راه های بزرگ کردن آلت تناسلی مردان چیه؟

بازاریابان ادعا می کنند که دستگاه های تقویت کننده، دستگاه های خلاء، قرص ها و کرم های افزایش حجم آلت تناسلی می توانند اندازه آلت تناسلی را افزایش دهند. اما آیا روش های بزرگ کردن آلت تناسلی مردان کار می کنند؟

اندازه آلت تناسلی منبع عادی اضطراب است. این باعث افزایش صنعت چند میلیونی آلت تناسلی مرد یا پیشرفت مردانه شده است.

در این مقاله به راه های بزرگ کردن آلت تناسلی مردان و بررسی اثرات و عوارض جانبی روش های بزرگ شدن آلت می پردازیم. همچنین در مورد متوسط ​​طول و آلت تناسلی آلت تناسلی مرد و در مواردی که فرد ممکن است مایل به دیدن پزشک خود باشد، بحث خواهد شد.

آیا فرد می تواند اندازه آلت تناسلی خود را افزایش دهد؟

بیشتر افرادی که درمان بزرگ شدن آلت تناسلی را در نظر می گیرند دارای آلت تناسلی در اندازه طبیعی هستند، به این معنی که اندازه کافی برای فعالیت های جنسی و ادرار دارند.

تولید کنندگان ادعا می کنند محصولات از جمله قرص، کرم و دستگاه های کششی می توانند اندازه آلت تناسلی را افزایش دهند. برخی افراد نیز جراحی را در نظر می گیرند.

با این حال، بنیاد مراقبت ارولوژی خاطرنشان می کند که تقریبا هیچ یک از این روش ها کار نمی کنند.

سایز آلت طبیعی در مردان چقدر است؟

بزرگ كردن الت تناسلي

در مطالعه ای که بر روی ۱۵۰ نفر  (نژاد Caucasian) انجام شده، میانگین سایز آلت در حالت نعوظ ۱۴.۲۵ سانتیمتر بود، که ۱۸ نفر کمتر از 11.75 سانتیمتر و ۱۸ نفر هم بالای ۱۵.۷۵ سانتیمتر بود. در این مطالعه محیط آلت در حالت نعوظ از 8.75 سانتیمتر تا 14.75 سانتیمتر با میانگین ۱۱.۷۵ سانتیمتر بود.

در مطالعه ی دیگری میانگین طول آلت در حالت کشیده ۱۱ سانتیمتر و در حالت نعوظ ۱۲.۵ سانتیمتر بود.

بایستی بدانید که طول آلت بر اساس نژاد و ژنتیک می تواند متفاوت باشد و همانگونه که دیگر ویژگی های جسمی هر شخص با دیگران حتی با خویشاوندان درجه اول خود متفاوت است لذا مقایسه خود با هر فرد دیگری در رابطه با سایز آلت نیز صحیح نمی باشد.

به طور کلی سایز آلت در حالت نعوظ در 70 درصد مردان بین 13 تا 15 سانت هست و 30 درصد بقیه مردان بیشتر یا کمتر از این میزان می باشد.

راهکار های افزایش سایز آلت طبیعی در مردان

دستگاه های کشش

دستگاه های کششی با افزایش کشش بافت آلت تناسلی هدف آلت تناسلی مرد هستند. یک فرد یک قاب کشش وزنه یا کوچک را روی آلت تناسلی مرده قرار می دهد تا به آرامی آن را طولانی کند.

طبق یک بررسی علمی از سال 2010، توسعه دهنده آلت تناسلی تنها تکنیک مبتنی بر شواهد برای افزایش طول است و ممکن است نتایج از جراحی آلت تناسلی فروتر نباشد.

مطالعات متعددی در مورد تأثیر دستگاههای کششی با نتایج متفاوت بررسی شده است. برخی از نتایج نشان می دهد که دستگاه ها می توانند آلت تناسلی مرد را به اندازه 1 تا 3 سانتی متر (سانتی متر) افزایش دهند.

در بیشتر این آزمایشات ، شرکت کنندگان در روز بین 4 تا 6 ساعت دستگاه را می پوشیدند. در یک روز ، آنها دستگاه ها را به مدت 9 ساعت در روز می پوشیدند.

محققان همچنین در حال تحقیق هستند که آیا استفاده از دستگاه های کششی قبل یا بعد از جراحی آلت می تواند نتایج را بهبود بخشد.

با این حال، شواهد مربوط به دستگاه های کششی محدود است. تعیین ایمنی و اثربخشی آنها به تحقیقات بیشتری نیاز دارد و بنیاد مراقبت ارولوژی در حال حاضر از استفاده آنها پشتیبانی نمی کند .

دستگاه های خلاء

دستگاه خلاء حاوی لوله ای است که بر روی آلت تناسلی مرد جا می گیرد. پمپ کردن هوا خلاء ایجاد می کند که خون را در آلت تناسلی مرد می کند و باعث تورم آن می شود.

معمولاً افراد برای درمان ناتوانی جنسی یا اختلال نعوظ از دستگاه های خلاء استفاده می کنند . هیچ مدرک علمی قوی نشان نمی دهد که آنها می توانند اندازه آلت تناسلی را افزایش دهند.

قرص و لوسیون

بسیاری از قرص ها و کرم های مختلف وعده افزایش اندازه آلت تناسلی را دارند. این مواد حاوی ویتامین ها ، مواد معدنی ، گیاهان و یا هورمون های مختلفی هستند.

هیچ مدرک علمی قوی وجود ندارد که بتواند اندازه آلت را تحت تأثیر قرار دهد.

جراحی آلت تناسلی

دو نوع اصلی از عمل جراحی بزرگ شدن آلت تناسلی وجود دارد.

تقویت آلت تناسلی شامل تزریق سلولهای چربی به آلت تناسلی است. هدف این است که در برخی موارد افزایش تردد ، یا عرض و همچنین طول ، افزایش یابد

این روش خطراتی را به همراه دارد. عوارض جانبی ممکن است شامل تورم و اعوجاج آلت تناسلی باشد. اگر یک عارضه جانبی شدید باشد ، آلت تناسلی مرد ممکن است نیاز به برداشتن داشته باشد.

روش دیگر تقویت آلت تناسلی

روش دیگر تقویت آلت تناسلی شامل پیوند سلولهای چربی از نقاط دیگر بدن بر روی آلت است. این کمتر تهاجمی است و می تواند بعد از 12 ماه به طور متوسط 2.39-2.65 سانتی متر اضافه کند .

با این حال ، اندام می تواند در طی 1 سال از عمل 20 تا 80 درصد از حجم جدید را از دست بدهد ، بنابراین ممکن است افراد برای دستیابی به نتیجه مطلوب به جراحی های متعدد احتیاج داشته باشند.

نوع دوم عمل جراحی

نوع دوم عمل جراحی آزاد سازی رباط تعلیق است. این رباط آلت تناسلی مرد را به ناحیه pubic متصل می کند و در حین نعوظ پشتیبانی می کند. اگر یک جراح رباط را قطع کند ، این زاویه آلت تناسلی را تغییر می دهد ، که می تواند طولانی تر به نظر برسد.

به طور متوسط ​​، آزاد شدن رباط تعلیق می تواند طول آلت تناسلی مردانه بین 1-3 سانتی متر افزایش یابد ، اما میزان رضایت بیمار و شریک زندگی کم است. عدم پشتیبانی در طول نعوظ می تواند نفوذ را دشوار کند.

مانند بنیاد مراقبت ارولوژی ، انجمن ارولوژی آمریکا اعلام کرده است که جراحی تقویت آلت تناسلی نه ایمن است و نه مؤثر .

افزایش سایز آلت مردان به روش طبیعی در خانه

افزایش سایز آلت مردان

استفاده از حوله گرم

در مرحله اول تمرینات را با یک حوله شروع کنید. یک حوله و یا یک پارچه انتخاب کرده و آن را گرم کنید سپس آن را دور آلت تناسلی پیچیده و به مدت یک دقیقه نگه دارید. همچنین می‌توانید به جای این کار در حمام آلت تناسلی خود را به مدت ۳۰ ثانیه زیر آب گرم قرار دهید. این کار به این جهت انجام می‌شود تا با افزایش دما در ناحیه آلت، خون رسانی به بافت‌های آن زیاد شده و هم چنین خاصیت الاستیسه پیدا کند. این موارد به تاثیرگذاری بیشتر سایر مراحل روش پنیمور کمک می‌کند.

تمرینات کششی

این تمرین باعث افزایش طول آلت تناسلی می شود . افرادی که می خواهند آلت تناسلی آنها بیشتر رشد طولی داشته باشد میتوانند بیشتر از این تکنیک استفاده نمایند .چندین نوع تکنیک در این زمینه وجود دارد که شما میتوانید یکی را انتخاب کرده و آن را انجام دهید . این تمرینات را میتوانید در حالت ایستاده و یا نشسته انجام دهید که به شرح زیر می باشد . نکته مهم در مورد این تمرینات این است که حتماً آلت تناسلی شل باشد ، زیرا در غیر اینصورت آثار تمرینات ظاهر نخواهد شد .

سر آلت تناسلی را با انگشتان یک دست بگیرید، در حالت استراحت ( آنقدر محکم نگیرید که خونرسانی آن مختل شود ) سپس آلت تناسلی را بسمت جلو بکشید تا حدی که میتوانید (البته نباید احساس درد داشته باشید) و به مدت ۱دقیقه نگه دارید و سپس آنرا آرام رها کرده و به مدت چند ثانیه (حدوداً ۱۰ ثانیه) به آن استراحت دهید و عمل فوق را ۱۵ تا ۲۰ بار تکرار کنید و سپس به مدت ۱۰ دقیقه استراحت کنید .

تمرینات حجم دهی

بعد از تمرینات کششی حتماً باید تمرینات رشد و گردش خون را انجام داد ، زیرا باعث افزایش گردش خون در آلت تناسلی شده و موجب رشد آن میشود .روش کار به این شکل است که آلت تناسلی را به سمت جلو نگه داشته و با دست دیگر ضربات آرامی به آن وارد کنید ( ۳۰ بار)  باید مواظب باشید تا ضربات به مناطق حساس مانند بیضه ها برخورد نکند.

در این مرحله مقداری ماده لیز کننده یا لوبریکنت روی آلت پخش کنید و آن را ماساژ دهید.

ماساژ و گرم کردن

پس از اتمام ست تمرینی خود با ماساژ دادن آلت به بازگشت آن به حالت استراحت کمک کنید. برای این کار می‌توانید حوله گرم را به مدت یک دقیقه دور آلت بپیچید و آلت را با آب گرم شسته و سپس خشک کنید.

افزایش سایز اندام تناسلی با ماساژ زرد چوبه

شاید تابه حال درباره افزایش سایز آلت تناسلی با زردچوبه چیزی نشنیده باشید ! زرچوبه با خواص فوق العاده ای که دارد از زمان های قدیم تا به امروز مورد استفاده قرار گرفته است .طبیبان هندی و یونانی از زردچوبه به عنوان یک ادویه در طب سنتی که باعث بزرگ شدن طول آلت آقایان می شود یاد نموده اند . برای این که در کنار روش های فوق سریع تر به نتیجه برسید آلت خود را با رزدچوبه ماساژ دهید . اثرات این دارو گیاهی می تواند در کم ترین زمان ممکن نمایان شود .

تمرینات جلکینگ

این تمرین باعث افزایش محیط آلت تناسلی در حاتی میشود که آلت تناسلی در حالت نیمه راست شده است . ساده ترین حرکت جلکینگ به اینصورت است که ابتدا توسط انگشتان شست و اشارۀ دست چپ حلقه ای درست کرده و پس از ابتدای آلت تناسلی دست را به سمت سر آلت حرکت داده و آن را بدوشید ، باید حتماً حرکت دست و تماس آن با آلت به سمت جلو باشد ، سپس همین کار را با دست راست انجام دهید .

با این کار سر آلت تناسلی شما به علت تجمع خون قرمز و بزرگ میشود که طبیعی است ، در این مرحله از دست زدن به نوک آلت بپرهیزید زیرا بسیار حساس است . اگر در حین این تمرینات آلت تناسلی شما کاملا راست شد باید کمی صبر کنید تا دوباره به حالت نیمه راست برگردد . این روش را درهفته اول ٢٠٠ تا ٣٠٠ بار ، در هفته دوم ٣٠٠ تا ۵٠٠ بار و در هفته های بعد ۵٠٠ بار و یا بیشتر انجام دهید .

روش دیگر جلکینگ اینست که پس از استفاده از لوبریکانت و وقتی آلت تناسلی به حالت نیمه راست شده درآمد ، توسط انگشتان شست و اشارۀ دست چپ حلقه ای درست کرده سپس از ابتدای آلت تناسلی دست را به سمت سر آلت حرکت داده و دست را نزدیک سر آلت به مدت ۵ثانیه نگه دارید. سپس این عمل را با دست دیگر انجام دهید.این کار را میتوانید به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه در هر تمرین انجام دهید .

نحوه انجام جلگینگ برای افزایش سایز اندام تناسلی با ماساژ

این تمرین بوسیله دوشیدن آلت انجام می شود. اگر میخواهید تاثیر جلگینگ را بطور کامل مشاهده کنید عمل جلگینگ را بصورت روزانه ( همه روزه ) انجام دهید !

برای استفاده از روش جلگینگ میبایست یک حوله ای که در آب گرم خیس خورده است را بر روی آلت تناسلی خود قرار دهید ! حوله را برای مدت ۲ یا ۳ دقیقه در اطراف آلت تناسلی قرار دهید .  ( ممکن است به دلیل گرم شدن ؛ الت در حالت نیمه راست قرار گیرد ) سپس می توانید  مقداری لوبریکانت یا روغن خراطین را به سر انگشتان خود بزنید .دقت کنید شما باید علامت OK را با انگشتان دست خود بسازید .

افزایش طول الت

پس از آغشته کردن لوبریکانت یا روغن خراطین آلت تناسلی را میان انگشتان اشاره و شصت قرار داده و از پایین ( در قسمت تحتانی آلت به سمت سر الت به آرامی بکشید . ) این روش میبایست به آرامی انجام پذیرد . شما می توانید برای هر بار بالا و پایین بردن دست های خود شمارش قرار دهید .در مدت ۳ دقیقه ۱۰۰ بار این عمل را تکرار نمایید .

این عمل میبایست شب ها قبل از خواب انجام شود تا بیشترین باز دهی را داشته باشد .پس انجام عمل جلگینگ در طی چند روز شما شاهد افزایش سایز اندام تناسلی خود خواهید بود .

نکته قابل توجه درباره این موضوع این است که افزایش سایز آلت تناسلی با ماساژ جلگینگ دائمی خواهد بود حتی اگر دیگر عمل جلگینگ انجام نشود .

چه زمانی اندازه آلت تناسلی بسیار کوچک است؟

شاید بهترین معیار برای آنکه بدانید واقعا آلت تناسلی کوچک است یا اینکه دچار وسواس شده اید این است که ببینید براساس معیار های محققان به چه سایز از آلت، آلت کوچک گفته میشود.محققان ارولوژی اندازه آلت تناسلی ۸۰ نفر از مردان را مورد بررسی قرار داده اند و اندازه ی آنها را قبل و بعد از نعوظ یادداشت کرده اند.براساس این تحقیق متوجه شدند که اکثریت مردان تفاوت اندازه نعوظ با حالت خوابیده آلت آنها به میزان ۴ تا ۷ سانتی متر میباشد و افراد کمتر از ۴ سانتی متر را میتوان دارای نعوظ کم و بیشتر از ۷ را نعوظ بسیار زیاد در نظر گرفت.

همچنین در این تحقیق مشخص شد که رابطه ای بین اندازه ی حالت نعوظ و حالت طبیعی آلت تناسلی در افراد وجود ندارد و ممکن است افرادی که دارای آلت بزرگ هستند دارای افزایش سایز کمتری در حالت نعوظ باشند.

اندازه استاندارد آلت تناسلی مردان

بر طبق این مطالعه نتایج زیر برای تعیین بازه اندازه های آلت تناسلی به شرح زیر است:

  • اندازه متوسط در حالت شل از ۷ تا ۱۰ سانتی متر (۲٫۸ تا ۳٫۹ اینچ) است.
  • اندازه متوسط برای آلت تناسلی مرد ۱۴٫۲ سانتی متر است (۵٫۶ اینچ)
  • متوسط دور آلت تناسلی مرد از ۳ تا ۷ سانتی متر (۱٫۱۸ تا ۲٫۷ اینچ) است.

همچنین نکته دیگری که از این تحقیق به دست آمد اینکه اندازه ی نعوظ برای هر فرد بستگی به شرایط ایجاد نعوظ دارد فرضا اینکه از طریق برانگیختن به صورت استفاده از دست صورت بگیرید یا هنگام رابطه جنسی و …

نحوه اندازگیری آلت تناسلی

بزرگ كردن الت تناسلي

برای اندازه گیری طول آلت ، یک خط کش را به داخل کشاله ران فشار دهید و از پایه آلت تا نوک اندازه بگیرید. همچنین برای اندازگیری ضخامت آلت تناسلی،یک نوار اندازه گیری را در قسمت وسیع ترین قسمت آلت تناسلی مرد بپیچید.

زنان به اندازه آلت تناسلی مردان اهمیتی نمیدهند

به نظر می رسد اندازه ای که اندازه آلت در هنگام رابطه جنسی برای خود مردان مهم است برای زنان اهمیت ندارد.و اینکه آلت تناسلی بزرگ تر باعث لذت بیشتر زنان میشود منبع دقیق و ثابتی ندارد زیرا که بر اساس طبیعت زنان آنها از چگونگی رابطه لذت میبرند تا اندازه آلت مردهمچنین اندازه آلت بیشتر باعث ایجاد حس قدرت و اعتماد به نفس در مردان در هنگام رابطه جنسی میشود وگرنه به اندازه ای که برای آنها مهم است خیلی مورد توجه زنان در هنگام رابطه نیست.

این موضوع از آنجا نشات میگیرد که اندازه آلت تناسلی در دید خود شخص مورد مقایسه قرار میگیرد.ذکر این نکته ضروری است که اندازه آلت تناسلی از نگاه خود شخص از بالا به آن به اندازه آلت تناسلی از روبرو و از نیمرخ به آن توسط دیگران متفاوت به نظر میرسد.دیدن آلت تناسلی توسط خود شخص از یک طرف و شاید مقایسه آن با آلت مردان دیگر از طرف دیگر ، ممکن است عقاید نادرست از اندازه آلت تناسلی را تقویت کند.

زنان مردانی با آلت تناسلی بزرگ را کمتر برای رابطه جنسی ترجیح میدهند

طی یک تحقیق که در مجله انگلیسی ارولوژی ساینس منتشر شده است مشخص شد که اکثر زنان (حدود ۸۵ درصد) از اندازه و نسبت آلت تناسلی همسر خود راضی بودند در حالی که مردان آنها نسبت به اندازه آلت خود اطمینان کمتری داشتند.تقریبا نیمی از مردان در این مطالعه (۴۵ درصد) بر این باور بودند که آلت تناسلی کوچکی دارند.در یک مطالعه دیگر توسط این مجله، مشخص گردید که اکثر نگرانی های مردان در مورد طول آلت تناسلی است در حالی برای اکثریت زنان عرض آلت تناسلی برای رضایت جنسی از طول آلت تناسلی مهمتر بود.و حتی زنان مردانی با آلت تناسلی بزرگ را کمتر برای رابطه جنسی ترجیح میدهند.

اندازه آلت تناسلی
اندازه آلت تناسلی

در این تحقیق از ۳۰۰ زن خواسته شد که از بین اندازه های موجود در بالا از بین A و B و C و D یکی را انتخاب کنند که به طرز جالبی اکثریت آنها اندازه های B و C را انتخاب نمودند

نگرانی های شدیدتر،انجام کارهای غیر منطقی بیشتر(خطر وسواس بی مورد)

براساس تحقیقات مشخص شده بیشترین مخارجی که برای بزرگ سازی آلت تناسلی صورت میگیرد مربوط به افرادیست که نگرانی آنها از حد گذشته و تبدیل به یک وسواس روانی شده است که عامل این موضوع بیشتر جنبه روانشناسی دارد تا اینکه جنبه جسمی داشته باشد.همچنین مشخص شده است که بیشتر مردانی که به دنبال جراحی برای طولانی کردن آلت تناسلی خود هستند دارای مشکلات وسواس شخصیتی بوده و دید غیر منطقی نسبت به اندازه آلت تناسلی دارند.

در مطالعه ۶۷ مرد که از آلت تناسلی کوتاه شکایت داشتند هیچکدام از آنها به واقع مشکلی از لحاظ اندازه آلت نداشتند و آلت آنها منطبق بر اندازه استاندارد بود.

تاثیر کم سن و وزن بر نعوظ در مردان

براساس تحقیق دیگری که در سال ۲۰۱۵ بر روی ۷۷۸ مرد در عربستان سعودی با میانگین سنی ۴۳٫۷ سال (از ۲۰ تا ۸۲ سال) صورت گرفت مشخص گردید که میزان نعوظ افراد در این بازه سنی خیلی با بالا رفتن سن تغییری نکرده و فقط در سالخوردگان بالای شصت سال تاثیر اندکی در کاهش میزان نعوظ مشاهده گردید.

همچنین این محققان براساس تحقیق دیگری در همین سال برروی ۸۰۰ مرد در عربستان سعودی با بازه های سنی مشخص اما با وزن ها متفاوت و میزان چاقی متفاوت انجام دادند به این نتیجه رسیدند که افزایش یا کاهش وزن تاثیر آنچنانی بر روی نعوظ نداشته است.

اندازه طبیعی آلت تناسلی

یکی از مشکلاتی که در بررسی و تحقیق در مورد اندازه طبیعی آلت تناسلی(در حالت شل یا راست شده) با آن مواجه می شویم این است که آمارهای جهانی به راحتی و به صورت علمی قابل تلفیق نیست.

تعداد زیادی سرشماری اینترنتی و مطالعات آماری وجود دارند، امااین تفکر که آمارها بدون نقص باشند چندان واقعی نیست.

اغلب نتایج حاصل سرشماری گزارش فردی است،و این متکی به صداقت کامل مردان در مورد اعلان اندازه آلتشان می باشد، در حالی که گرایش به سمت ادعاهای اغراق آمیز است.

وقتی از شما می خواهند خودتان را اندازه گیری کنید چه خواهید گفت؟

آیا اندازه ها را به سمت مقادیر بیشتر گرد نمی کنید؟

اندازه آلت تناسلی در حالات شل و راست شده

اندازه آلت شل به هیچ وجه نشانگر اندازه آلت در حالت راست شده نمی باشد.

در بعضی از مردان اندازه آلت تناسلی تناسلی به سختی بین حالت شل و راست شده تغییر میکند، اما اغلب مردان آلتی با اندازه متوسط در حالت شل دارند که در حالت راست شده به طور قابل توجه بزرگ می شود.

جالب توجه این است که اغلب اندازه آلت در حالت شل، مردان را نگران می کند!

به هر حال به جهت رفع نگرانی های شما برخی آمارهای خالص و کلی را در این جا ذکر می کنیم:

  • متوسط اندازه آلت تناسلی در حالت شل در محدوده ۶ تا ۱۰سانتی متر است.
  •  متوسط اندازه آلت تناسلی در حالت راست شده در محدوده ۱۱تا ۱۵ سانتی متر است.
  • .باید توجه داشت که سرما و خستگی اندازه آلت تناسلی را به صورت موقت کوچکتر می کند.

>خطرات و عوارض بزرگ شدن آلت تناسلی مرد

جراحی بزرگ شدن آلت تناسلی می تواند عوارض جانبی زیادی از جمله تورم و عفونت ایجاد کند. اینها می توانند به حدی شدید باشند که آلت تناسلی مرد نیاز به برداشتن دارد.

جراحی همچنین می تواند باعث اختلال در نعوظ شود.

علاوه بر این ، استفاده بیش از حد از پمپ خلاء می تواند به بافت آلت تناسلی آسیب برساند ، که می تواند به نعوظ ضعیف تر منجر شود.

خمیدگی آلت تناسلی

خمیدگی آلت تناسلی
برخی از مردان آلت تناسلی‌ای دارند که هنگام نعوظ به سمت طرفین، بالا یا پائین خمیده می‌شود. این نشانه شایع است و خمیدگی آلت تناسلی در بیشتر مردان مشکلی ایجاد نمی‌کند. عموماً، خمیدگی آلت تناسلی فقط زمانی مایه‌ی نگرانی است که نعوظ‌های شما دردناک باشد یا هنگام مقاربت جنسی مشکل‌ساز شود.

دلایل

زمانی که برانگیختگی جنسی رخ می‌دهد، جریان خون به درون فضای اسفنجی آلت تناسلی باعث افزایش حجم و سفت شدن آن می‌شود. خمیدگی آلت تناسلی زمانی رخ می‌دهد که این افزایش در فضاها به طور مساوی رخ ندهد. اغلب دلیل این خمیدگی تفاوت در آناتومی آلت تناسلی است اما برخی اوقات بافت زخم (اسکار) یا مشکلات دیگر موجب این خمیدگی و نعوظ‌های دردناک می‌شوند.

  • بیماری پیرونی (Peyronie’s disease)؛ نعوظ همراه با خمیدگی به دلیل یکی از عوارض موجود
  • آسیب به آلت تناسلی
  • ناهنجاری خودایمنی
  • موارد غیرمعمول ارثی بافت فیبروز (کلاژن)

زمان مراجعه به پزشک

خمیدگی آلت تناسلی معمولاً نیازی به درمان ندارد. اگرچه، در صورت شدید بودن خمیدگی که موجب درد یا اختلال در مقاربت جنسی شود می‌توان به پزشک مراجعه کرد. احتمالاً در این مورد به مراجعه پیش متخصص مشکلات ادراری و جنسی (اورولوژیست) نیاز خواهید داشت.

تعدادی از سوالات رایج و پاسخ آن ها:

۱آیا قرص ها،شربت ها،لوسیون ها وروغن ها اتدازه آلت تناسلی را افزایش می دهند؟

هیچ مدرک معتبرعلمی وجود ندارد که قرص ها،شربت ها،لوسیون ها وروغن ها اثر دایمی در بزرگ کردن آلت داشته باشند.
لطفا پول خود را پس انداز کنید!

۲آیا آلت به طور دایمی ممکن است کوچک تر شود؟

  • بله! آلت تناسلی در سنین بالا (کهنسالی) ممکن است کوچک تر شود.
  • همچنین شواهدی وجود دارد که ناتوانی جنسی طولانی مدت می تواند موجب کوچک شدن اندازه آلت شود.
  • وقتی فردی چاق و سنگین وزن است، آلتش کوچکتر و جمع شده به نظر می آید.
  • معمولا وقتی وزن کاهش می یابد اندازه آلت تناسلی به وضعیت قبلی خود برمی گردد.

۳– آیا روش جراحی برای بزرگ کردن آلت تناسلی وجود دارد؟

  • بله! تعدادی تکنیک های جراحی وجود دارند که می توانند قطر و طول آلت را افزایش دهند.
  • با آزاد کردن رباطی (لیگامنت) که آلت تناسلی را در جای خود نگه می داردمی توان آن را تا حد ۵/۲ سانتی متر طولانی تر کرد.
  • ابمپلنت های پوستی نیز می توانند طول و قطر آلت را اضافه کنند.
  • در مورد هر یک از مداخلات جراحی باید در نظر گرفت که آیا منافع جراحی برخطرات آن غلبه دارد یا خیر.
  • باید توجه داشت که در مقابل عوارض جانبی این اعمال،نتایج تزیینی آن ارزش نخواهد داشت.
  • اکثر اورولوژیست ها به جز در مواردی که بدشکلی (دفورمیتی) یا علت طبی خاصی وجود دارد ،اقدام به این نوع اعمال جراحی نمی کنند.

جامعه پزشکی فقط در صورت نیاز به جراحی ضروری به نظر می رسد كه شخص مبتلا به میكروپنیس باشد. این اصطلاح آلت تناسلی را نشان می دهد که در هنگام کشش 7.5 سانتی متر یا کوتاه تر است.

چه زمانی به پزشک مراجعه کنید

خمیدگی آلت تناسلی

  • فرد با بیماری به نام اختلال دیسورفوفوبیای آلت تناسلی (PDD) ممکن است از صحبت با پزشک سود ببرد.
  • دو نوع از این اختلال وجود دارد ، اما هر دو مستلزم دست کم گرفتن اندازه آلت تناسلی خود هستند ، در حالی که بیش از اندازه اندازه افراد متعلق به دیگران را بیش از حد ارزیابی می کنند.
  • این می تواند منجر به احساس افسردگی ، اضطراب جنسی و اختلال عملکرد جنسی شود. برخی از افراد مبتلا به این اختلال ، گرفتن یا حفظ نعوظ را دشوار می دانند و کمبود رضایت جنسی را تجربه می کنند.
  • PDD نوعی از سوء هاضمه بدن است. این طبقه بندی توصیف یک نگرانی همه جانبه از آنچه شخص در نظر دارد عیب و نقص در ظاهر خود است.

اضطراب آلت تناسلی کوچک (SPA)

افراد مبتلا به این بیماری اغلب به قدری نگران هستند که دیگران آلت تناسلی خود را کوچک تلقی کنند که نمی خواهند اطراف افراد را خسته کنند.

کلام آخر

بسیاری از مردان از اندازه آلت تناسلی خود نگران هستند و همین امر بازار بزرگی را برای محصولات و تکنیک های بزرگ شدن ایجاد کرده است.

با این حال ، شواهد محدود نشان می دهد که هر یک از این روشها مؤثر هستند و بسیاری از آنها با خطرات جدی روبرو هستند.

هر کس نگران اندازه آلت تناسلی خود باشد، ممکن است بخواهد با پزشک یا روان درمانی صحبت کند.

1 دیدگاه

  1. سلام و خداقوت خدمته شما گرد آورنده و محققی ک این مطالبو با چینش عالی و کامل و واضح قرار داده مطالبتون واقعا ارزشمند بود من نیز چند وقت بود ک وسواس شدیدی داشت و واقعا نگران کوچیک بودن آلت تناسلیم بودم ولی با مطالعه مطالب مفید شما خیالم راحت شد وقتی متوجه اندازیه استاندارد آلات تناسلی شدم و وقتی در رابطه میل خانوم ها نسبت ب اندازه هایه آلات تناسلی خواندم به شدت شوکه شدم و همینطور خیلی آروم شدم .از این ک این مطالبو خوندم واقعا خوشحالم و ذهنم به ثبات رسید واقعا ممنونم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *