پرفروش ترین مدل‌ های دستبند طلای زنانه و دخترانه ظریف و شیک

تنوع جواهرات برای خانم هایی که دوست دارند آن ها را در مهمانی ها یا روزمره بپوشند مزیت بزرگی است. برخی از افراد ترجیح می دهند تنها یک نوع جواهرات مانند انگشتر یا دستبند داشته باشند، در حالی که برخی دیگر به طور خاص به طیف کاملی از جواهرات از جمله گردنبند، انگشتر و دستبند طلا برای زنان علاقه مند هستند.

در میان این مجموعه خیره کننده زیورآلات زنانه، دستبندهای طلا در بین خانم ها محبوبیت خاصی دارند. دستبند طلای دخترانه ای زینتی است که دور دست بسته می شود و روی مچ قفل می شود. برخی از دستبندهای طلا نیز به صورت مانند النگو هستند که نیازی به قفل ندارند.

همچنین از دستبندها برای اهداف مختلفی استفاده می شود. به عنوان مثال، یک دستبند طلای هندی با کیفیت خوب برای استفاده روزمره انتخاب خوبی نیست.

این دستبندهای طلای زنانه لوکس برای مهمانی های مجلل و خانم های علاقه مند به زیورآلات کلاسیک مناسب است؛ در حالی که دستبند کارتیه می تواند فوق العاده ساده و برای همه موقعیت ها مناسب باشد.

آشنایی با انواع مدل‌ های دستبند طلای زنانه

انواع مدل‌ های دستبند طلای زنانه

مدل های بسیار متنوعی از دستبندهای طلا وجود دارد که خبر بسیار خوبی برای دوستداران مد است. به عنوان مثال، دستبند طلا، مدل دستبند طلایی است که مانند دستبند بسته و انعطاف ناپذیر است. این نوع دستبندها به نازک و پهن تقسیم می شوند. اینکه خریدار دستبند زنانه پهن یا نازک را انتخاب کند به سلیقه او بستگی دارد. اما به طور کلی دستبندهای طلای نازک را بسیاری از افراد اسپرت و دخترانه می دانند.

جدای از اینها، دستبندهای زنجیر طلای زنانه یک سبک دیگر است. همانطور که از نام این مدل پیداست، قطعات به کار رفته در این دستبند به صورت زنجیر به هم متصل شده اند. علاوه بر این از دو نوع قفل طوطی یا قفل فنری در آن استفاده شده است.

دستبند طلای کارتیه

همچنین دستبند طلای کارتیه نامی آشنا برای کسانی است که در خرید انواع ست جواهرات زنانه به این برند توجه خاصی دارند. کارتیه در واقع نام یک برند فرانسوی است که در زمینه تولید انواع جواهرات فعالیت می کند.

دستبند طلای کارتیه یکی از زیورآلات محبوب و مد روز این برند معروف است. در مجموعه دستبندهای طلای زنانه کارتیه، مدل های متنوعی از جمله دستبند طلای پهن و دستبند زنجیری نیز وجود دارد.

دستبند سنگ های قیمتی

نوع دیگری از دستبند طلای زنانه وجود دارد که در آن از سنگ، مهره یا سنگ های قیمتی استفاده شده است. سنگ های قیمتی به کار رفته در این دستبندها معمولا الماس، یاقوت، مروارید، فیروزه و … می باشد. برای مثال یک دستبند طلای زنانه ایتالیایی متشکل از مهره های آهنی رنگی وجود دارد که خواص درمانی نیز دارد.

در حالی که هیچ محدودیتی برای استفاده از این دستبند وجود ندارد، احتمالاً دستبندهای فیروزه یا مروارید برای دختران جوان جذاب تر هستند. همچنین بسیاری از افراد این سبک دستبند را به عنوان یک هدیه دوستانه و ساده ترجیح می دهند.

دست مناسب دستبند راسته یا چپ؟

برای خرید دستبند طلای زنانه هیچ قانون کلی برای بستن النگو در دست راست یا چپ وجود ندارد. از همه مهمتر، با کدام دست بیشتر احساس راحتی می کنید؟ اما برای داشتن استایل شیک تری بهتر است نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • اگر می خواهید دستبند بپوشید، بهتر است دستبند را در دست راست و النگو یا ساعت را در دست چپ ببندید.
  • اگر دستبند طلای ظریفی دارید یا روی آن زیورآلاتی دارید، با استفاده روزانه احتمال آسیب دیدگی وجود دارد. پس اگر راست دست هستید، دستبند را در دست چپ و اگر چپ دست هستید، دستبند را در دست راست قرار دهید.
  • اگر دستبند ظریفی دارید می توانید آن را در کنار ساعت بیندازید و به عنوان پشت ساعت طلا از آن استفاده کنید. فرقی نمی کند که ساعت را در دست راست یا چپ خود ببندید، فراموش نکنید که دستبند را با ساعت هماهنگ کنید.
  • اگر دوست ندارید دست خود را با ترکیب ساعت و دستبند شلوغ کنید، بهتر است دستبندی را روی دستی قرار دهید که ساعت ندارد.

راهنمای خرید دستبند طلای زنانه و دخترانه

راهنمای خرید دستبند طلای زنانه و دخترانه

انواع دستبندهای زنانه و مردانه

دستبند طلای زنانه تنوع زیادی دارد. آنها به راحتی با ساعت، حلقه و سایر لوازم جانبی ترکیب می شوند. آنها نه تنها جلوه و زیبایی خاصی به دست شما می دهند، بلکه برخلاف گردنبند و گوشواره همیشه جلوی چشمان شما هستند و می توانید با لذت آنها را ببینید.

انواع دستبند طلا

  • دستبند مدل بنگل
  • دستبند مدل النگویی
  • دستبند مدل لخت
  • دستبند مدل اسپرت
  • دستبند و چرم
  • دستبند تمیمه
  • دستبند مدل زنجیری

دستبندها مدل های بسیار متنوعی دارند، این دستبندها در طرح های زنانه و مردانه موجود هستند. مدل های زنانه به دلیل ضعف دست های زنانه اغلب ظاهری ظریف و زیبا دارند.

دستبندهای طلای زنانه و دخترانه در رنگ های مختلفی تولید می شوند و خانم ها با توجه به سلیقه و سنت ها و مناسبت های مختلف می توانند از انواع دستبند استفاده کنند.

دستبند زنجیری

این نوع دستبند در بین خانم ها و آقایان بسیار محبوب است. طراحی این دستبندها به گونه ای است که فلزات مختلف مانند طلا، نقره و پلاتین مانند یک زنجیر به هم متصل می شوند.

دستبند کارتیه

در این قسمت از مقاله خرید دستبند با دستبند زیبای کارتیه آشنا شوید. در واقع یکی از منحصر به فردترین دستبندها، دستبند کارتیه نام دارد. محصولات این شرکت یکی از زیباترین و منحصر به فردترین جواهرات است که مهارت طراحان جواهرات را با طلای سفید ترکیب می کند.

دستبند طلای کارتیه یکی از اقلام گرانبهایی است که افراد منحصر به فرد و زیبا از آن استفاده می کنند. این نوع دستبند در بین خانم ها طرفداران زیادی دارد و مدل هایی برای آقایان نیز وجود دارد.

دستبند النگویی

همانطور که از نام آنها پیداست دستبندهای النگو شبیه به النگو و گرد هستند این دستبندها قابل تنظیم نیستند این دستبندها در مواد مختلفی مانند طلا، نقره، سرامیک و … ساخته می شوند.

رنگ طلایی آن بیشتر برای خانم ها و رنگ نقره ای آن برای آقایان مناسب است. البته این یک قانون مستقیم نیست و به سلیقه افراد بستگی دارد. در این قسمت از راهنمای خرید دستبند باید گفت که باید بسیار مراقب استحکام آن باشید زیرا این دستبندها انعطاف پذیر نیستند و در صورت عدم استحکام به سرعت شکسته می شوند.

دستبند مدل تنیس

شاید نام دستبند تنیس را شنیده باشید و از خود بپرسید که دستبند تنیس چیست؟ در واقع دستبند به سبک تنیس نمونه ای از دستبند است که در آن قطعات الماس به صورت موازی به هم متصل شده اند. به این نوع دستبند، دستبند الماس نیز می گویند.

دستبند مدل کاف

این مدل از دستبندها انعطاف دارد و قفل ندارد. با فشار دادن دستبند روی مچ دست می توانید اندازه را تغییر دهید. خانم ها معمولاً دستبندهای طلا و نقره را انتخاب می کنند و آقایان دستبند چرمی را انتخاب می کنند. دستبند کاف برای افراد خاص مناسب است.

دستبند لینک

یکی از زیباترین و منحصر به فردترین دستبندها مدل لینک است. این نوع دستبند از اتصال فلزات نقره و طلا ساخته می شود و بسیار زیبا و با کلاس است. اگر دست های ضعیف و لاغری دارید، این مدل دستبند روی دست شما بسیار منحصر به فرد، زیبا و زیبا به نظر می رسد.

جنس‌ دستبند طلای زنانه

دستبندهای طلای زنانه یا از طلای جامد ساخته شده اند یا فقط بخشی از آن از طلا ساخته شده است. به عنوان مثال، برخی از دستبندهای طلا ترکیبی از طلا و چرم، طلا و سنگ های قیمتی، طلا و مروارید، طلا و چوب و نقره هستند. لازم به ذکر است که جنس آن بر روی قیمت تاثیر می گذارد و دستبند طلای باکیفیت نسبت به سایر مدل های این محصول گرانتر است.

رنگ دستبند

دستبند طلای زنانه به رنگ زرد محدود نمی شود. رزگلد یا مسی و طلای سفید امروزه طرفداران خاص خود را دارند. به خصوص در بین کسانی که فکر می کنند یک دستبند طلای شیک زنانه باید خودنمایی کند، رزگلد طرفداران خاصی دارد.

مارک معتبر

دستبند طلا زنانه موجود در فروشگاه های مختلف از برندهای ایرانی با کیفیت می باشد. به عنوان مثال، برندهای میوگلد، رزا و… همگی دارای دستبندهای طلایی زنانه در اندازه ها و جنس های مختلف هستند.

در عین حال می توانید مدل های سنتی، هنری و حتی فانتزی را متناسب با سلیقه خود بیابید. علاوه بر اینها، در میان محصولات برند مانچو دستبندهای طلای زنانه را نیز در قیمت ها و طرح های متنوع خواهید یافت.

سایز دستبند

سایز دستبند

سایز دستبندهای زنانه و دخترانه دستبندهایی هستند که به مچ نچسبند و اثری از خود برجای نگذارند. همچنین، دستبند نباید آنقدر گشاد باشد که هنگام پوشیدن آن روی بازو و زیر مچ برود، زیرا اصلاً ظاهر خوبی ندارد. برای خرید دستبند به جدول زیر توجه داشته باشید.

اندازه به سانتیمتر سایز دستبند
14.4 – 13.5 کوچک (S)
15.5 – 14.5 متوسط (M)
16.5 – 15.6 بزرگ (L)
17.5 – 16.6 خیلی بزرگ (XL)

قیمت دستبند طلای

قیمت نهایی دستبند طلای خریداری شده از فرمول زیر بدست می آید:

(قیمت فعلی طلا * وزن طلا) + (کارمزد ساخت) + (سود فروشنده) + (مالیات) = قیمت دستبند طلای 18 عیار

پس از انتخاب هر مدل دستبند طلا، وزن دستبند، قیمت روز دستبند طلا، کارمزد تولید، سود فروشنده و مالیات وی مشخص و به روز است.
اگر به دنبال سفارش آنلاین جدیدترین دستبند طلا زنانه هستید، مدل های که در لیست قیمت زیر را از دست ندهید.

رنگ پوست

رنگ پوست یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب دستبند است. بنابراین باید دستبندی متناسب با رنگ پوست خود انتخاب کنید. اگر پوست تیره ای دارید بهتر است از دستبند طلای زرد یا دستبندی که با طلا پوشانده شده است استفاده کنید. بله، می توانید از دستبندهای رنگی با سایه های طلایی نیز استفاده کنید.

برای افرادی که پوست سرد و روشن دارند، دستبندهایی با رنگ های سرد و نقره ای را پیشنهاد می کنیم.

علاوه بر این رنگ ها، دستبندهای طلای کم رنگ نیز می توانند انتخاب خوبی برای پوست های روشن تر باشند.

اگر پوست شما نه خیلی تیره و نه خیلی روشن است، محدودیت خاصی نخواهید داشت و می توانید از انواع دستبند طلا برای دستان خود استفاده کنید.

طراح دستبند طلا

پس از انتخاب سبک، طرحی را انتخاب کنید که برای استفاده از مکان و فعالیت های مورد نظر شما مناسب باشد. هنگام تصمیم گیری، هدف از خرید یک دستبند طلا را همیشه در نظر داشته باشید.

از خود بپرسید چرا این دستبند طلا را می خرید؟ چه برای استفاده روزانه باشد و چه برای استفاده روزمره، چه آن را در محل کار بپوشید و چه زمانی که برای تفریح ​​با دوستان یا خانواده بیرون می روید، سپس طرح را با توجه به هدف دستبند طلا انتخاب کنید.

اگر می‌خواهید آن را برای یک مراسم یا عروسی بپوشید، حتماً به سراغ تنوع شگفت‌انگیز با سنگ‌های قیمتی و الماس بروید و اگر می‌خواهید آن را مرتب بپوشید، به سراغ طرح‌های مینیمال و طلای ساده بروید.

اگر تمایلی به خرید دستبند طلای زرد ندارید، میتوانید انواع دیگری از طلا مانند رزگلد یا طلای سفید را انتخاب کنید. اگر قصد خرید دستبند طلا برای خودنمایی در مهمانی های غیررسمی یا دوستانه و جلسات اداری را دارید، طرح های باکلاس خوب هستند، به سراغ دستبندهای طلایی شیک و مطابق با آخرین ترندهای مد بروید.

پرفروش ترین مدل های دستبند طلا دخترانه و زنانه

دستبند طلا 18عیار زنانه کد 2-B141

دستبند طلا 18عیار زنانه کد 2-B141

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    مکانیکی
  • جنس
    طلا
  • طول تقریبی دستبند
    16 سانتی‌متر
  • جنس پلاک
    طلا
  • کمترین قطر دستبند
    6 سانتی‌متر
  • بیشترین قطر دستبند
    6 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    قطر النگو : 6 سانتیمتر
    سایز النگو : 2
مشاهده این محصول در دیجی کالا
دستبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری مدل D-1002G

دستبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری مدل D-1002G

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • جنس
    سنگ و طلا
  • طول تقریبی دستبند
    22 سانتی‌متر
  • جنس پلاک
    سنگ و طلا
  • طرح پلاک
    دُر
  • ابعاد تقریبی پلاک
    0.4×1 سانتی‌متر
  • توضیحات نگین و سنگ
    سنگ عقیق
  • کمترین قطر دستبند
    14 سانتی‌متر
  • بیشترین قطر دستبند
    18 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    جنس زنجیر استیل با آبکاری رنگ ثابت
مشاهده این محصول در دیجی کالا
دستبند طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MB0957

دستبند طلا 18 عیار زنانه مایا ماهک مدل MB0957

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • جنس
    طلا
  • طول تقریبی دستبند
    16 سانتی‌متر
  • جنس پلاک
    طلا
  • طرح پلاک
    قلب
  • ابعاد تقریبی پلاک
    0.7 × 0.9 سانتی‌متر
مشاهده این محصول در دیجی کالا
دستبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری کد H1176

دستبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری کد H1176

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    گره‌ای
  • جنس
    سنگ و طلا
  • طول تقریبی دستبند
    17 سانتی‌متر
  • جنس پلاک
    طلا
  • طرح پلاک
    قلب مینیمال
  • ابعاد تقریبی پلاک
    1×1 سانتی‌متر
  • توضیحات نگین و سنگ
    سنگ حدید طلایی
  • کمترین قطر دستبند
    13 سانتی‌متر
  • بیشترین قطر دستبند
    17 سانتی‌متر
مشاهده این محصول در دیجی کالا
دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل 1312

دستبند طلا زنانه ریسه گالری مدل 1312

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    قفل آویزی
  • جنس
    طلا
  • طول تقریبی دستبند
    19 سانتی‌متر
  • کمترین قطر دستبند
    16 سانتی‌متر
  • بیشترین قطر دستبند
    17 سانتی‌متر
مشاهده این محصول در دیجی کالا
دستبند طلا 18 عیار زنانه گالری یارطلا مدل کوبیده کد DMS02

دستبند طلا 18 عیار زنانه گالری یارطلا مدل کوبیده کد DMS02

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    مکانیکی
  • طول دستبند
    19 سانتی‌متر
  • قطر کالا
    6 میلی‌متر
  • جنس
    طلا
  • طول تقریبی دستبند
    19 سانتی‌متر
  • کمترین قطر دستبند
    6 سانتی‌متر
  • بیشترین قطر دستبند
    6 سانتی‌متر
مشاهده این محصول در دیجی کالا
دستبند طلا 18 عیار گالری مرجان طرح کارتیه مدل 0872

دستبند طلا 18 عیار گالری مرجان طرح کارتیه مدل 0872

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • جنس
    طلا
  • طول تقریبی دستبند
    11 سانتی‌متر
  • جنس پلاک
    طلا
مشاهده این محصول در دیجی کالا
دستبند طلا 18 عیار زنانه طرح گل رز مدل SGH118

دستبند طلا 18 عیار زنانه طرح گل رز مدل SGH118

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    قفل قابل تنظیم
  • طول دستبند
    15.5 سانتی‌متر
  • جنس
    استیل
  • سنگ و طلا
  • طول تقریبی دستبند
    18.5 سانتی‌متر
  • جنس پلاک
    سنگ و طلا
  • طرح پلاک
    سنگ حدید و طلا
  • جنس آویز
    استیل
  • کمترین قطر دستبند
    15 سانتی‌متر
  • بیشترین قطر دستبند
    18.5 سانتی‌متر
مشاهده این محصول در دیجی کالا
النگو طلا 18 عیار زنانه دوست خوب مدل dk143

النگو طلا 18 عیار زنانه دوست خوب مدل dk143

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
مشاهده این محصول در دیجی کالا
دستبند طلا 18 عیار زنانه کاپانی مدل KB005

دستبند طلا 18 عیار زنانه کاپانی مدل KB005

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    سگکی
  • جنس
    سنگ و طلا
  • طول تقریبی دستبند
    17 سانتی‌متر
مشاهده این محصول در دیجی کالا
النگو طلا 18 عیار زنانه دوست خوب مدل dk951

النگو طلا 18 عیار زنانه دوست خوب مدل dk951

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • قطر کالا
    45 میلی‌متر
مشاهده این محصول در دیجی کالا
النگو طلا 18 عیار زنانه سهی مدل VB37-2

النگو طلا 18 عیار زنانه سهی مدل VB37-2

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
مشاهده این محصول در دیجی کالا
دستبند طلا 18 عیار زنانه گالری گیرا مدل 5740

دستبند طلا 18 عیار زنانه گالری گیرا مدل 5740

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • جنس
    طلا
  • طول تقریبی دستبند
    20 سانتی‌متر
مشاهده این محصول در دیجی کالا
دستبند طلا 18 عیار زنانه کاپانی مدل KB018

دستبند طلا 18 عیار زنانه کاپانی مدل KB018

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • طول دستبند
    16.5 سانتی‌متر
  • قطر کالا
    5 میلی‌متر
  • جنس
    طلا
  • طول تقریبی دستبند
    16 – 17 سانتی‌متر
  • جنس پلاک
    طلا
  • طرح پلاک
    پلاک ساده
  • ابعاد تقریبی پلاک
    0.5 × 3.5 سانتی‌متر
مشاهده این محصول در دیجی کالا
دستبند طلا 18عیار زنانه مانچو مدل bfg052

دستبند طلا 18عیار زنانه مانچو مدل bfg052

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    گره‌ای
  • جنس
    سنگ و طلا
  • طول تقریبی دستبند
    16.5 الی 26 سانتی‌متر
  • جنس پلاک
    طلا
  • طرح پلاک
    پلاک طلا 18 عیار با طرح قلب و بی نهایت
  • ابعاد تقریبی پلاک
    1.1 × 1.4 سانتی‌متر
  • بیشترین قطر دستبند
    8.5 سانتی‌متر
مشاهده این محصول در دیجی کالا
دستبند طلا 18 عیار زنانه طلای مستجابی کد 67157

دستبند طلا 18 عیار زنانه طلای مستجابی کد 67157

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • طول دستبند
    18.5 سانتی‌متر
  • طول تقریبی دستبند
    18.5 سانتی‌متر
  • جنس پلاک
    طلا
  • جنس آویز
    طلا
مشاهده این محصول در دیجی کالا
النگو طلا 18 عیار زنانه دوست خوب مدل dk142

النگو طلا 18 عیار زنانه دوست خوب مدل dk142

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • قطر کالا
    55 میلی‌متر
مشاهده این محصول در دیجی کالا
دستبند طلا 18 عیار گوی گالری مدل G241

دستبند طلا 18 عیار گوی گالری مدل G241

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • جنس
    طلا
  • طول تقریبی دستبند
    21 سانتی‌متر
  • جنس پلاک
    طلا
  • طرح پلاک
    الیزابت
  • ابعاد تقریبی پلاک
    2.5x 2.5 x 0.7 سانتی‌متر
  • کمترین قطر دستبند
    6 سانتی‌متر
  • بیشترین قطر دستبند
    6 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    دستبند سکه ای
    مناسب خانم ها
مشاهده این محصول در دیجی کالا
دستبند طلا 18 عیار زنانه مانچو کد bfg211

دستبند طلا 18 عیار زنانه مانچو کد bfg211

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • جنس
    بند و طلا
  • طول تقریبی دستبند
    18 سانتی‌متر
  • جنس پلاک
    طلا
  • طرح پلاک
    پلاک طلا طرح زنجیر
مشاهده این محصول در دیجی کالا
دستبند طلا 18 عیار زنانه مانچو کد bfg167

دستبند طلا 18 عیار زنانه مانچو کد bfg167

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • جنس
    سنگ و طلا
  • طول تقریبی دستبند
    17 سانتی‌متر
  • جنس پلاک
    طلا
  • طرح پلاک
    چشم نظر
  • ابعاد تقریبی پلاک
    0.7 × 1.8 سانتی‌متر
  • جنس آویز
    سنگ
  • ابعاد تقریبی آویز
    0.6 × 0.6 سانتی‌متر
  • توضیحات نگین و سنگ
    ساخته شده از مهره های طبیعی سنگ حدید (هماتیت) و فیروزه
  • کمترین قطر دستبند
    5 سانتی‌متر
مشاهده این محصول در دیجی کالا
دستبند طلا 18 عیار کد B103 طنابی

دستبند طلا 18 عیار کد B103 طنابی

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • جنس
    طلا
  • طول تقریبی دستبند
    19.5 سانتی‌متر
مشاهده این محصول در دیجی کالا
دستبند طلا 18 عیار زنانه کاپانی کد KB014

دستبند طلا 18 عیار زنانه کاپانی کد KB014

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • طول دستبند
    17 سانتی‌متر
  • جنس
    طلا
  • طول تقریبی دستبند
    17 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    دستبند طلای 18 عیار کاپانی
    با طول حدودی 17 سانتی متر
مشاهده این محصول در دیجی کالا
النگو طلا 18 عیار زنانه مدل 1443

النگو طلا 18 عیار زنانه مدل 1443

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • طول دستبند
    5 سانتی‌متر
  • قطر کالا
    5 میلی‌متر
  • سایر توضیحات
    النگو بهار
    سایز 1
    ابعاد:5x5x0.7
    مناسب خانمها و دختران
مشاهده این محصول در دیجی کالا
النگو طلا 18 عیار زنانه دوست خوب مدل dk137

النگو طلا 18 عیار زنانه دوست خوب مدل dk137

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
مشاهده این محصول در دیجی کالا
دستبند طلا 18 عیار زنانه طلای مستجابی کد 6772

دستبند طلا 18 عیار زنانه طلای مستجابی کد 6772

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • طول دستبند
    20 سانتی‌متر
  • جنس
    طلا
  • سایر توضیحات
    طول دستبند 20 سانتی متر است.
مشاهده این محصول در دیجی کالا
دستبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری مدل 1396

دستبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری مدل 1396

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • طول دستبند
    20 سانتی‌متر
  • قطر کالا
    1 میلی‌متر
  • جنس
    طلا
  • طول تقریبی دستبند
    20 سانتی‌متر
  • جنس پلاک
    طلا
  • جنس آویز
    طلا
  • طرح آویز
    قلب
  • ابعاد تقریبی آویز
    0.8×0.8 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    قفل و زنجیر طلا
    زنجیر کابلی
    آویز طلا طرح قلب دامله
    زنجیر به طول 20 سانتی‌متر
مشاهده این محصول در دیجی کالا
دستبند طلا 18عیار گالری طلاچی مدل زنجیر پهن

دستبند طلا 18عیار گالری طلاچی مدل زنجیر پهن

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • جنس
    طلا
  • طول تقریبی دستبند
    20 سانتی‌متر
  • ابعاد تقریبی پلاک
    0/0 سانتی‌متر
  • ابعاد تقریبی آویز
    0/0 سانتی‌متر
مشاهده این محصول در دیجی کالا
النگو طلا 18 عیار زنانه گالری یارطلا کد AL47-G-2

النگو طلا 18 عیار زنانه گالری یارطلا کد AL47-G-2

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • جنس
    طلا
  • طول تقریبی دستبند
    18 سانتی‌متر
  • ابعاد تقریبی پلاک
    5.7×5.7×0.17 سانتی‌متر
  • کمترین قطر دستبند
    5.7 سانتی‌متر
  • بیشترین قطر دستبند
    5.7 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    النگو تک پوش اینه ای براق و شطرنچی
    سایز النگو 2
    پهنا 17 میل
    انداره 5.7×5.7×0.17
مشاهده این محصول در دیجی کالا
النگو طلا 18 عیار زنانه سهی مدل VB11-1

النگو طلا 18 عیار زنانه سهی مدل VB11-1

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • جنس
    طلا
  • طول تقریبی دستبند
    17 سانتی‌متر
  • کمترین قطر دستبند
    5.5 سانتی‌متر
  • بیشترین قطر دستبند
    5.5 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    سایز النگو: شماره 1
مشاهده این محصول در دیجی کالا
دستبند طلا عیار 18 زنانه نیوانی مدل DA3853

دستبند طلا عیار 18 زنانه نیوانی مدل DA3853

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    قلابی
  • طول دستبند
    18 سانتی‌متر
  • جنس پلاک
    طلا
  • طرح پلاک
    قلب
  • ابعاد تقریبی پلاک
    1.9 × 0.8 × 0.1 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    اجرت این محصول برابر با 20 درصد است.
مشاهده این محصول در دیجی کالا
دستبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری مدل سونای 1406

دستبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری مدل سونای 1406

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    گره‌ای
  • طول دستبند
    14-18 سانتی‌متر
  • قطر کالا
    4 میلی‌متر
  • جنس
    بند
  • بند و طلا
  • سنگ
  • سنگ و طلا
  • طلا
  • کریستال
  • نخ
  • طول تقریبی دستبند
    14-18 سانتی‌متر
  • جنس آویز
    طلا
  • طرح آویز
    ماه
  • کمترین قطر دستبند
    14 سانتی‌متر
  • بیشترین قطر دستبند
    18 سانتی‌متر
  • سایر توضیحات
    پلاک طلا طرح ماه
    گوی طلا برناردو
    سنگ کوارتز
    کریستال
    با قابلیت تنظیم سایز
مشاهده این محصول در دیجی کالا
النگو طلا 18 عیار زنانه سهی مدل VB24-2

النگو طلا 18 عیار زنانه سهی مدل VB24-2

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
مشاهده این محصول در دیجی کالا
دستبند طلا 18 عیار زنانه کاپانی کد kb019

دستبند طلا 18 عیار زنانه کاپانی کد kb019

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • طول دستبند
    حدود 18 سانتی‌متر
  • جنس
    طلا
  • طول تقریبی دستبند
    حدود 18 سانتی‌متر
  • طرح پلاک
    طرح فیگارو
مشاهده این محصول در دیجی کالا
دستبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری مدل تو مرا جان و جهانی S1109

دستبند طلا 18 عیار زنانه ریسه گالری مدل تو مرا جان و جهانی S1109

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    گره‌ای
  • طول دستبند
    14-18 سانتی‌متر
  • قطر کالا
    2 میلی‌متر
  • جنس
    بند
  • بند و طلا
  • سنگ
  • سنگ و طلا
  • صدف طبیعی
  • طلا
  • نخ
  • طول تقریبی دستبند
    14-18 سانتی‌متر
  • جنس پلاک
    طلا
  • طرح پلاک
    تو مرا جان و جهانی
  • ابعاد تقریبی پلاک
    1.4×1.4 سانتی‌متر
  • توضیحات نگین و سنگ
    صدف طبیعی و سنگ هولیت
  • کمترین قطر دستبند
    14 سانتی‌متر
  • بیشترین قطر دستبند
    18 سانتی‌متر
مشاهده این محصول در دیجی کالا
دستبند طلا 18 عیار زنانه مانچو کد bfgs011

دستبند طلا 18 عیار زنانه مانچو کد bfgs011

مشخصات

  • عیار
    عیار 18
  • نحوه بسته شدن زیورآلات
    ساده
  • جنس
    سنگ و طلا
  • طول تقریبی دستبند
    17 سانتی‌متر
  • جنس پلاک
    طلا
  • طرح پلاک
    آلبرنادو
  • ابعاد تقریبی پلاک
    0.3 × 0.3 سانتی‌متر
مشاهده این محصول در دیجی کالا

ضمن تشکر، امیدواریم این مطلب در راستای انتخاب و خرید دستبند طلا دخترانه و زنانه مفید بوده باشد در ادامه ای مطلب خواندن آویز ساعت طلای زنانه و بهترین عطر و ادکلن زنانه ارزان باماندگاری بالا را نیز به شما همراهان عزیز توصیه میکنیم.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *