ابزار آلات ضروری که باید در هر خانه باشند!

فرقی نمی کند شما یک تازه کار باشید یا یک فرد فنی و حرفه ای. اگر ابزار نداشته باشید ساده ترین کارها را هم نمی‌توانید بکنید.

از عوض کردن تهویه گرفته تا تعویض واشر ساده ی یک شیر. از گرفتن پنچری دوچرخه نوجوانتان گرفته تا میخ زدن به دیوار برای نصب یک قاب عکس ساده. بدون ابزار هیچ کاری نمی‌شود کرد.

داشتن یک جعبه ابزار کامل برای هر خانه ای ضروری است. هر ابزاری بر اساس نیاز در شرایط خاصی لازم می‌شود. لذا داشتن ست ابزاری کامل متشکل از همه ابزارها برای هر خانه ای نیاز واجب است. از طرفی ما وقتی جعبه ابزاری کامل خریداری می‌کنیم،

می‌دانیم که این وسیله را برای استفاده طولانی مدت و مادام العمر تهیه کرده ایم. ازین سو حتما هنگام خرید به جنس و کیفیت آن توجه کرده تا با یکبار خرید، برای سالها بی نیاز باشم از خریدن محصولی مشابه.

سه معیار برای انتخاب جعبه ابزار متناسب با نیازهای شما:

خرید بر اساس نیاز

اگر شما فردی هستین که ابزار را روزانه استفاده نمی‌کنید نیاز نیست همه آچارها و پیچ گوشتی ها را بر اساس شماره تهیه و جعبه ابزار تان را سنگین تر کنید.

می‌توانید با داشتن آچار فرانسه و پیچ گوشتی با قابلیت تعویض سری با داشتن دو ابزار بی نیاز به شلوغ کردن جعبه ابزار داشته باشین. توجه داشته باشین کیفیت خیلی مهمتر از کمیت است. می‌توانید رفته رفته جعبه ابزارتان را کامل تر هم بکنید.در مورد حرفه ای ها البته قضیه متفاوت می‌شود.

خرید بر اساس مهارت

اگر شما فرد آماتوری هستین باید توجه کنید فقط خریدن ابزار نیست. شما باید نحوه ی استفاده از ابزار را هم بدانید. پس هزینه اضاقی تر نکنید و لوازم غیر ضروری را که کم کاربرد تر است تهیه نکنید.

خرید بر اساس استفاده ای که می کنید

تصور کنید برای یک میخ ساده شما مجبور به استفاده از چکش ۵ کیلویی شوید! حتما با استفاده کم از این ابزار خسته خواهید شد. باید بدانید که استفاده شما بیشتر در چه زمینه ای است و در نتیجه ابزار متناسب با استفاده شخصی خودتان را تهیه کنید.

حتما توجه داشته باشین که جعبه ابزار متناسب با ابزارتان داشته باشین. جعبه ابزارهای قدیمی فلزی بودند و طبیعتا وزن زیادتری داشتند که امکان جابجایی را سخت تر می‌کرد.

با پیشرفت تکنولوژی استفاده از جعبه ابزارهای پلاستیکی با تنوع رنگ و مدل طرفدار زیادتری پیدا کرده است. جعبه های فلزی علاوه بر ایراد وزن زیاد؛ در برابر برخورد ابزارهای فلزی آسیب بیشتری به خود می‌بینند.

شما با داشتن جعبه ابزار مجموعه ای با شروع کاری تا اتمام آن دغدغه ای از بابت نقص وسایل ندارین. پیشنهاد ما استفاده از باکیفیت ترین های بازار است. در زیر چند پیشنهاد برای شما معرفی می‌شود.

1. مجموعه کیف و ابزارالات ایران پتک مدل WA3010

ابزار آلات ضروری منزل

2. مجموعه ۳۴ عددی ابزار اترنال مدل SDY-93102
ابزار آلات ضروری منزل

3. مجموعه ابزار ۱۶ عددی مدل KS16
ابزار آلات ضروری منزل

4. مجموعه ۹۸ عددی ابزار مگا تولز مدل KL-07054
ابزار آلات ضروری منزل

5. مجموعه ۱۴۳ عددی جعبه ابزار لیکوتا مدل AHB-ALK8009F
ابزار آلات ضروری منزل

6. مجموعه ۱۲۶ عددی ابزار بلک اند سیج مدل ۱۲۶B
ابزار آلات ضروری منزل

7. مجموعه ۱۶ عددی ابزار لچ جی تولز مدل LC8016
ابزار آلات ضروری منزل

8. مجموعه ۱۴۱ عددی ابزار مگا تولز مدل KL-07115
ابزار آلات ضروری منزل

9. مجموعه ابزار لیکوتا مدل ALK8008F ست ۹۰ عددی
ابزار آلات ضروری منزل

10. مجموعه ۱۲ عددی ابزار مدل CT-13013-12pcs

ابزار آلات ضروری منزل
ضمن تشکر، امیدواریم این مطلب در راستای انتخاب و خرید ابزارآلات ضروری مفید بوده باشد در ادامه ای مطلب خواندن بهترین مینی فرز و بهترین دستگاه جوش و راهنمای خرید دریل چکشی را نیز به شما توصیه میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *