بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی (همراه با لینک دانلود)

تصور کهنه و تکراری قابل پیشبینی بودن یا پیش پا افتاده بودن سیر داستانی انواع فیلم های عاشقانه از قدیم الایام تا کنون وجود داشته است. اما اگر بدانید این فیلم های عاشقانه چه تاثیر در شکل گیری چرخه ادبیات و رونق اقتصادی این شاخه فرهنگی داشته‌اند سینمای ایران به پیروی از ادبیات همیشه به داستان‌های عاشقانه اهمیت داده است. به خصوص اگر در دل داستان‌های رمانتیک می‌توانسته به مشکلات اجتماعی هم اشاره کند.

اگر گاهی اوقات به‌دنبال این هستید که ساعتی از دنیای اطراف فاصله بگیرید دیدن فیلم های عاشقانه انتخاب خوبی است. شاید برخی از این فیلم‌ها نظر منتقدان را جلب نکرده باشند، اما بی‌تردید هنگام تماشای‌شان اشک‌تان سرازیر یا دست‌کم چشمان‌تان تر می‌شود. در این مطلب شما را با بهترین فیلم های عاشقانه ای ایرانی به همراه لینک دانلود آشنا خواهیم کرد در ادامه مطلب با ما همراه باشید

1. لاتاری

فیلم عاشقانه ایرانی لاتاری

فیلم لاتاری محصول کشور ایران و در ژانر درام ، رمانتیک می‌باشد و به کارگردانی محمدحسین مهدویان در سال 1397 ساخته شده است. در فیلم لاتاری بازیگرانی چون هادی حجازی فر، حمید فرخ نژاد، ساعد سهیلی، Ziba Karamali، و… به ایفای نقش پرداخته اند.

خلاصه فیلم عاشفانه لاتاری

امیرعلی (ساعد سهیلی) و نوشین (زیبا کرمعلی) دو جوان بیست و یک-بیست و دو ساله قصد ازدواج با یکدیگر را دارند. خانواده‌ها چندان موافق نیستند. آنها صبر پیشه کرده‌اند تا به مرور زمان رضایت خانواده‌هایشان را جلب کنند. آن دو یک رؤیای مشترک دارند؛ برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت آمریکا، اما نوشین به واسطه دوست پدرش برای کار ترجمه به دبی می‌رود.

پس از مدتی امیرعلی خبر دار می‌شود نوشین خودکشی کرده و او برای پی بردن به راز خودکشی به دبی می‌رود و می‌فهمد نوشین گرفتار باندهای قاچاق جنسی شده بوده‌است.

کارگردان: محمدحسین مهدویان
سال ساخت فیلم: 1396

دانلود فیلم لاتاری

2. سلام بمبئی

فیلم عاشقانه ایرانی سلام بمبئی

سلام بمبئی یک فیلم عاشقانه است که برخی از مؤلفه‌های این ژانر را در ساختار خود گنجانده است. الگوی عشق پسر فقیر به دختر ثروتمند تاریخچه‌ای طولانی در سینمای هند و همین سینمای خودمان دارد. هوشنگ کاووسی منتقد باسابقه سینمای پیش از انقلاب برای مجموعه‌ای از فیلم‌ها با ساختار و ویژگی‌های مشترک همچون داستان‌پردازی عجولانه، قهرمان‌سازی‌های بی‌منطق، رقص و آواز کاباره‌ای بدون ارتباط با داستان، نبود روابط علی و معلولی، عشق‌های غیر واقعی، حادثه‌پردازی و… که در سینمای ایران تکرار می‌شدند نام فیلمفارسی را انتخاب کرد.

خلاصه فیلم عاشفانه سلام بمبئی :

علی ( محمدرضا گلزار ) پسر جوانی است که در هندوستان به همراه دوستش ( بنیامین بهادری ) در رشته پزشکی تحصیل می کند. همکلاسی علی دختر جوانی به نام کاریشما ( دیا میرزا ) است که یکبار بطور اتفاقی ماشینش سر راه خراب شده و علی ماشین او را تعمیر می کند و همین مسئله باعث صمیمیت آنها می شود و…

کارگردان: قربان محمدپور

سال ساخت فیلم: 1392 

3. کروکودیل

فیلم عاشقانه ایرانی کروکودیل

فیلم «کروکودیل» به کارگردانی و نویسندگی مسعود تکاور، داستان جوان‌ها و فرزندانی از طبقه متوسط مدرن و شهری است که بواسطه سبک زندگی متفاوت و انتخاب نوع گذران فراغت و تفریحات این دسته خاص، در معرض بسیاری از آسیب‌های شدید اجتماعی قرار گرفته‌اند.

در بدو شروع به شباهت غیرقابل انکار و کاملا مشهود فیلم اشاره میکنم، «کروکودیل» درواقع نسخه ایرانیزه شده سریال «برکینگ‌بد» است، با همان جاه‌طلبی و همان شاکله داستانی.

خلاصه فیلم عاشفانه کروکودیل:

 داستان فیلم «کروکودیل» مضمونی پلیسی، اکشن و اجتماعی دارد و درباره عوارض خطرناک اعتیاد به مواد مخدر صنعتی است. نام این فیلم نیز برگرفته از نام یک ماده مخدر با نام کروکودیل گرفته شده و ارتباطی با آن حیوان معروف به همین نام ندارد. نام قبلی این فیلم نیز پیشتر «بالن» بود که بعد از مدتی به نام جدید تغییر یافت. در این فیلم چند جوان قصد دارند اصطلاحاً ره صدساله را یک شبه طی کنند و در مدت بسیار کوتاهی ثروتمند شوند اما راهی که برای تحقق هدف خود بر می گزیینند بسیار خطرناک است.

کارگردان: مسعود تکاور
سال ساخت فیلم: 1397

تیزر فیلم عاشفانه کروکودیل

4. قسم

فیلم عاشقانه ایرانی قسم

فیلم«قسم» دومین ساخته محسن تنابنده بعد از فیلم «گینس» است و فیلمنامه این فیلم هم نوشته خود تنابنده است. فیلم «قسم» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر اکران شد و در ۶ قسمت نامزد دریافت سیمرغ شد؛ از جمله در بخش‌های بهترین فیلمنامه برای محسن تنابنده، بهترین بازیگر نقش اول زن برای مهناز افشار و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای حسن پورشیرازی. دومین تجربه تنابنده در زمینه کارگردانی به‌طور حتم برای او یک پیشرفت به حساب می‌آید. با این فیلم، تنابنده نشان داده توانایی ساختن فیلم جدی را هم دارد.

خلاصه فیلم عاشفانه قسم:

قسم روایت زنی به نام راضیه (مهناز افشار) است که همه خانواده پرجمعیتش را در یک اتوبوس جمع کرده است تا به مشهد بروند و قسم بخورند که اطمینان دارند، بهمن (مهران احمدی)، همسرش که خواهر راضیه است را به قتل رسانده است.

کارگردان: محسن تنابنده
سال ساخت فیلم: 1397

5. سرخ پوست

فیلم عاشقانه ایرانی سرخ پوست

فیلم سرخ پوست دومین اثر نیما جاویدی به جرئت یکی از کامل ترین فیلم های تاریخ سینمای ایران است.

شخصیت پردازی بی نظیری را شاهد هستیم، برای کاراکتر رییس زندان با بازی نوید محمد زاده شخصیت پردازی بسیار بی نظیر، دقیق و کاملی صورت گرفته است به صورتی که از همان پرده آغازین فیلم مخاطب به درک بسیار خوبی از شخصیت رییس زندان دست پیدا می کند؛ این شخصیت پردازی دقیق و با ظرافت باعث شده که نوید محمد زاده یکی از بهترین و هوشمند ترین ایفای نقش های خود را انجام دهد. نوید محمد زاده در تک تک سکانس هایش در این فیلم بسیار حساب شده بازی می کند، او روی بازی اش بسیار کنترل دارد و این بازی یک دست و حساب شده به کیفیت بالای اثر کمک شایانی کرده است.

خلاصه فیلم عاشفانه سرخ پوست:

سال ۱۳۴۷ زندانی قدیمی در جنوب ایران به‌دلیل مجاورت با فرودگاه تازه تأسیس شهر در حال تخلیه است. رئیس زندان سرگرد نعمت جاهد به همراه مأمورانش مشغول انتقال زندانیان به زندان جدید هستند تا اینکه…

کارگردان: اثر نیما جاویدی
سال ساخت فیلم: 1397

تیزر فیلم سرخ پوست

6. بمب یک عاشقانه

فیلم عاشقانه ایرانی بمب یک عاشقانه

بمب یک عاشقانه برای اولین بار از روز ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۶(سوم فوریه ۲۰۱۸) در جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. همچنین از اواسط پاییز ۱۳۹۷ به صورت گسترده در سینماهای ایران اکران شد. بمب یک عاشقانه در بخش جوایز سینمایی جشنواره آسیا پاسیفیک نیز حضور داشت. بمب یک عاشقانه در نخستین حضور بین‌المللی خود، در جشنواره بین‌المللی فیلم بسفر در ترکیه، از روز پنجشنبه ۱۰ آبان ماه ۲۰۱۸ (۱ نوامبر ۲۰۱۸)، به نمایش درآمد.[۶] کانادا با جشنواره فیلم سینه ایران تورنتو، از روز یکشنبه ۲۷ آبان ماه ۱۳۹۷ (۱۸ نوامبر ۲۰۱۸)، میزبان فیلم بمب یک عاشقانه بود.

خلاصه فیلم عاشقانه بمب یک عاشقانه:

در بحبوحه‌ی جنگ ایران و عراق در سال1367، تهران بی‌وقفه بمباران می‌شد. عشق، محبت، امید، زندگی و ترس از مرگ را در رو‌زهای پر اضطراب آن زمان برای مردمی که درگیرجنگ بودند از بین می‌برد. اغلب عشق به سختی درک می‌‍شود اما مرگ واقعیتی است ترسناک. «بمب؛ یک عاشقانه» نشان می‌دهد که عشق و امید چطورحتی در مواجهه با تاریکی مرگ، راهشان را پیدا می‌کنند. روایت انسان‌هایی است که هیچ‌گاه فرصت عاشق شدن و به دلخواه خود زندگی کردن را نداشته‌ و تنها برای لقمه نانی به سختی کار کرده‌اند.

این فیلم روایت انسان‌هایی است که در استبداد زمان و مکان به دام افتاده‌اند اما گویی که آرزوهای برباد رفته‌ی آن‌ها هم‌چنان گریبان‌گیر ما است. گویی با تمام آن آرزوها از دوردست‌ها آمده‌اند و به انتظار هستند که داستانشان روایت شود، یا شاید کسی دوباره آن‌ را زندگی کند: داستانی از عشقی انسانی و ساده.

کارگردان: پیمان معادی
سال ساخت فیلم: 1396

  • کیفیت : 720p ، حجم فیلم : 579 گیگابایت
  • کیفیت : 480p ، حجم فیلم : 365 مگابایت

7. شاعر زباله ها

فیلم عاشقانه ایرانی شاعر زباله ها

فیلم شاعر زباله ها در ژانر عاشقانه محصول سال 1384 به کارگردانی محمد احمدی است. محمد احمدی فیلم اسکی باز را هم کارگردانی کرده. “شاعر زباله ها” در جشنواره های شیکاگو، مونترال و پوزان نامزد شد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است که رفتگری جوان که عاشق ادبیات است، همیشه در ذهن خود آرزو داشته که دانشجوی رشته ادبیات باشد، از طریق جمع آوری زباله ها از درب منازل پی به اسرار و رازهای درون خانه ها می برد…

خلاصه فیلم عاشفانه ای شاعر زباله ها:

«شاعر زباله ها» با آن اسم غریبش و از غافلگیرترین و ناباورانه ترین جایی که می شود تصور کرد یعنی مرکز جمع آوری زباله ها، داستانش را آغاز می کند. شاید شروع و آغاز فیلم کمی مبهم باشد اما کم کم لایه های فیلم خود را نشان می دهند. فیلم دو قهرمان محوری دارد؛ یکی پسری که روزی همه آرزویش این بود که دانشجوی رشته ادبیات شود اما حالا رفتگری معمولی است که به قول خودش در گند و کثافت غوطه می زند و دیگری دختری جوان و زیبارو و افسرده که بعدها می فهمیم نامزدش او را رها کرده است.

لحن فیلم مثل همان آسمان خاکستری و غمبار و پاییز و زمستانی است که شهر را فرا گرفته. آدم های فیلم یکایک جلوی دوربین خود را می نمایانند. نیازی نیست که به عمق زندگی آنها برویم. همه آنها یک وجه مشترک دارند و آن هم تنهایی؛ از رفتگر جوان که آرزوی این را داشت که دانشجوی دانشگاه ادبیات شود تا آن شاعر پیر که همیشه کنار پنجره ایستاده است و انگار گذشته و آینده این دو با هم تنیده شده است.

کارگردان: محمد احمدی
سال ساخت فیلم: 

  • کیفیت : 720p ، حجم فیلم : 509 گیگابایت
  • کیفیت : 480p ، حجم فیلم : 272 مگابایت

8.حکایت عاشقی

فیلم عاشقانه ایرانی حکایت عاشقی

فیلم حکایت عاشقی در ژانر عاشقانه محصول سال 1393 است. احمد رمضان زاده کارگردانی و نویسندگی این اثر را انجام داده. حکایت عاشقی در سی و سومین جشنواره فجر در رشته بهترین بازیگر نقش مکمل مرد با بازی بهمن زرین پور نامزد شد همچنین این فیلم جایزه بهترین فیلم و بهترین فیلمنامه بخش پانوراما جشنواره فیلمخانه آسیا اسپانیا را دریافت کرده است و در سومین دوره هفته فیلم های سینمایی خانه آسیا در شهر اسپانیا و سی و نهمین جشنواره بین المللی فیلم مونترال به نمایش درآمده است. این فیلم درباره خبرنگاری است که عاشق یکی از بازماندگان بمباران شیمیایی حلبچه می شود.

خلاصه فیلم عاشفانه ای حکایت عاشقی:

قصه عشق یک خبرنگار ایرانی به یکی از بازماندگان بمباران شیمیایی حلبچه است و روایتی عاشقانه از آدم هایی است که در میان مرگ و زندگی برای مقاومت و حفظ حیات انسانی به عشق و ایمان متوسل میشوند…

کارگردان: احمد رمضان‌زاده
سال ساخت فیلم: 1393

9. غریبانه

فیلم عاشقانه ایرانی غریبانه

فیلم غریبانه به کارگردانی احمد امینی در سال 1376 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم ابوالفضل پورعرب، هدیه تهرانی، محمدرضا داوودنژاد، نادیا دلدارگلچین، سیامک قدکچیان، آرین خلج , بهزاد خداویسی به هنرمندی پرداخته‌اند.

خلاصه فیلم عاشفانه ای غریبانه:

مرد جوانی به نام بزرگ با خواهرش و شوهرخواهرش زندگی می کند. یک روز یوسف، شوهر خواهر بزرگ که در یک نمایشگاه اتومبیل مشغول است، از او می خواهد که ماشین گران قیمت خانم دکتر ثابتی را به او تحویل دهد. اما بزرگ ماشین را تصادف کرده تحویل می دهد و یوسف مجبور می شود برای پرداخت خسارت چند چک به خانم دکتر بدهد. بزرگ مکرراً نزد خانم دکتر می رود تا رضایتش را بگیرد و به جای یوسف او خسارت بدهد، اما خانم دکتر به بزرگ پیشنهاد می کند که در مقابل چک های یوسف او باید برای چند ماه همسرش بشود.

بزرگ ناچاراً قبول می کند و با خانم دکتر ازدواج صوری انجام می دهند و بزرگ بعد از عقد در مسافرخانه ای ساکن می شود و خانم دکتر ثابتی بعد از ازدواج به بزرگ می گوید که برای راحت ویزا گرفتن مجبور به این ازدواج شده است. از طرفی پروین دوست خانم دکتر ثابتی به او اطلاع می دهد که بزرگ به بیماری سختی مبتلا شده. دکتر ثابتی از بزرگ درخواست می کند که بیماری اش را درمان کند، اما با مراجعه پزشکان مختلف می فهمند که کاری از عهده ی آنان ساخته نیست و بزرگ از دنیا می رود و خانم دکتر تازه می فهمد که عاشق بزرگ بوده، اما در هر صورت باید به سفر برود.

کارگردان: احمد امینی
سال ساخت فیلم: 1376 

  • دانلود فیلم عاشفانه ای غریبانه

10.شبی که ماه کامل شد

فیلم عاشقانه ایرانی شبی که ماه کامل شد

شبی که ماه کامل شد یکی از پراستقبال ترین فیلم های نرگس آبیار است که در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر برای اولین بار اکران شد و با استقبالویژه ای از سوی مخاطبان روبرو شد. این فیلم در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در 13 بخش کاندید دریافت سیمرغ جشنواره بود اما در نهایت موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد ، بهترین بازیگر نقش اول زن فیلم ، بهترین کارگردانی،بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین چهره پردازی شد و دست پر از جشنواره فجر بازگشت.

خلاصه فیلم عاشفانه ای شبی که ماه کامل شد

«شبی که ماه کامل شد» روایت دختر جوانی از مناطق جنوب شهر تهران است که درگیر عشق جوانی شهرستانی می‌شود و این در حالی است که پس از ازدواج بنا به دلایلی مجبور به مهاجرت از ایران است. در این مسیر، برادرش با او همراه می‌شود اما در میانه راه، اتفاقاتی برای آن‌ها رقم می‌خورد. این فیلم براساس داستان واقعی عبدالحمید ریگی و همسرش فائزه منصوری است.

کارگردان: نرگس آبیار
سال ساخت فیلم: ۱۳۹۷ 

11.خداحافظ دختر شیرازی

خداحافظ دختر شیرازی

خداحافظ دختر شیرازی بی‌شک پخته‌ترین و کامل‌ترین اثر هاشمی تا به امروز است و در میان فیلمهای تلخ سینمای ایران یک غنیمت است. اثری که حال مخاطب را عوض می کند و تلاش دارد تا برای ساعاتی هم که شده ذهن تماشاگرش را از مشکلات و سوء ظن های  متداول دور کند. در اینکه فیلم خیلی اثر دلچسبی نیست و منبع اصلی به مراتب اثر جذاب تری است شکی نیست اما بهرحال « خداحافظ دختر شیرازی » اثر بی ادعای کوچکی است که با حداقل بودجه ساخته شده و از این حیث می توان با احترام از آن یاد کرد

داستان فیلم خداحافظ دختر شیرازی

شبنم زن جوان و مطلقه ای است که همراه دخترش زندگی می کند و دچار بدبینی به مردان شده است که با ورود نسیمِ آبادانی به خانه او، اتفاقات مختلفی رقم می خورد.

کارگردان: افشین هاشمی
سال ساخت فیلم: 1397

تیزر فیلم

12. عروس

فیلم-عروس

فیلم عروس محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم نیکی کریمی، عباس امیری، علی سجادی حسینی، فرحناز منافی ظاهر , رقیه چهره آزاد به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم عروس

این فیلم درباره حمید پسری است که تازه از دانشگاه فارغ التحصیل شده و شغل و درآمدی ندارد و عاشق دختری می شود که خانواده او از وضعیت مالی خوبی برخوردارند و اختلاف طبقاتی باعث می شود که پدر عروس با ازدواج آنها مخالفت کند. حمید برای رسیدن به دختر مورد علاقه اش وارد …

کارگردان: بهروز افخمی
سال ساخت فیلم: 1369

  • دانلود فیلم عروس با کیفیت خوب یا حجم 282 مگابایت

13. لیلا

فیم لیلا

لیلا مدرن ترین فیلمی بود که در دهه ی هفتاد توسط داریوش مهرجویی ساخته شد، اساسا این فیلم به لحاظ مضمون و انتخاب لحن توانست در آن دهه فیلم مهمی باشد زیرا مهرجویی در لیلا از سنت و سنت گرایی فاصله می گیرد و مدرنیته را با شکل و شمایل سنتی اما روشنفکرانه به تصویر درمی آورد ، مهرجویی با رعایت اصول زندگی و جامعه ی سنتی ابعاد وسیعی از مدرنیته را وارد فیلمش می کند که درک این مسئله در آن دهه به شدت غیر قابل درک بود ، زنی به دلیل نازا بودنش با توجه به فشارهای مادر شوهرش راضی می شود تا شوهرش دوباره ازدواج کند تا صاحب فرزند شود.

این نگاه و نگرش مهرجویی و ایجاد موقعیت های بغرنج باعث شده لیلا بعد از بیست سال هنوز فیلم تازه یی به نظر برسد حتی برای کسی که برای اولین بار این فیلم را می بیند

داستان فیلم لیلا

لیلا (لیلا حاتمی) و رضا (علی مصفا) در یک مراسم شله‌زرد پزان همدیگر را می‌بینند و چندی بعد با هم ازدواج می‌کنند. بعد از مدتی زندگی متوجه می‌شوند که لیلا نمی‌تواند فرزندی به دنیا بیاورد و درمان ها همه بدون نتیجه می‌ماند.  مادر رضا با وجود احساس رضایت و خوشبختی رضا از زندگی بدون فرزند، لیلا را تحت فشارهای شدید قرار می‌دهد و از او می‌خواهد که اجازه دهد برای رضا همسری بگیرند تا اینکه…

کارگردان: داریوش مهرجویی
سال ساخت فیلم: 1376

14. شام آخر

شام آخر

فیلم شام آخر به کارگردانی فریدون جیرانی در سال 1380 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر عاشقانه و خانوادگی می‌باشد. در این فیلم کتایون ریاحی، محمدرضا گلزار، هانیه توسلی، ثریا قاسمی، آتیلا پسیانی , شاهرخ فروتنیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم شام آخر

میهن مشرقی استاد دانشکده معماری پس از بیست و شش سال زندگی با شوهرش به سبب ناسازگاری فکری و رفتاری با پادرمیانی دخترش (ستاره) از همسرش جدا می شود. سپس به خانه قدیمی پدریش اسباب کشی می کند و با دخترش و دایه اش (آفاق) زندگی تازه ای را آغاز می کند. زندگی تازه او با آمدن مانی معترف دانشجوی رشته معماری در هم می ریزد و…

کارگردان: فریدون جیرانی
سال ساخت فیلم: 1380 

  • دانلود فیلم شام آخر با کیفیت 720p یا حجم 1.4 گیگابایت

15. شوکران

فیلم شوکران

فیلم شوکران به کارگردانی بهروز افخمی در سال 1379 ساخته شده است. این فیلم محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این فیلم فریبرز عرب نیا، هدیه تهرانی، محمد صالح علا، رزیتا غفاری، حمیدرضا افشار، آرش مجیدی، منوچهر صادق پور، اکبر معززی، فرامرز روشنایی , نیلا خرم به هنرمندی پرداخته‌اند.

داستان فیلم شوکران

مهندس خاکپور مدیر عامل شرکت در پی بررسی ضرر و زیان کارخانه به تهران عزیمت می کند. او طی سانحه تصادف در جاده مصدوم و به بیمارستان منتقل می شود. محمود بصیرت معاون و دوست قدیمی خاکپور با شنیدن خبر تصادف به تهران مراجعه کرده و خاکپور را در تهران ملاقات می کند. او در پی مداوای خاکپور با پرستاری به نام سیما آشنا شد. با گذشت زمان رابطه سیما و محمود صمیمیت بیشتری پیدا کرد. سرانجام با پیشنهاد محمود، سیما بطور پنهانی به عقد موقت او درمی آید و…

کارگردان: بهروز افخمی
سال ساخت فیلم: 1377

16. سنتوری

سنتوری

سنتوری یا علی سنتوری یک فیلم ایرانی در ژانر درام است. این فیلم توسط داریوش مهرجویی در سال 2006 ساخته شده است. سنتوری یک فیلم مهم اجتماعی است که مضمون اصلی آن تضاد سنت و مدرنیته در جامعه امروز ایران است و مضمون آن سقوط هنرمند و خودباختگی او در جامعه ای است که هنر واقعی را رد نمی کند. و دائماً آن را محدود و ستم می کند.

این فیلم توسط وزارت فرهنگ و رهبری اسلامی توقیف شد و اکران نشد. در زمستان سال 2014 ، پروژه ساخت Santuri 2 به کارگردانی داریوش مهرجویی آغاز شد. این فیلم مطابق با خط داستانی فیلم سنتوری ساخته شده است.

خواننده این فیلم محسن چاوشی است. آلبوم سنتوری اقتباسی از این فیلم است. بسیاری از مردم این فیلم را با آهنگ سنگ صبور می شناسند. برخی از قسمت های فیلم را بهرام رادان و اردوان کامکار بازی می کنند.

داستان فیلم شوکران

علی ، استاد سنتور و خواننده محبوب جوانان، در اوج شهرت و موفقیت ناگهان مهار زندگی را از دست می دهد و فریب می خورد. او می گوید تمام بدبختی ها از آنجا آغاز شد كه عشق بزرگ زندگی من هانیه مرا رها كرد  اما هانیه وقتی می‌رود كه علی سنتوری مدتها در بند اعتیاد بود…..

کارگردان: داریوش مهرجویی

سال ساخت فیلم: 1385

  • دانلود فیلم شوکران با کیفیت 720p یا حجم 991 مگابایت

امیدواریم از تماشای بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی لذت برده باشید در ادامه مطلب خواندن بهترین فیلم های عاشقانه جهان به همراه لینک دانلود و بهترین رمان های عاشقانه را به شما عزیزان پیشنهاد میکنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *