آشنایی با جدیدترین لباسشویی پاکشوما و مزیت‌ های آن

برند نام آشنا و معتبر پاکشوما در حوزه تولید لوازم خانگی حدود 40 سال فعالیت داشته و جزو کمپانی های برتر در این حوزه محسوب می شود. این شرکت محصولاتی مثل یخچال فریزر، لباسشویی، ظرفشویی، کولر گازی، جارو برقی و غیره را روانه بازار کرده که کماکان جزو برندهای مطرح بازار است. در میان محصولات تولیدی این شرکت ماشین لباسشویی جزو پرفروش ترین ها و بهترین ها بوده که اغلب مصرف کنندگان تمایل دارند که از محصولات این کمپانی استفاده کنند که در این محتوا قصد داریم با جدیدترین لباسشویی پاکشوما آشنا شویم.

شرکت پاکشوما این محصولات را در طرح ها و حجم های متفاوت روانه بازار می کند که خوشبختانه با بهترین قطعات و بالاترین کیفیت روانه بازار ایران خواهند شد. این شرکت تمامی محصولاتش را گارانتی کرده و در سراسر کشور به مصرف کنندگان خدمات پس از فروش ارائه خواهد کرد. همراه ما باشید تا با جدیدترین لباسشویی پاکشوما آشنا شویم.

چرا لباسشویی پاکشوما محبوب است؟

قبل از هرچیزی ابتدا با دلایل محبوبیت محصولات پاکشوما مخصوصا ماشین لباسشویی آشنا می شویم. همانطور که می دانید برند pakshoma سالیان سال در حوزه تولید لوازم خانگی فعالیت داشته و تجارب زیادی را در این گروه بدست آورده است. اغلب مصرف کنندگان این کمپانی را با محصولات نظافتی مثل لباسشویی، ظرفشویی، جاروبرقی و غیره می شناسند که دلیل آن تولید کالاهای بسیار باکیفیت هستند. این کمپانی محصولاتش را با بهترین قطعات روز دنیا روانه بازار کرده که علاوه بر کیفیت بالا، طول عمر بسیار زیادی داشته و با کالاهای لوکس خارجی رقابت خواهند کرد.

شرکت پاکشوما در تمامی سال های فعالیتش قصد داشته کالاهایش را با بالاترین کیفیت روانه بازار کند که خوشبختانه در این امر موفق کرده است. این کمپانی محصولاتش را با بروزترین تکنولوژی های روز دنیا روانه بازار خواهد کرد که با لوازم لوکس خارجی نیز رقابت کند. به طور مثال جدیدترین لباسشویی پاکشوما از برنامه های شست وشو متنوع، فناوری های متعدد جهت حفظ کیفیت الیاف لباس مثل دیگ الماسه، موتورهای بی صدا و غیره بهره مند هستند.

معرفی جدیدترین لباسشویی پاکشوما

معرفی جدیدترین لباسشویی پاکشوما

همانطور که در بخش های قبلی مطالعه کردید، محصولات پاکشوما مخصوصا ماشین لباسشویی جزو پرفروش ترین کالاهای بازار هستند که در ادامه با جدیدترین آن های آشنا می شویم. جدیدترین لباسشویی پاکشوما عبارتند از:

  1. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 40108
  2. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 20800
  3. ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 10700

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 40108

اولین محصول از رده بندی جدیدترین لباسشویی پاکشوما مربوط به یک محصول پرطرفدار و پرفروش بوده که ظرفیت آن 9 کیلوگرم است. این ماشین لباسشویی از طراحی بسیار زیبا برخوردار بوده که به همین علت جزو محصولات پرطرفدار و پرفروش بازار قرار گرفته است. لباسشویی 40108 پاکشوما مجهز به موتور اینورتر BLDC با سرعت 1400 دور در دقیقه بوده که کیفیت و دوام بسیار بالایی دارد. این محصول دارای 16 برنامه متنوع شست وشو بوده که برای نظافت تمامی لباس ها مناسب است. علاوه بر آن شرکت pakshoma 4 برنامه مکم نیز برای این محصول طراحی کرده که با خیال راحت می توانید محصولاتتان را بشویید. رده مصرف انرژی این A++ بوده که جزو محصولات کم مصرف بازار محسوب خواهد شد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 20800

محصول دیگر که جزو رده بندی جدیدترین لباسشویی پاکشوما قرار دارد، متعلق به کالای 8 کیلویی بوده که با قیمت بسیار اقتصادی به بازار معرفی شده است. لباسشویی 20800 پاکشوما یکی از محصولات بسیار باکیفیت این شرکت بوده که طول عمر بسیار بالایی داشته و جزو کالاهای بادوام این شرکت محسوب می شود. این لباسشویی مجهز به موتور تسمه ای با سرعت 1200 دور در دقیقه بوده که صدای بسیار کمی خواهد داشت. از ویژگی های این محصول می توان به دارای قفل PTC + سیستم شستشوی لباس های رنگی یا لباس هایی با جنس های مختلف + دارای سیستم شستشو در زمان استراحت + دارای قابلیت آبکشی اضافه + دارای قابلیت تنظیم دور موتور خشک کن + دارای قفل کودک + دارای شست و شوی سریع اشاره کرد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 10700

اما محصول بعدی از رده بندی جدیدترین لباسشویی پاکشوما متعلق به ماشین 7 کیلویی بوده که همانند کالای قبلی، با قیمت بسیار به صرفه و اقتصادی روانه بازار شده است. لباسشویی 10700 پاکشوما همانند سایر محصولات موتور تسمه ای با سرعت 1000 دور در دقیقه داشته که قدرت بسیار بالایی دارد. این ماشین لباسشویی پاکشوما دارای 15 برنامه شست وشو بوده و مجهز به نمایشگر LED جهت تغییر برنامه های شست وشو خواهد بود. این ماشین لباسشویی دارای ویژگی های متفاوت مثل بوده که عبارتند از: دارای قفل قفل PTC + دارای سیستم شستشوی لباس های رنگی یا لباس هایی با جنس های مختلف + دارای قابلیت آبکشی اضافه + دارای قابلیت تنظیم دور موتور خشک کن + دارای شست و شوی سریع.

کالاهای PAKSHOMA دارای گارانتی هستند؟

همانطور که می دانید کالاهای برقی خانه به دلیل استفاده مکرر و حساسیت بالا، ممکن است در طول استفاده از آن دچار ایراد و مشکل شود؛ بنابراین باید حتما محصولاتی که شامل گارانتی هستند را خریداری کنید تا در صورت بروز هرگونه مشکل شرکت تولید کننده آن را برطرف کند. کمپانی معتبر PAKSHOMA تمامی محصولاتش را گارانتی کرده و مصرف کنندگان می توانند با خیال راحت از آن ها استفاده کنند. در حال حاضر تمامی محصولات این کمپانی مخصوصا جدیدترین لباسشویی پاکشوما دارای 24 ماه گارانتی معتبر شرکت پاک سرویس هستند که در سراسر ایران خدمات پس از فروش به مصرف کنندگان ارائه خواهند داد.

سخن آخر

در این محتوا به صورت کامل با جدیدترین لباسشویی پاکشوما آشنا شدیم. همانطور که مطالعه کردید این محصولات از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و جزو کالاهای پرفروش این کمپانی محسوب خواهند شد. شرکت PAKSHOMA محصولاتش را با طراحی های خاص و بسیار زیبا روانه بازار کرده است که محبوبیت خاصی را نزد مصرف کنندگان ایرانی جلب کرده است. پاکشوما تمامی لباسشویی هایش را با موتور تسمه ای BLDC روانه بازار کرده که صدا و لرزش بسیار کمی خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *