راهنمای خرید سشوار مو نکات طلایی برای خرید سشوار

مو یکی از مهمترین عوامل زیبایی صورت است داشتن موهای زیبا می تواند چهره را بهتر جلوه دهد. اگر از آن دسته افرادی هستید که همیشه دوست دارند مو های شیک و زیبایی داشته باشید ، به شما پیشنهاد می کنیم یک سشوار خوب مناسب برای استفاده حرفه ای یا مصارف خانگی انتخاب کنید.

اگر تازه کار باشید ، احتمالاً می گوید یک سشوار خوب فشار باد زیادی دارد. اما این یک عامل اصلی هنگام انتخاب سشوار نیست. اگر از افراد حرفه ای مانند آرایشگاه بپرسید ، به مواردی اشاره می کنند که کمتر به ذهن شما می رسد.

به عنوان مثال ، دستگاهی که الکتریسیته ساکن تولید نمی کند و در نهایت ، با خشک شدن سریع مو ، از آسیب جلوگیری می کند. بنابراین برای اینکه بتوانید یک سشوار واقعا خوب به عنوان یک حرفه ای خریداری کنید ، به ویژگی هایی که در این مقاله برجسته شده است توجه کنید. در این مقاله سعی می کنیم ویژگی های یک سشوار خوب را با در نظر گرفتن عوامل مهم شرح دهیم.

انواع سشوار مو

با توجه به اینکه مدلهای مختلفی از سشوار در بازار موجود است و هر روز مدلهای جدیدتری وارد بازار می شوید که سشوار خریداری می کنید ، باید به این نکات توجه کنید تا خرید کامل را تجربه کرده و از خرید خود راضی باشید. به در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما در خرید سشوار کمک می کند:

امروزه یکی از وظایفی که اکثر مصرف کنندگان به ویژه جوانان و نوجوانان در زندگی روزمره خود نشان می دهند آرایش و حالت دادن به موهای خود است. لوازم جانبی که معمولاً برای این منظور استفاده می شود را می توان سشوار نامید. سشوارها مدلهای مختلفی دارند که عبارتند از:

سشوار های خانگی

راهنمای خرید انواع سشوار مو

اگر به دنبال خرید سشوار خانگی برای استفاده شخصی هستید توصیه ما خرید بهترین مدل های سشوار های خانگی این نوع سشوار ها در قیمت های مختلف در بازار وجود دارد که شما عزیزان میتوانید بسته به سلیقه ای خودتون مدل مدنظرتون رو خریداری کنید.

سشوار های حرفه ای

همانطور که از نام این مدل سشوار مشخص است ، برای افراد خاصی به عنوان صاحب سالن طراحی شده است. زیرا صاحبان آرایشگاه ها بدون شک برای فرم دادن به موهای مشتریان خود نیاز به سشوار دارند که قدرت بالایی داشته و دارای تنظیم درجه حرارت باشد تا بتوانند با توجه به موی مشتریان از هوای سرد و گرم دستگاه استفاده کنند.

سشوار های چرخشی

سشوار های چرخشی به جای لوله دمنده دارای برس استوانه ای هستند که حالت دادن به موهای شما را آسان می کند ، بنابراین می توانید تنها با یک دکمه روی دسته سشوار از آن استفاده کنید.

آن را روشن کرده و از حالت چرخش آن استفاده کنید. از این مدل سشوار می توان هم در آرایشگاه برای افزایش سرعت کار استفاده کرد و هم در منزل برای مصارف شخصی استفاده کرد. اگر تصمیم به خرید سشوار چرخشی را دارید این مطلب را مطالعه کنید تا با بهترین مارک های سشوار چرخشی آشنا شوید.

سشوار های برس دار

مدل جدیدی از سشوار که امروزه از محبوبیت بالایی برخوردار است ، سشوار های برس دار است که دارای عناصر حرارتی است و نه تنها می تواند موها را صاف کرده ، بلکه آنها را در اسرع وقت خشک کند.

سشوار های مسافرتی

حالت دادن به مو یکی از مواردی است که اگر اغراق نکنیم ، مخاطب در هر شرایطی مراقبت از آن را بسیار مهم می داند.

سشوار های مسافرتی مدل دیگری از این دستگاه است که به دلیل حجم بسیار کم طرفداران زیادی دارد ، زیرا حمل و نقل آنها در هر مکانی بسیار راحت و آسان است.

این نوع سشوارها نه تنها می توانند بهترین مدل موها را برای شما به ارمغان بیاورند ، بلکه می توانید از آنها برای مصارف شخصی نیز استفاده کنید.

آشنایی با اصطلاحاتی (یونی ، سرامیک ، تورمالین ، تیتانیوم )

راهنمای خرید و نکات مهمی که قبل از خرید سشوار باید بدانید:

سشوار های یونی

بحث در مورد یون های را می توان در سال 1830 و نظریه مایکل فارادی جستجو کرد. یونهای منفی تنها با افزودن الکترون دیگری تولید می شوند. این فناوری برای تولید تجهیزات گرمایش و سشوار استفاده می شود. یونهای موجود در آب دارای بار مثبت هستند. برای مقابله با این بار ، سشوار یونی با قابلیت تولید یون منفی توسعه داده شده است.

از این تکنیک در سشوار استفاده کنید تا موها بدون وز شدن خشک شوند. سشوار یونی پیشنهاد خوبی است ، به خصوص اگر موهای شما ضخیم است.

سشوار یونی همیشه برای افرادی که موهای نازک یا صاف دارند مناسب نیست. البته کاهش زمان خشک شدن موها برای افرادی با حجم طبیعی مو مزیت محسوب می شود ، اما می تواند موهای نازک و ضعیف را خشک کند. در نتیجه ، موهای آنها بعد از خشک شدن با سشوار یون کدر می شد. به تدریج موها خشک و شکننده می شوند.

سشوار یونی همیشه برای افرادی که موهای نازک یا صاف دارند مناسب نیست. البته کاهش زمان خشک شدن موها برای افرادی با حجم طبیعی مو مزیت محسوب می شود ، اما می تواند موهای نازک و ضعیف را خشک کند. در نتیجه ، موهای آنها بعد از خشک شدن با سشوار یون کدر می شد. به تدریج موها خشک و شکننده می شوند.

 

سشوار های تورمالین

تورمالین یک فلز نیمه قیمتی است که می تواند یونهای منفی بیشتری به هوای داغ سشوار اضافه کند. بنابراین ، موهای فر و ضخیم سریعتر خشک می شوند. از این ماده در ساخت برخی از انواع سشوار برای افزایش کارایی دستگاه استفاده می شود. در واقع قسمت های گرم کننده سشوار با تورمالین پوشانده شده است.

روش تولید یون های منفی در این نوع سشوار مشابه سشوار یونی است ، اما قدرت ایجاد یون های منفی در سشوارهای تورمالین بسیار بیشتر است.

اگر حالت دادن به موهای شما مشکل است ، می توانید با خرید سشوار تورمالین به راحتی موهای خود را خشک کرده و حالت دهید. برای موهای فر این گزینه انتخاب خوبی است ، اما برای موهای نازک توصیه نمی شود.

سشوار تیتانیوم

تیتانیوم سبک تر است و معمولاً برای ساخت سشوارهای کوچکتر استفاده می شود. در تجهیزاتی که قسمتهای داخلی آن از تیتانیوم ساخته شده است ، دمای هوا افزایش می یابد.

برای افرادی که موهای شکننده و آسیب دیده دارند ، سشوار تیتانیومی انتخاب مناسبی نیست. اگر موهای سالم ، پر و نسبتاً ضخیم دارید ، می توانید به راحتی موهای خود را با کمک این سشوارهای تیتانیومی حالت دهید. یکی از معایب سشوار تیتانیومی دمای ثابت آن است و گاهی اوقات بسیار گرم می شود.

راهنمای خرید و نکات مهمی که قبل از خرید سشوار باید بدانید:

سشوار های سرامیکی

بهترین راهنما برای انتخاب سشوار توجه به نوع قطعات گرم کننده است. وقتی اجزای گرمایش خشک کن با سرامیک یا پرسلن پوشانده شود ، گرما نسبتاً سبک و یکنواخت توزیع می شود.

سرامیک و پرسلین برای افزایش کارایی قطعات گرم کننده سشوار پلاستیکی یا فلزی استفاده می شود. پرسلین ماده ای است که در صنعت تولید ظروف چینی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

سشوار های سرامیکی بیشتر برای موهای نازک و آسیب دیده مناسب هستند زیرا گرمای ایجاد شده آنها نرمتر است و به موها آسیب نمی رساند. سرامیک و پرسلن زمان خشک شدن موها را افزایش می دهد.

راهنمای خرید و نکات مهمی که قبل از خرید سشوار باید بدانید:

نوع موتور سشوار (AC یا DC)

اگر شما یکی از مخاطبانی هستید که به دنبال محصولات حرفه ای هستید ، مطمئناً باید مدلی با موتور DC قوی یا سنگین انتخاب کنید و بتواند در حین کار قدرت بالایی تولید کند.

البته علاوه بر قدرت زیاد ، سشوارهای حرفه ای دارای دکمه های تنظیم دما هستند که به کاربر اجازه می دهد از هوای سرد و گرم لذت ببرند و به شما این امکان را می دهند تا سرعت و حجم هوا را با توجه به نوع مصرف و کیفیت مو انتخاب کنید. ناگفته نماند که سشوارهای حرفه ای بیشتر توسط آرایشگران استفاده می شوند.

نوع دیگری از سشوار وجود دارد که دارای موتور AC است که به اندازه یک سشوار حرفه ای قدرتمند نیست و عمدتا برای مصارف خانگی استفاده می شود.

طراحی این نوع محصول به این شکل است ، فقط با فشردن یک دکمه ، می توانید از هوای دستگاه استفاده کنید تا زیباترین مدل مو را داشته باشید.

راهنمای خرید و نکات مهمی که قبل از خرید سشوار باید بدانید:

جریان هوای سشوار

جریان هوا مهمترین عاملی است که ارزش یک محصول را تعیین می کند. جریان هوایی که موها را خشک می کند کاملاً به فشار و توزیع هوا بستگی دارد.

اگر می خواهید موهای خود را خیلی سریع و کامل خشک کنید ، بهتر است محصولی با جریان هوای قوی انتخاب کنید. معمولاً برای حالت دادن راحت به موها ، دو دستگاه متراکم کننده مو با سشوار ارائه می شود.

وزن دستگاه

از آنجا که برای خشک کردن موهای خود باید زمان زیادی را صرف نگه داشتن سشوار کنید ، بهتر است وزن آن را در نظر بگیرید. از آنجا که خشک شدن موها به خصوص در موهای بلند مدت زیادی طول می کشد ، بهتر است محصولی با وزن سبک انتخاب کنید.

به طور کلی سشوار مارک خوبی با وزن 500 تا 800 گرم مناسب است. اما دستگاه هایی با ابعاد جمع و جور و وزن سبکتر نیز در بازار وجود دارند. سشوار کوچک و جمع جور حمل و نقل آسانی دارد و برای سفر مناسب اما جریان هوای دستگاه های کوچک، کمتر از دستگاه های بزرگتر است.

موتور و فناوری دستگاه

یک سشوار معمولی موها را خشک کرده و با گذشت زمان باعث آسیب به موها می شود. سشوارهای جدید که با فناوری ION ساخته شده اند ، فقط موهای خیس شما را خشک کرده و دیگر به موهای شما آسیب نمی رسانند. به همین دلیل ، هنگام خرید بهترین مارک سشوار ، بهتر است به تکنولوژی تولید و موتور دستگاه توجه کنید.

مصرف برق

این عامل برای انتخاب و خرید سشوار نیز بسیار مهم است. از آنجا که می توانید چندین بار در هفته از سشوار استفاده کنید ، باید مصرف انرژی آن را کنترل کنید. در غیر این صورت ، میزان مصرف برق ممکن است بسیار زیاد باشد.

تنظیم حرارت

داشتن دکمه برای تنظیم دمای دستگاه نیز مهم است. این ویژگی به شما امکان می دهد دمای دستگاه را با توجه به نوع مو و پوست سر تنظیم کنید. بنابراین ، اگر می خواهید موهای خود را بدون هیچ مشکلی و بدون آسیب رساندن به پوست و مو خشک کنید ، این فاکتور را در نظر بگیرید.

سهولت در استفاده

اگر به دنبال سشوار حرفه ای هستید ، استفاده از آن باید آسان باشد. از آنجا که استفاده از محصولاتی که دارای مشکلات فنی در خانه هستند دشوار است ، باید محصولاتی را انتخاب کنید که به راحتی راه اندازی و استفاده شوند.

راهنمای خرید سشوار

لوازم جانبی

برخی از محصولات معمولاً دارای لوازم جانبی متنوعی هستند که خشک شدن و تغییر شکل موهای کاربر را برای کاربر آسان می کند. اگر به دنبال یک محصول حرفه ای هستید ، بهتر است به این عامل نیز توجه کنید.

بهترین مارک سشوار در بازار کدام است؟

در این راهنمای خرید سشوار خانگی و حرفه ای برای معرفی برند های مطرح در بازار ایران میتوانیم به مارک ها همچون بابیلیس (Babyliss)، جیمی (Gemei)، رمینگتون (Remington)، فیلیپس (Philips)، جانسون (Johnson) اشاره کنیم برای مشاهده پرفروش ترین مدل های این برند های اینجا (بهترین مارک سشوار حرفه ای و خانگی) کلیک کنید.

کلام آخر

ما در راهنمای خرید سشوار سعی میکنیم انواع سشوار را معرفی کنیم و ویژگی های یک سشوار خوب را به شما اطلاع دهیم تا هنگام خرید سشوار ، اطلاعات لازم را برای یک محصول خوب داشته باشید.

اما اگر می خواهید سشوار موی کارآمد داشته باشید ، به شما پیشنهاد می کنیم محصولات مختلف ما را در فروشگاه بررسی کنید و بهترین را برای خرید انتخاب کنید.

ما بخش قبل با معرفی 10 مدل از پرفروش ترین سشوار ها سعی کرده ایم با معرفی محصولات اصلی و اطمینان از سلامت آنها ، با کمترین بودجه ، محیطی مطمئن برای خرید برای شما فراهم کنیم.

امیدواریم این مطلب در راستای انتخاب و خرید سشوار مفید بوده باشد در ادامه ای مطلب خواندن بهترین اتو مو موجود در بازار و بهترین مارک واکس مو را نیز به شما همراهان عزیز توصیه میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *