبله فارسی و ژاپنی 1.54 گیگابایت)

لینک مستقیم

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

(نسخه 720p با دوبله فارسی و ژاپنی 932 مگابایت)

لینک مستقیم

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

(نسخه 480p با دوبله فارسی و ژاپنی 484 مگابایت)

لینک مستقیم 

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

(دانلود صوت دوبله موسسه با حجم 88 مگابایت)

لینک مستقیم 

10. فیلم Still Walkingفیلم Still Walking

بهترین فیلم های ژاپنی- فیلم سینمایی Still Walking به‌کارگردانی Hirokazu Koreeda در 12 سال پیش یعنی سال 1387 در گونه درام تولید شده است. Still Walking توانست در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون یعنی منظوم نمره 2.5 از 10 را از سوی مردم بدست بیاورد که نشان می‌دهد عموم مردم Still Walking را اثری بی‌ارزش و بسیار بد ارزیابی می‌کنند.

خلاصه داستان :

همچنان قدمزنان؛ فیلمی درام به کارگردانی هیروکازو کورئیدا است. داستان درباره فرزندانی است که در یک روز تابستانی به دیدار پدر و مادر پیرشان می روند. پدر و مادر آنها دهه ها است که در خانه خانوادگیشان زندگی می کنند…

BluRay 1080p – 1.8GB

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

BluRay 720p – 972MB

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

BluRay 480p – 400MB

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

11. بانوی برفی (Lady Snowblood)بانوی برفی

بهترین فیلم های ژاپنی- از نظر تاریخچه فعالیت کارگردان و بازیگران فیلم Lady Snowblood نیز آمارها و نکات جذابی را می‌توان بیان کرد. براساس آمارها فیلم Lady Snowblood به طور متوسط فعالیت 3ام بازیگران این اثر است. براساس امتیاز مردم فیلم Lady Snowblood بهترین اثر Hôsei Komatsu در حرفه بازیگری محسوب می‌شود.

داستان فیلم

یوکی متولد یک مادر در حال مرگ در زندان است ، با هدف تنها قتل کسانی که مسئول تجاوز و قتل مادرش هستند ، بزرگ می شود. او با شمشیر انتقام جویانه تبدیل به یک قاتل سامورایی ماهر شد و هر کس را که در راهش ایستاده بود ، قطع کرد. ابراز آرامش و آرامش بر چهره او هنگام قتل ، نشان می دهد که تا زمانی که ریخت ، نمی توانست به خون خونی که ریخته ، اهمیت بیشتری بدهد. قدرتمند و به ظاهر غیر قابل توقف ، یوکی سعی می کند راه خود را به یک پیروزی آزاد از شکوه و بخشش-نه-شکوه خود حک کند.

خانواده “یوکی” پیش از تولد او بوسیله دسیسه یک گروه تبهکار کشته شده اند. این گروه مادر او را ربوده و مورد آزار و اذیت قرار می دهند اما او را زنده می گذارند. بعدها مادرش به زندان می افتد اما برای گرفتن انتقام خود را زنده نگه می دارد و…

دانلود فیلم When a Woman Ascends the Stairs 1960

BluRay 1080p – 1.5GB

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

BluRay 720p – 650MB

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

12. (Akira-Katsuhiro Otomo (198812. (Akira-Katsuhiro Otomo (1988

این‌که یک انیمه ژاپنی که سی سال پیش ساخته شده است، می‌تواند حال ‌و روز امروز آمریکا را به‌خوبی نشان دهد، دلیلی دارد. سال‌ها قبل از این‌که دنیای سینمایی مارول Marvel، ویژگی‌های فرهنگ مدرن را تعریف کند، انیمه «آکیرا» Akira ساخته کاتسوهیرو اوتومو Katsuhiro Otomo، باعث آشنایی مخاطبین غربی با دنیای انیمه ژاپنی شد.

خلاصه داستان :

داستان این فیلم انیمیشنی از آنجایی شروع می‌شود که یک پروژه نظامی خطرناک باعث ایجاد تغییراتی در شهر نیو توکیو می‌شود. اکنون یک عضو از باند گانگسترهای موتورسوار به نام تتسو با یک جوان تصادف می‌کند و توسط نیروهای پلیس دستگیر می‌شود. در مرکز پلیس دانشمندان طولی نمی‌کشد که به نیروی تتسو پی می‌برند و…

تریلر فیلم (Akira-Katsuhiro Otomo (1988

دانلود فیلم Akira 1988

نسخه دوبله فارسی (دو زبانه) فیلم آکیرا

دانلود با کیفیت BluRay 720p

| لینک مستقیم |

دانلود صوت دوبله فارسی به صورت جداگانه : | لینک مستقیم |

جستجوی زیرنویس فارسی

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

دانلود با کیفیت BluRay 480p

| لینک مستقیم |

دانلود صوت دوبله فارسی به صورت جداگانه : | لینک مستقیم |

جستجوی زیرنویس فارسی

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

دانلود با کیفیت BluRay 1080p

| لینک مستقیم |

دانلود صوت دوبله فارسی به صورت جداگانه : | لینک مستقیم |

جستجوی زیرنویس فارسی

نسخه زبان اصلی فیلم آکیرا

دانلود با کیفیت BluRay 720p ریلیز PaHe

| لینک مستقیم |

جستجوی زیرنویس فارسی

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

دانلود با کیفیت BluRay 480p ریلیز PaHe

| لینک مستقیم |

جستجوی زیرنویس فارسی

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

دانلود با کیفیت BluRay 1080p ریلیز Ganool

| لینک مستقیم |

جستجوی زیرنویس فارسی

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-

دانلود پیش نمایش فیلم با دو کیفیت متفاوت

نسخه کم حجم : | لینک مستقیم |

13. She and He 196313. She and He 1963

بهترین فیلم های ژاپنی– بعدها که به عنوان عضو ژانر موج جدید معرفی شد ، کارگردان سینوسو هانی فیلمبرداری را با سبک مستند-esque دنبال می کند. گاهی اوقات با استفاده از عکس های دستی در او و او برای تحریک نزدیکی و فوریت به شخصیت هایی که به تصویر می کشد. مصاحبه ای با هانی در نیمه شب ، یک مجله آنلاین بازنشسته سینمای ژاپن ، کارگردان را “کبوتر دشوار” توصیف می کند. و ” یکی از ناعادلانه ترین فیلمسازان ژاپنی دهه 1960 “. پیدا کردن فیلم های او دشوار است ، بنابراین اگر اتفاقی برای دیدن یک فیلم افتاد ، آن را فراموش نکنید!

داستان فیلم

دو جوان تازه متولد شده مشتاقانه وارد نقش های جدید خود به عنوان خانه دار و ناصو ، و تاجر کوشا ، ائیچی می شوند. با گذشت زمان ، زن و شوهر با ساختار جدید زندگی خود بی قراری و مصرف می شوند. ائیچی وقت و زمان کمتری را برای گذراندن همسر خود دارد و به نوبه خود به دنبال تحقق در جای دیگر است. کاملاً راحت در آپارتمان طبقه متوسط ​​خود ، وقتی او توکیو را با چشمان جدید کاوش می کند ، از کشف فقر پیرامون خود بیدار می شود.

دانلود فیلم She and He 1963

حجم فایل: 1.350 GB    رزولوشن: 710×478

| لینک مستقیم |

دانلود زیرنویس فارسی

14.فیلم (A Man Vanishes (196714.فیلم (A Man Vanishes (1967

کارگردان Shohei Imamura برای چند فیلم از جمله فیلم Tokyo Story دستیار یاسوجویرو اوزو بود . متفاوت از اوزو ، فوریت هایی برای فیلم های امامورا وجود دارد که دلالت بر جستجوی حقیقت و نشان دادن حقیقت است – نوعی سینما وریته. در بعضی اوقات شاید او حقیقت را خیلی مؤثر می گفت ، و در نتیجه تعلیق موقت وی از همان شرکتی که سوزوکی سیجون را اخراج کرد.

داستان فیلم

“کسی که مفقود می شود در چنین کشور کوچکی باشد؟” این سوالی است که در ابتدای فیلم مطرح می شود. مصاحبه پس از مصاحبه با پرسیدن پس از اوشیما ، مرد کاری که ناگهان بدون هیچ اثری از بین رفته است ، بیننده را به این سوال می اندازد که آیا آنها واقعاً در حال تماشای غیر داستانی هستند یا خیر. از آنجا که روایت های شخصیت اوشیما در مصاحبه هایی درباره شخصیت او جمع می شود ، به نظر می رسد شخصیت واقعی او نیز از بین می رود. پین کردن مکان در مکان و همچنین حافظه امکان پذیر نیست. این فیلم تا حدی غافلگیرانه است که نمی تواند پاسخی را برای تعقیب بی امان شخصیت های داستانی یک مرد گمشده فراهم کند ، و نه بینندگانی که ممکن است شروع به شک و تردید در ایده خود درباره یک مرد کنند یا نه.

تریلر فیلم (A Man Vanishes (1967

دانلود فیلم (A Man Vanishes (1967

حجم فایل: 1.350 GB    رزولوشن: 710×478

| لینک مستقیم |

دانلود زیرنویس فارسی

15.فیلم (Tampopo-Juzo Itami (198515.فیلم (Tampopo-Juzo Itami (1985

ایتامی با داستان یا طرح تردید نمی کند ، غالباً در چندین داستان مختلف و حتی ژانرها فرو می رود. یک همراه همیشگی که بیننده باید آنها را حفظ کند ، خود غذا است ، تقریباً هر چیز دیگری احساس می کند به طور مداوم متناقض است. با کمال میل این لمس کننده است ، خنده دار است ، به طرز شگفت انگیزی دیوانه است و مطمئناً سزاوار مکانی در هر لیست از بهترین فیلم های ژاپنی است!

داستان فیلم

روایتی از یک زن بیوه به نام «تامپوپو» که سعی میکند با کمک دو راننده کامیون، کسب و کار رستورانش را رونق بدهد و بهترین «رامن» روی زمین را بپزد!

تریلر فیلم (Tampopo-Juzo Itami (1985

دانلود فیلم (Tampopo-Juzo Itami (1985

BluRay 1080p – 1.5GB

لینک مستقیم

دانلود زیرنویhttps://perdl.info/7545/tampopo-1985/س فارسی

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

BluRay 720p – 650MB

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

امیدوارم از تماشای فیلم ها لذت برده باشید لطف نظراتتونو با ما به اشتراک بزارید.

10 دیدگاه

  1. ممنون ولی لاقل توضیح فیلما رو به یه زبونی می‌ نوشتین که ما هم متوجه بشیم و نظر بدیم!

  2. با سپاس از زحمت شما و اینکه لینک دانلود هم فراهم کردید. لطفا در صورت امکان فیلم های مشهور دیگر را هم بیاورید. متن توضیح فیلم هم کمی ساده تر شود.

  3. سلام خسته نباشید ببخشید من یه چند وقتیه دنبال یک فیلمی هستم که چند سال پیش دیدم یک پسر دیوانه توش بازی می کرد که لباس ورزشی سبز هم داشت ولی هر چی فکر می کنم اسم فیلمو یادم نمیاد این پیامو گذاشتم به امید اینکه شما کمکم کنید

    1. سلام اگر منظورتون اون فیلمی هست که شخصیت اول فیلم یک نقاش و نویسنده مانگا هست و طی اتفاقی چهره یک قاتل سریالی رو می بینهولی به پلیس نمیگه و بعد شروع می کنه به نوشتن چند مانگای سریالی با شخصیت و چهره اون پسر که موی قرمز و لباس سبز داشت، اسم فیلم character هست.

    2. فکر کنم منظورش فیلم 2013 Secretly Greatly باشه که یه فیلم کره ایه که کیم سو هیون توش نقش یه جوونی رو بازی میکنه که داره از کره شمالی فرار میکنه و یه لباس ورزشی سبز هم تنشه و شبیه احمقهاست. خودم دانلودش کردم ولی هنوز ندیدمش. اینم لینک دانلود زبان اصلیشه که تریلر و توضیحاتشم داره:
      https://dramanice.ac/drama/secretly-greatly-detail

  4. سلام
    فيلمهاي كلاسيك ژاپن خيلي زياد و خوبن كاش بيشتر معرفي ميكرديد لينك دانلود هم فعال نيست

  5. با سلام و احترام فراوان
    چند سال قبل (شاید 35 سال) از تلویزیون ایران فیلمی ژاپنی پخش که تا امروز تصور می کردم از آقای کوروساوا هست اما درمیان فیلم های ایشان پیدا نکردم داستان فیلم عبارت بود از انتقال یک پیرمرد ساکت و صامت با موهای سفید بلند دیگر توسط دو سرباز دولتی که در نهایت دو سرباز همدیگر را ازپا درآوردند.
    آیا کسی از دوستان اسم فیلم را اطلاع دارد؟

  6. سالها پیش فیلم ژاپنی لطیفی به اسم “شاهزاده خانمی از ماه” دیدم با بازی توشیرو می فونه، که متاسفانه اکنون به هیج وجه پیدا نمی شه و تخمش رو ملخ خورده و فقط کارتونش هست !!!

  7. سلام وقت بخیر
    من یک کلیپ دیدم ازسریال یا سینمای ژاپنی نمیدونم ولی راجب ی دختر کورد بود ک با ی پسرژاپنی بود و باهم توی ی سوپرمارکت کار میکردن
    میدونید اسمش چیه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *