بهترین فیلم‌های عاشقانه جهان که ندیده اید! (همراه با لینک دانلود)

بهترین فیلم‌های عاشقانه جهان همراه با لینک دانلود(آپدیت 18 مرداد 99)

فیلم‌های عاشقانه جهان! بله، این مقاله درباره فیلم‌های عاشقانه تاریخ سینمای جهان است. ممکن است هر کسی از فیلم های عاشقانه خوشش نیاید، اما اگر عشق و دلدادگی را ستایش می‌کنید یا اینکه هرازگاهی به‌دنبال این هستید که ساعتی از دنیای اطراف فاصله بگیرید دیدن فیلم های رمانتیک انتخاب خوبی است.

شاید برخی از این فیلم‌ها نظر منتقدان را جلب نکرده باشند، اما بی‌تردید هنگام تماشای‌شان اشک‌تان سرازیر یا دست‌کم چشمان‌تان تر می‌شود. در این مقاله شما را با بهترین فیلم های عاشقانه جهان آشنا خواهیم کرد.

1. در حال و هوای عشق(In The Mood For Love)

1 in the mood

هنگ کنگ، سال ۱۹۶۲٫ «لی ژن» (چئونگ) منشی یک شرکت صادراتی است و شوهرش که در یک شرکت ژاپنی کار می کند، دائم در سفر است. خیلی زود میان «لی – ژن» که در یک واحد آپارتمانی شلوغ زندگی می کند و همسایه اش، روزنامه نگاری به نام «چو» (لئونگ چیو وای)، صمیمیتی به وجود می آید.

  • دانلود فیلم در حال و هوای عشق با کیفیت 1080p
  • دانلود فیلم در حال و هوای عشق با کیفیت 720p

2. پیش از غروب(Before Sunset)

2 before sunset

فیلم پیش از غروب که در باره همان شخصیت های فیلم قبلی این مجموعه یعنی پیش از طلوع است و روایت گر داستان دیدار مجدد جسی و سلین ایت که ۹ سال بعد از اولین دیدارشان بار دیگر همدیگر را در پاریس و در تور معرفی کتاب جسی در پاریس ملاقات می کنند.

فیلم پیش از غروب دومین قسمت از سه گانه ریچارد لینک لیتر است که در سال ۲۰۰۴ به کارگردانی خود لینک لیتر و با بازی ایتان هاوک و جولی دلپی و ورنون دابچف ساخته شده است، برای نوشتن فیلم نامه این فیلم ریچارد لینک لیتر از کمک جولی دلپی نیز بهره برده است.

میتوان در باره خط داستانی این فیلم چنین عنوان کرد: در این فیلم جسی والاس را می بینیم که به یک کتاب فروشی در پاریس آمده است تا در آخرین ایستگاه تور تبلیغاتی کتاب پروفروش و جدید خود این کتاب را به طرفداران پاریسی خود معرفی کند.

موضوع این کتاب اما جالب است، با اینکه وی به خبرنگاران درباره منبع الهام خود برای نوشتن این کتاب چیزی نمی گوید، ولی در واقعیت موضوع این کتاب از فیلم قبلی الهام گرفته شده است، روزی که وی با یک پاریسی به نام سلین در سال ۹۴ در شهر وین گذرانده بود.

این فیلم ۸۰ دقیقه ای که در ژانر های درام و رمانتیک دسته بندی می شود در تاریخ ۳۰ جولای سال ۲۰۰۴ بر روی پرده سینما های آمریکا قرار گرفت و توانست با فروش آخر هفته افتتاحیه به میزان ۲۱۹ هزار دلاری شروع نسبتا موفقی را داشته باشد و در نهایت فروش خود را با رقم ۱۵ میلیون دلاری در دنیا به پایان برساند و با توجه بودجه ساخت ۲.۷ میلیون دلاری خود موفقیت را در گیشه از آن خود کند.

این فیلم علاوه بر موفقیت نسبتا قابل قبول در گیشه از نظر منتقدین نیز فیلمی قابل تامل ارزیابی شده است

  • دانلود فیلم در حال و هوای عشق با کیفیت 1080p
  • دانلود فیلم در حال و هوای عشق با کیفیت 720p
  • دانلود فیلم در حال و هوای عشق با کیفیت 480p
  • دانلود زیرنویس فارسی

3. کوهستان بروکبک (Brokeback Mountain)

3 brokeback mountain

کوهستان بروکبک ماجرای انیس دلمار (هیت لجر) یک کارگر مزرعه و جک توئیست (جیک جیلنهال)، یک گاوچران است که در کوهستان بروکبک در وایومینگ در سال ۱۹۶۳ عاشق یکدیگر می‌شوند. فیلم به روایت زندگی آن‌ها تا بیست سال بعد می‌پردازد.

این دو در یک مزرعه هنگامی یکدیگر را ملاقات می‌کنند که رئیس مزرعه آن‌ها را برای پشم چینی گوسفندان استخدام کرده‌است. یک شب پس از مصرف زیادی مشروب جک حرکتی جنسی نسبت به انیس انجام می‌دهد که در ابتدا با مخالفت وی رو به رو می‌شود و میان آن دو آمیزش جنسی برقرار می‌شود. سپس انیس به او اجازه می‌دهد که ادامه دهد هرچند که او هشدار می‌دهد این اولین و آخرین بار است که اجازهٔ چنین کاری را می‌دهد. روابط احساسی آن‌ها گسترش می‌باید و عاشق یک دیگر می‌شوند. مدتی کوتاهی بعد هنگامی که در می‌یابند تابستانی که قرار بود با یکدیگر بگذرانند پیش از موعد به اتمام رسیده است با یکدیگر به جدل می‌پردازند

  • دانلود فیلم کوهستان بروکبک با کیفیت 1080p
  • دانلود فیلم کوهستان بروکبک با کیفیت 720p

4. رشته خیال (Phantom Thread)

4 phantom thread

«رشته‌ی خیال»، حتی قبل‌تر از آن که فیلم خوبی به حساب بیاید، اثری است که نام‌گذاری معرکه‌ای را یدک می‌کشد. چرا که شاید تمام هویت ساخته‌ی جدید و دو ساعته‌ی اندرسون را بتوان در همین نام، در همین اسمی پیدا کرد که به رشته‌ی افکار ما انسان‌ها که لحظه‌ای آن را می‌کشیم و بعد تاب خوردنش برای ساعاتی طولانی را تماشا می‌کنیم، اشاره دارد. نامی که هم با جهان‌بینی اندرسون به خصوص در این اثر و هم با چگونگی شکل‌گیری چنین داستان‌هایی در ذهن نویسندگان مرتبط است و به واقع، در چندین و چند نقطه مخاطب را برای فهمیدن جنس قصه‌گویی فیلم، یاری می‌کند.

BluRay 1080p

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

BluRay 720p

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

BluRay 480p

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

5. هنگامی که هاری، سالی را ملاقات کرد (When Harry Met Sally)

5 when harry met sally

فیلم سینمایی وقتی هری سالی را دید به‌کارگردانی راب رینر در 30 سال پیش یعنی سال 1368 در گونه درام، کمدی و عاشقانه تولید شده است. وقتی هری سالی را دید توانست در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون یعنی منظوم نمره 5 از 10 را از سوی مردم بدست بیاورد که نشان می‌دهد عموم مردم وقتی هری سالی را دید را اثری متوسط اما مفید برای تماشا ارزیابی می‌کنند.

6.شما ایمیل دارید(You’ve Got Mail)

6 youve got mail

«جوفاکس» (هنکس) و «کاتلین کلی» (رایان) در نزدیکی هم در وست ساید نیویورک زندگی و کار می کنند. این دوکتاب فروشی هایی رقیب، حدودا در مجاورت هم در یک خیابان دارند. اما بدون آن که هم دیگر را دیده باشند، از طریق «چت» «ای میل» مراوده دارند و به یکدیگر علاقه مند شده اند…

  • دانلود فیلم شما ایمیل دارید با کیفیت 1080p
  • دانلود فیلم شما ایمیل دارید با کیفیت 720p

7.مهتاب (Moonlight)

7 moonlight

“مهتاب” شرح مصیبتی است عمیق در نگاهی گذرا. برداشت نویسنده و کارگردان فیلم «بری جنکینز» از داستان «تارل آلوین مک‌کارنی» به نام «پسرهای سیاه‌پوست زیر نور مهتاب، آبی دیده می‌شوند» درامی زیباست که هم گویا و صریح است و هم حماسی که مملو از تصاویر مجذوب‌کننده و تبادلات احساسیست.

“مهتاب” در سه دوره‌ی مختلف، دنیای مرد جوان سیاه‌پوستی را کاوش می‌کند که به دنبال یافتن جایگاه خود در این جهان است در حالی که با تمایلات متفاوت جنسی خود، فشار ناشی از تحصیل و خانواده‌ی از هم پاشیده دست و پنجه نرم می‌کند. قدرت داستان از تانی میان کلمات ناشی می‌شود و تلاشی ابدی برای یافتن درست‌ترین آن‌ها.

  • دانلود فیلم در حال و هوای عشق با کیفیت 1080p
  • دانلود فیلم در حال و هوای عشق با کیفیت 720p
  • دانلود فیلم در حال و هوای عشق با کیفیت 480p
  • دانلود زیرنویس فارسی

8.کازابلانکا (Casablanca)

8 casablanca

کازابلانکا (به انگلیسی: Casablanca) فیلمی رمانتیک از سینمای آمریکا است که بر مبنای نمایش‌نامه‌ای بر روی صحنه نرفته از مورای بورنت و جان آلیسون به نام «همه به کافه ریک می‌آیند» و با کارگردانی مایکل کورتیز در سال ۱۹۴۲ تولید شده‌است. ستارگان این فیلم هامفری بوگارت، اینگرید برگمن و پل هنراید هستند و کلود رینس، کنراد وایت، سیدنی گرین‌استریت، پیتر لوری و دولی ویلسون نیز در این فیلم بازی کردند.

  • دانلود فیلم در حال و هوای عشق با کیفیت 1080p
  • دانلود فیلم در حال و هوای عشق با کیفیت 720p
  • دانلود فیلم در حال و هوای عشق با کیفیت 480p
  • دانلود زیرنویس فارسی

9. آواز در باران (Singin’ in the Rain)

9 singin in the rain

داستان آواز در باران، در هالیوود، در سال‌های ۲۸–۱۹۲۷، زمانی که سینمای ناطق تازه پا به عرصه گذاشته بود و صنعت سینما در حال تغییر بود، می‌گذرد. «دان وود» (با بازی جین کلی)، ستارهٔ سینمای صامت، با زن جوانی به نام «کتی سلدن» (دبی رینولدز) آشنا می‌شود که سیاهی‌لشکر فیلم‌های صامت است. رابطهٔ عاشقانه‌ای میان آن‌ها شکل می‌گیرد.

همبازی وود و دیگر ستارهٔ سینمای صامت، «لینا لامونت» (جین هیگن)، صدای گوشخراشی دارد و با ورود صدا به سینما ناچار است بپذیرد بازیگر دیگری به جای او حرف بزند و آواز بخواند. در نهایت لینا با اکراه می‌پذیرد کتی که صدای زیبا و دلنشینی دارد در فیلم اخیرش «شوالیهٔ جنگاور» که به «شوالیهٔ رقصان» تغییر نام داده‌است، به جای او صحبت کند، اما تمام تلاش خود را نیز به کار می‌بندد تا این رقیب تازه را از میدان به در کند

  • دانلود فیلم در حال و هوای عشق با کیفیت 1080p
  • دانلود فیلم در حال و هوای عشق با کیفیت 720p
  • دانلود فیلم در حال و هوای عشق با کیفیت 480p
  • دانلود زیرنویس فارسی

10.درخشش ابدی یک ذهن پاک (Eternal Sunshine of the Spotless Mind)

10 eternal sunshine

درخشش ابدی یک ذهن پاک یا آفتاب ابدی ذهن بی‌آلایش (به انگلیسی: Eternal Sunshine of the Spotless Mind) فیلمی آمریکایی محصول سال ۲۰۰۴ میلادی در ژانر رمانتیک علمی-تخیلی می‌باشد. فیلمنامهٔ آن توسط چارلی کافمن نوشته شده و توسط میشل گوندری کارگردانی شده‌است.

داستان فیلم از این قرار است که : جول که آدمی خجالتی و تا حدی ساده است در یک مسافرت ساحلی با دونفر از دوستانش با کلمنتاین که دختری کم فکر و پرانرژی است آشنا می‌شود. چند و چون دوستی این دو نفر را در فیلم ما به غیر از سکانس اول از طریق خاطرات جول مرور خواهیم کرد. و خواهیم دید که به دلیل کم فکری های کلمنتاین این دوستی به پایان می‌رسد و کلمنتاین باز هم از سر بی فکری دست به یک عمل پاکسازی حافظه از طریق شرکت لاکونا که مری در آنجا منشی است می‌زند.

نسخه دوبله فارسی

دوبله فارسی فیلم درخشش ابدی یک ذهن پاک

11. پیش از طلوع (Before Sunrise)

2 before sunset

پیش از طلوع (به انگلیسی: Before Sunrise) فیلمی به کارگردانی ریچارد لینکلیتر و محصول سال ۱۹۹۵ آمریکا می‌باشد. این فیلم اثری درام با داستانی به قلم ریچارد لینکلیتر و کیم کریزان می‌باشد. قسمت‌های دوم و سوم این فیلم به ترتیب در سالهای ۲۰۰۴ و ۲۰۱۳ به نام‌های پیش از غروب و پیش از نیمه شب ساخته شدند.

داستان از قطاری که به سمت پاریس حرکت می‌کند آغاز می‌شود و دختری به نام سلین در کنار یک خانواده آلمانی نشسته است (سلین پس از ملاقات با مادربزرگش از مجارستان به سمت پاریس برای بازگشتن به دانشگاه در راه است). که به سروصدای خانواده آلمانی از آن ردیف جدا شده و به چند ردیف عقب‌تر در ردیف کنار پسری به نام جسی (جیمز) که برای تفریح به اروپا آمده و قرار است روز بعد از وین به آمریکا محل زندگی خود پرواز کند، آغاز می‌شود. در این میان این دو شروع به گفتگو می‌کنند که سر آغاز یک رابطه می‌شود. جسی به سلین پیشنهاد می‌دهد برای صحبت بیشتر با یکدیگر در میان راه در وین پیاده شوند. بیشتر فیلم به صحبت این دو در خیابان‌های وین می‌انجامد تا اینکه زمان جدایی سلین و جسی فرا می‌رسد…

Before Sunrise 1995 – پیش از طلوع

12.داستان عاشقانه واقعی (True Romance)

19 true romance

داستان عاشقانه واقعی فیلمی است محصول سال ۱۹۹۳ و به کارگردانی تونی اسکات است. در این فیلم بازیگرانی همچون کریستین اسلیتر، پاتریشا آرکت، وال کیلمر، دنیس هاپر، گری الدمن، برد پیت و کریستوفر واکن ایفای نقش کرده‌اند.

داستان: کلارنس (اسلاتر) جوان تنهایی است که عادت دارد روز تولدش به دیدن فیلمهای کونگ فویی برود.او طبق این عادت به سینما می رود و در آنجا به شکلی تصادفی با زنی به نام آلاباما (آرکوات) آشنا می شود. بعد از گذراندن یک شب در کنار هم کلارنس متوجه می شود که آلاباما دختری تلفنی و هدیه روز تولدش بوده است. آنها با هم صمیمی می شوند و نصمیم به ازدواج می گیرند اما وقتی کلارنس برای آوردن وسایل آلاباما به محل کار وی می رود آنجا را گشته و به اشتباه با چمدانی حاوی مقدار زیادی کوکائین می گریزد. وینسنت (والکن) تبهکار بزرگیست که برای بازپس گرفتن چمدان آن دو را تعقیب میکند و …

  • دانلود فیلم داستان عاشقانه واقعی با کیفیت 1080p
  • دانلود فیلم داستان عاشقانه واقعی با کیفیت 720p

13.از ته دل وحشی (Wild at Heart)

18 wild at heart

از ته دل وحشی فیلمی است به کارگردانی دیوید لینچ ساخته شده به سال ۱۹۹۰. لورا درن و نیکلاس کیج بازیگران اصلی فیلم هستند. این فیلم بر پایه رمانی به همین نام نوشته بری گیفورد ساخته شده است. نخل طلای جشنواره فیلم کن ۱۹۹۰ به این فیلم تعلق گرفت.

داستان در ابتدای فیلم شاهد آن هستیم که سیلور (نیکلاس کیج) در جلوی چشمان معشوقه اش به نام لولا (لارا درن) مردی را که از طرف مادر لولا اجیر شده تا سیلور را بکشد، می‌کشد و بعد از سپری کردن ۲۲ ماه در زندان آزاد می‌شود و دوباره پیش لولا بازمی‌گردد. حالا دوباره مادر لولا فردی (هری دن استانتون) را برای کشتن سیلور اجیر می‌کند…

14. داستان فیلادلفیا ( The Philadelphia Story )

17 philadelphia story

«داستان فیلادلفیا» یک کمدی-رمانتیک کلاسیک به معنای واقعی کلمه است. یک زنِ اغواگر از ابتدا تا انتهای فیلم در مرکز توجه‌ها قرار دارد و چند مرد عاشق‌پیشه در کنار او ظاهر می‌شوند و داستان را به نوبه‌ی خود پیش می‌برند. جذابیت فیلم اما در این است که نوع روایت به سمت فرمولی (که در آن زمان تازه کشف- و در سینما پیاده سازی شده است) می‌رود. یک خبرنگار به عنوان یک عنصر جذاب وارد فیلم می‌شود و آن را از حالت ساده‌ی همیشگی خارج می‌کند.

از بهترین کمدی‌های کلاسیک هالیوود درباره روابط زنان و مردان. شکل گرفته از همکاری، مثل همیشه، پرثمر کیوکر و هپبرن، برمبنای نمایش‌نامه‌ای موفق که اصلاً برای هپبرن نوشته می‌شود. آن‌چه فیلم را جذاب می‌کند درخشش سه بازیگر عالی نقش‌های اصلی است، طوری که با وجود پی‌رنگ مرکزی “تحول شخصیت زن”، تشخیص این که کدام بازیگر نقش اول را به عهده دارد دشوار است: استوارت روشن‌فکر و پر حرف، گرانت طعنه زن و خون سرد یا هپبرن متکبر و مغرور. در سال ۱۹۵۷ در نوع موزیکال، جامعه اعیان (چارلز والترز)، بازسازی می‌شود.

BluRay 1080p – 1.8GB

لینک مستقیم

>دانلود زیرنویس فارسی

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

BluRay 720p – 854MB

>لینک مستقیم

>دانلود زیرنویس فارسی

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

BluRay 480p – 401MB

>لینک مستقیم

>دانلود زیرنویس فارسی

15.و مادرت نیز همین‌طور (Y Tu Mamá También)

16 y tu mama
و مادرت نیز همین‌طور (به اسپانیایی: Y Tu Mamá También) نام فیلم درامی است که در سال ۲۰۰۱ به کارگردانی آلفونسو کوارون در مکزیک ساخته شد. این فیلم موفق شد در رشتهٔ بهترین فیلم‌نامهٔ غیراقتباسی نامزد جایزه اسکار در سال ۲۰۰۲ شود. همچنین نامزدِ دریافت جایزه گلدن گلوب برای بهترین فیلمِ غیرانگلیسی‌زبان شد که آن را به فیلمِ سرزمین هیچ‌کس واگذار کرد.

در مکزیکو سیتی، دوستان Tenoc Iturbide و Julio Zapata، دوستان دیرین نوجوان احساس بی قرار بودن می کنند، زیرا دوست دخترانشان با هم از طریق اروپا سفر می کنند تا همه آنها مرحله بعدی زندگی خود را در کالج آغاز کنند. در عروسی خانوادگی شاداب، Tenoch و جولیو با Luisa Cortés، همسر بیست و یک پسر عموی Tenoch’s Jano، دو نفر که از اسپانیا به مکزیک نقل مکان کرده اند، ملاقات می کنند.

16.در واقع عشق (Love Actually)

15 love actually

فیلمی درام، کمدی و رمانتیک محصول سال ۲۰۰۳ انگلستان با محوریت سال نو و کریسمس است. نویسندگی و کارگردانی فیلم را ریچاد کرتیس فیلمساز و فیلمنامه‌نویس بریتانیایی برعهده داشته که فیلم‌های کمدی رمانتیک به یاد ماندنی‌ای همچون «ناتینگ هیل»، «چهار عروسی و یک تشییع جنازه» و «دربارۀ زمان» را به عنوان نویسنده ‌یا کارگردان در کارنامه دارد و تهیه‌کنندۀ اجرایی و نویسندۀ چند قسمت از آثار کمدی شخصیت مستر بین هم بوده است.

  • دانلود فیلم در واقع عشق با کیفیت 1080p

17.آملی (Amelie)

14 amelie

«سرنوشت شگفت‌انگیز اَمِلی پولَن»، عاشقانه‌ای که به عقیده‌ی خیلی‌ها سینمای فرانسه را مجددا با تماشاگر جهانی آشتی داد و فیلمی که حتی بدبین‌ترین افراد، احتمالا بعد از تماشایش امید، جذابیت‌های زندگی و شیرینی همین نفس کشیدنِ معمولی و همیشگی انسان را لمس می‌کنند. «آملی» از این جهت در جذب ستایش‌های مخاطبان عام و خاص موفق بود که به جای طرح اجباری مسائل فلسفی و عمیق برای تماشاگر، با شخصیت‌پردازی کمال‌گرایانه به او شانس زندگی کردن در جایگاه کاراکتر باورپذیری را می‌داد که مثل خیلی از افراد دور و برمان، درون رویاهایش زندگی می‌کرد.

BluRay 1080p

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

BluRay 720p

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

BluRay 480p

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

18.مرا با نام خودت صدا بزن (Call Me by Your Name)

13 cmbyn

من را با نامت صدا کن یا مرا با نام خودت صدا کن  فیلمی به سبک درام (اجتماعی) و رمانتیک (عاشقانه) به کارگردانی لوکا گوادانینو است که بر اساس رمانی با همین نام، نوشته آندره اسیمن ساخته شده‌است. از بازیگران اصلی این فیلم می‌توان به تیموتی شلمی، آرمی همر، مایکل استلبرگ، و آمیرا کاسار اشاره کرد.

الیو پرلمن (تیموتی شالامه) ۱۷ساله، یک پسر ایتالیایی/آمریکایی/فرانسوی یهود است که در ۱۹۸۳ در یک محله روستایی در شمال ایتالیا با والدینش زندگی می‌کند. الیو بیشتر وقتش را کتاب می‌خواند. پدر الیو، سمی پرلمن (مایکل استوبارگ) یک استاد باستان‌شناسی است و تابستان هر سال از یکی دانشجویان دکترا دعوت می‌کند در ازای شش هفته اقامت رایگان و نوشتن مقاله‌های دکترای خود، به کارهای دانشگاهی پرلمن کمک کند. امسال این مهمان اُلیور (آرمی همر) ۲۴ ساله است. الیو دوستدار کتاب و نابغه ای در موسیقی است. برعکس او، الیور پسری با اعتماد به نفس بالا بوده و شخصیتی کاملاً متضاد با الیو دارد. از ابتدای ورود اُلیور، الیو به حضور او حساس شده و توجه او به اُلیور جلب می‌شود.

19. تعطیلات رُمی (Roman Holiday)

12 roman holiday

پرنسس آنا (آدری هپبورن)، پرنسس کشوری ناشناخته در یک تور اروپاگردی بسر می‌برد. به سبب کار سنگین دولتی، به نزد پزشک خود می‌رود و وی داروی آرام‌بخش برایش نسخه می‌کند. آنا شبانه از سفارتخانه کشورش فرار می‌کند ولی با تاثیر دارو، روی یک نیمکت عمومی به خواب می‌رود.

خلاصه‌ی داستان: پرنسس آن بعد از رفتن به چند کشور، به ایتالیا و شهر رم می‌آید تا در جهت پیشبرد اهداف سیاسی، با مقامات بلندپایه دیدار کند. اما او از این همه ادا و اصول خسته شده است و می‌خواهد کمی هم مانند انسان‌های عادی زندگی کند. پس یک شب از قصر بیرون می‌زند و در رم آواره می‌شود تا روزنامه‌نگاری به نام جو به شکلی اتفاقی او را می‌یابد. جو قرار بود روز بعد با پرنسس مصاحبه‌ای داشته باشد و حالا می‌بیند که شاهدخت زیبا در کنار اوست …

نسخه دوبله فارسی

دوبله فارسی فیلم تعطیلات در رم

Web-dl 1080p – 1.7GB

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Web-dl 720p – 954MB

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

Web-dl 480p – 510MB

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

20.تایتانیک (Titanic)

11 titanic

تایتانیک فیلمی حماسی: عاشقانه و فاجعه‌ای به نویسندگی و کارگردانی جیمز کامرون محصول سال ۱۹۹۷ کمپانی‌های پارامونت پیکچرز و فاکس قرن بیستم است. ماجرای فیلم داستان غرق شدن تایتانیک، بزرگ‌ترین کشتی زمان خود در سال ۱۹۱۲ است. فیلم‌نامه تایتانیک آمیزه‌ای از واقعیت و افسانه است. برخی شخصیت‌های این فیلم در کشتی تایتانیک حضور نداشته‌اند. همچنین برخی صحنه‌های به تصویر کشیده شده در فیلم نیز وجود خارجی ندارند.

یک جوینده گنج به نام «بروک سوت» که به دنبال الماس مشهوری به نام قلب اقیانوس در بقایای کشتی غرق شده تایتانیک است، صندوقچه‌ای در کشتی پیدا می‌کند که در آن نقاشی از چهره زنی جوان با الماسی بر گردن به چشم می‌خورد. پس از نمایش نقاشی در یک برنامه تلویزیونی، خانم پیری به اسم «رز دوویت بوکیتر» ادعا می‌کند که همان زن نقاشی است. او را به محل غرق کشتی می‌برند تا به جستجوگران کمک کند جای الماس را پیدا کنند، اما به جای این کار او داستان غرق شدن کشتی تایتانیک را برای همه آنگونه که خود از نزدیک دیده‌است، بازگو می‌کند.

BluRay 1080p

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

BluRay 720p

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

21.نگاهی به فیلم پانصد روز سامر (Days of Summer)

30 500 days

فیلمی خاص در قالبی خاص‌تر از خود. “۵۰۰ روزِ سامر” (در ادامه درباره این لغت و ارتباط آن با فیلم را توضیح می‌دهم) همان رابطه‌ پُر فراز و نشیب یک مسیر عاشقانه است. مسیری که ممکن است آنقدر پُر پیچ و خم باشد که هر لیلی و مجنونی را به ستوه بیاورد یا بسیار هموار و طبق اصول و روال کنترل شده. “۵۰۰ روز سامر” یک رابطه چالش برانگیز و هدف‌دار و در عین حال پوچ است.

22.عشق پریشان (Punch-Drunk Love)

28 punch drunk

چهارمین فیلم آندرسون مؤلف مسئله ساز وبحث انگیز سینمای امریکا در دهه ی1990. ـ داستان: «بری ایگان» (سندلر) مرد جوانی است که در ارتباط برقرار کردن با دیگران مشکل دارد و با وجود چندتایی خواهر، این ناشی گری در ارتباط با زنان پیرامونش بیشتر هم می شود. تا این که یک روز، یکی از خواهرهایش او را با «لنا» (واتسن) آشنا می کند…

فیلم “عشق پریشان” تجربه‌ای غریب است. یک داستان عاشقانه‌ نامتعارف. بازی آدام سندلر در نقش بری معرکه ‌است و تصویرهای فیلم منحصر‌به‌فرد هستند. پل توماس اندرسون با این فیلم جایزه‌ بهترین کارگردانی را از جشنواره‌ کن برد.

23. بروکلین (Brooklyn)

27 brooklyn

درام تاریخی بروکلین به کارگردانی جان کرولی بر اساس رمانی به همین نام اثر کولم  توبین ساخته شده است. دراین فیلم سیرشا رونان، امروی کوهن و دامنل گلیسون ایفای نقش کردند.داستان فیلم در دهه 1952 اتفاق می‌افتد  و روایت مهاجرت دختر ی جوان از ایرلند به نیویورک است. او پس از مهاجرت مجبور می‌شود  بین عشق تازه از راه رسیده و سرزمین مادری‌اش یکی را انتخاب  کند.سیرشار رونان بازیگر این فیلم در هفتادو سومین دوره جوایز گلدن‌گلوب نامزد جایزه بهترین بازیگر زن…

BluRay 1080p

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

BluRay 720p

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

BluRay 480p

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

24. شکل آب (The Shape of Water)

26 shape of water

ایده شکل گیری فیلم « شکل آب » آنطور که خود گیلرمو دل تورو بیان کرده، در هنگام صرف یک صبحانه دو نفره در سال 2011 به ذهن او رسیده است اما 6 سال زمان نیاز داشته تا بتواند تمام جزئیات فانتزی که همواره مورد علاقه او بوده را وارد داستان نماید. نمایش های اولیه فیلم در جشنواره های مطرح سینمایی از جمله جشنواره فیلم ونیز و تورنتو افتخارات بزرگی برای او به همراه داشت و می شد حدس زد که او پس از « هزارتوی پن » بار دیگر با اثری موفق به سینما و جشنواره های سینمایی بازگشته است.

25.او (Her 2013)

25 her

او تنهای تنها است. تنهایی او مبدا و مقصدی ندارد. او غرق در اقیانوسی بی کران، آخرین تلاش‌هایش را برای زندگی می‌کند و دست و پا می‌زند و اکنون داستان زندگی “او” به پیش چشمان ما قرار دارد. مگر می‌شود اسپایک جونز (کارگردان فیلم “او” Her) را مقصر تنهایی “او” ندانست؟ جونز مسئول تمام اتفاقاتی است که به “او” برمی‌گردد و باید برای خلق اثری به غایت درون گرا و ساختار شکن، به مخاطبانش غرامت دهد. غرامت اسپایک جونز، “او” است و هدیه‌ای بزرگ که تقدیم به تمام کسانی که در قواعد زندگی خود، می‌اندیشند و یا می‌خواهند به عوامل دور و اطراف خود، نگاهی عمیق‌تر بیاندازند و خود را در محاصره افکار و تصوراتی جنون آمیز پیدا کنند.

BluRay 1080p

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

BluRay 720p

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

BluRay 480p

لینک مستقیم

دانلود زیرنویس فارسی

26. چترهای شربورگ (The Umbrellas of Cherbourg)

24 cherbourg

برنده نخل طلای کن در سال 1964 ـ این فیلم افسونگر و شیرین از آن موارد کم یابی است که موزیکالی اروپایی به خوبی با همتای آمریکائیش برابری می کند. و نشانگر ذوق و سلیقه ژاک دمی در اوج خود است. ـ داستان: داستان فیلم در شربورگ زمستان 57 شروع می شود. جنویو (کاترین دنوو) و گای (نینو کستلنوو) دو عاشق هستند که برای رسیدن به هم به موانع زیادی برخورد می کنند. گای بعد از مدتی به جنگ الجزایر می رود ولی تصمیم می گیرد که قبل از رفتن با جنویو معاشقه کند. مدت زیادی طول میکشد و او بر نمی گردد و نتیجه آن می شود که جنویو که اکنون حامله شده به اصرار مادام امری، مادرش، با رولاند جواهر فروش ازدواج می کند. ولی گای به طور ناگهانی از جنگ بر می گردد.

  • دانلود فیلم چترهای شربورگ با کیفیت 720p

27. فیلم عاشقانه ای روح (Ghost 1990)

روح

Ghost یک فیلم هیجان انگیز فانتزی رمانتیک آمریکایی است یکه در سال 1990 به کارگردانی جری زوکر ساخته شده است که توسط بروس جوئل روبین نوشته شده و با بازی در نقش پاتریک، دمی مور ، ویوپی گلدبرگ ، تونی گلدوین و ریک آیلز بازی می کند. نقشه بر روی زن جوانی که در معرض خطر (مور) قرار دارد ، شبح عاشق قاتل او (سوایز) ، و یک روانی تمایلی (گلدبرگ) است که او را در نجات خود یاری می دهد.

روح یکی از بهترین فیلم های عاشقانه جهان، داستان مرد جوانی است که می‌میرد، ولی روحش در این دنیا باقی می‌ماند تا عشق زندگی‌اش را از خطری مهلک نجات دهد؛ در این راه فالگیری نگون‌بخت که از قضا توانایی ارتباط با ارواح را دارد، به او کمک می‌کند.

داستان فیلم روح

سام گریت یک بانکدار است، مولی جنسن یک هنرمند است و این دو با عصبانیت عاشق هستند. با این حال ، هنگامی که سام توسط دوست و شریک تجاری فاسد کارل برونر به دلیل معامله ای سایه زار به قتل رسیده است ، به او اجازه می دهد تا زمین را به عنوان روحی بی قدرت بچرخاند. هنگامی که او از خیانت کارل یاد می گیرد ، سام باید به کمک ادی مائو براون روانی کمک کند تا امور را درست تنظیم کرده و از مولی در مقابل کارل و جنایت هایش محافظت کند.

دانلود با لینک مستقیم BluRay 1080p باجحم 1.9GB

دانلود با لینک مستقیم BluRay 720p باجحم 1GB

دانلود با لینک مستقیم BluRay 480p باجحم 568MB

28. روز عشق (Valentine’s day 2010)

28. روز عشق (Valentine’s day 2010)

روز والنتین (روز عشق) برگرفته از سنن روم باستان و مسیحیت می‌باشد. این ابراز عشق معمولاً با فرستادن کارت والنتین یا خرید هدایایی مانند گل سرخ انجام می‌شود.

فیلم  روز والنتاین به‌کارگردانی گری مارشال در 9 سال پیش یعنی سال 1389 در گونه کمدی و عاشقانه تولید شده است. روز والنتاین توانست در مرجع ارزشگذاری سینما و تلویزیون یعنی منظوم نمره 4.9 از 10 را از سوی مردم بدست بیاورد که نشان می‌دهد عموم مردم روز والنتاین را اثری بی‌ارزش و بسیار بد ارزیابی می‌کنند.

داستان فیلم روز والنتاین

در خلاصه داستانی درباره داستان روز والنتاین منتشر شده است، می‌خوانیم: «فیلم روز ولنتاین، داستان ده فرد مختلف در لس آنجلس در روز ولنتاین که سرنوشتشان به نوعی خاص رقم می خورد. افرادی که هر کدام برای این روز برنامه ریزی خاصی دارند اما اتفاقات متفاوتی برایشان اتفاق می افتد…»

دانلود با لینک مستقیم BluRay 1080p باجحم 1.9GB

دانلود با لینک مستقیم BluRay 720p باجحم 753MB

دانلود با لینک مستقیم BluRay 720p باجحم 753MB

29. دفترچه‌ خاطرات (The Notebook 2004)

دفترچه‌ خاطرات (The Notebook 2004)

داستان فیلم دفترچه‌ خاطرات

الی (ریچل مک‌آدامز) که برای گذراندن تعطیلات تابستانی به همراه والدین خود به شهری کوچک رفته، با نوآ (رایان گاسلینگ) آشنا و عاشق همدیگر می‌شوند. اما مادر الی به این عشق بها نمی‌دهد و با در فشار گذاشتن پدر خانواده سعی در از بین بردن رابطه الی و نوآ دارد. پس از پایان تعطیلات تابستانی و بازگشت الی به شهر، نوآ شروع به فرستادن نامه به او می‌کند اما با جلوگیری مادر الی از رسیدن نامه‌های نوآ به او، کم کم خاطره عشق آن دو کمرنگ می‌شود. پس از ورود آمریکا به جنگ جهانی دوم، نوا داوطلبانه به جبهه می‌رود و الی به پرستاری از سربازان می‌پردازد. الی با سربازی زخمی به نام لون هوموند آشنا و عاشق او می‌شود.

خانواده او نیز به ازدواج آن دو رضایت دارند، چون لون جوانی ثروتمند است. اما چند روز مانده به ازدواج آن دو، الی عکسی از نوا در روزنامه می‌بیند، الی به دیدن نوا می‌رود و متوجه می‌شود نوا در تمام این سال‌ها عاشق او مانده است.

دانلود با لینک مستقیم BluRay 1080p باجحم 1.94GB

دانلود با لینک مستقیم BluRay 720p باجحم 992MB

دانلود زیرنویس

دانلود زیر نویس

30.فیلم بخت پریشان The Fault in Our Stars 2014

فیلم بخت پریشان The Fault in Our Stars 2014

داستان فیلم

یک جوان فقیر و احساساتی عاشق دختری ثروتمند می شود و به او احساس آزادی می دهد. اما آن‌ها خیلی زود به خاطر تفاوت‌های اجتماعی ‌شان از هم جدا می شوند…
با توجه به معجزه ای که در مورد منقبض شدن تومور سرطانی هزل رخ داده و چند سال وقت برایش فراهم آورده، او تا کنون در انتهای خط زندگیش بوده و منتظر آخرین ورق داستان زندگیش است. اما یک برنامه ی پیچیده ای در گروه بچه های سرطانی سبب ورود پسری به اسم آگستیوس واترز می شود که باعث می شود زندگی هزل دوباره از نو نوشته شود…

دانلود با لینک مستقیم BluRay 1080p باجحم 2.1GB

دانلود با لینک مستقیم BluRay 720p باجحم 1GB

دانلود با لینک مستقیم BluRay 480p باجحم 622

دانلود زیر نویس

31. فیلم گناه اصلی (Original sin 2001)

فیلم گناه اصلی

داستان فیلم

داستان این فیلم مربوط به اواخر قرن نوزدهم میلادی و کشور کوبا است. در ابتدا فیلم مجازات شدن زن کلاهبرداری را نشان می‌دهد که خاطراتش را برای کشیشی بازگو می‌کند و داستانش را که زنی کلاهبردار به نام جولیا راسل (آنجلینا جولی) بوده است را نشان می‌دهد که با کمک همکار خود مردهای ثروتمند را گول می‌زند و ثروتشان را مورد هدف قرار می‌دهد.

در این جریانات با مردی تاجر به نام لوئیس وارگاس (آنتونیو باندراس) آشنا می‌شود با او ازدواج می‌کند و به او وابسته می‌شود، ولی با فشار همکارش مجبور می‌شود که همانند اشخاص دیگر اموال شخص موردنظر را از او گیرد و این کار را می‌کند و لوئیس از اعتماد به جولیا روسول پشیمان می‌شود و پس از مدتی پیدایش می‌کند ولی او را می‌بخشد. همکار زن کلاهبردار در جریانی مرد تاجر را زخمی می‌کند و خود در درگیری توسط جولیا کشته می‌شود و او را زندانی می‌کنند، اما در آخر به کمک کشیشی که خاطراتش را برایش بازگو می‌کرد فرار می‌کند و به لوئیس می‌پیوندد و با او به مراکش رفته و با هم زندگی می‌کنند.

دانلود با لینک مستقیم 1080p باجحم 2.25GB

دانلود با لینک مستقیم BluRay 720p باجحم 999MB

دانلود با لینک مستقیم 720p باجحم 800MB

دانلود زیر نویس

امیدواریم از تماشای فیلم های عاشقانه‌های تاریخ سینمای جهان لذت برده باشید در ادامه ای مطلب معرفی بهترین فیلم های عاشقانه ایرانی (همراه با لینک دانلود) و بهترین رمان های عاشقانه را به شما توصیه میکنیم.

43 دیدگاه

  1. فیلم گناه اصلی رو از قلم انداختین با بازی آنجلینا جولی و آنتونیو باندراس فوق العدست یکی از بهترینهاست …

  2. الان داشتم دنبال بهترین فیلم های عاشقانه میگشتم که سایت شما رو دیدم فیلم های خوبی معرفی کردید. فقط بعضی از لینک های دانلود کار نمیکند درستشون کنید ممنون

  3. برباد رفته پرفروش ترین فیلم تاریخ باحسب تورم است و جز ده فیلم برتر تاریخ سینمای جهان است و صد درصد بهترین فیلم عاشقانه.بعد اسمش تو این لیست نیست تعجبه

  4. فیلم “۳۶۵روز” حتما بزارید این فیلم به نظر من طوفان دنیای سینمای درام عاشقانه‌س 😍😍

    1. دنیای درام عاشقانه اس؟ با سانسور دیدی حتما سرت کلاه گذاشتن😂😂😂🖤

    2. ای وای. طوفان درام عاشقانه؟! اونم این آشغال! صد رحمت به فیلم فارسب

  5. واقعا عالیه
    مرا با نام خودت صدا بزن. خیلی رمانتیک بود ب شدت عاشقانه و نفس گیر

  6. بهترین فیلم عاشقانه ایی که دیدم پنجا طیف بود.هر یه نسخه ش خداییی عالیه .فیلم تایتانیک هم عالیه

  7. سلام من دنبال یه فیلم که قبلا دیدم حالا اسمشو نمیدونم میگردم کسی میتونه کمک کنه

    1. واقعا قشنگ و دلنشین،،با بازی تام هاردی،،
      دو پارت هست که به دلت میشینه،،
      فیلم افسانه های خزان،،با بازی برت پیت..
      سلیقه ها متفاوتن ولی با بازیگری این دو نفر جذابه،،

  8. سلام لینک فیلم تایتانیک کار نمی کند لطفا اگه امکان دارد درستش کنید این فیلم هزار بار تلاش کردم نتوانستم دانلود کنم لطفا دوستان اگر راه حلی دارید واسم بگویید یک دنیا ممنون

  9. سلام چرا فیلم بی وفا نیست بین فیلما .یا فیلم افتر یا ۳۶۵روز اینا عالین

  10. بهترین فیلم عاشقنه تارخ سینما Love in the Afternoon (1957) است.
    فیلم هایی چون Sabrina (1953), Apartment (1960) نیز شاهکار هستند.

  11. خدايي فيلم فقط “سه قدم بالاتر از بهشت”

    درسته انتخاب فيلم سليقه اي هستش ولي شايد خيلي از فيلماي دنيا رو ديدم و كمترينش به اندازه اين فيلم به دلم نشسته، كاش اضافه بشه

  12. سلام. منم یه فیلمی دیده بودم تقریبا 20 سال پیش . یه پیرمردی بود که تو اتوبوس یه دختر جوانی رو میبینه و به هم علاقمند میشن. البته فیلم پر از صحنه هستش. اینا مدام باهم در حال رابطه هستن و بقدری به هم وابسته میشن که شدیدا بین هم حس حسادت پیش میاد طوری که از تنهایی بیرون رفتن هم ناراحت میشن و بلاخره دختره مرده رو میندازه و مرد فلج میشه و خیال دختره راحت میشه که فقط مال خودش هست….. خیلی فیلم عاشقانه و خاصی بود … متاسفانه اسمش یادم نیست . دوستان اگه میدونن بگن

      1. سلام من قبلا یه فیلمی دیده بودم جدیدم بود یادمه یه دختره بود بعد خانوادش پولدار بود میخواستن مجبورش کنن با یکی ازدواج کنه اما اون از خونه زد بیرون و رفت تو به مغازه که شراب میفروشن صاحب اونجا یه پسره بود که اولا پسره ازش دوری می‌کرد اما بعد عاشق هم شدن پسره به دختره هم همیشه میگفت کیک فنجونی کسی میدونه اسم این فیلم چیه؟

  13. سلام‌دنبال یک‌فیلمی گردم که دختر‌‌با همکلاسی هاش ‌و‌معلمش رفتن یک‌کشور‌یا‌نمی دونم یک‌شهر دیگه‌و اونجا‌با‌یک‌خواننده آشنا میشه‌که ‌خواننده یک‌دوست‌دختری داره شبیه دختره و باهاش آهنگ‌می خونه‌‌با‌اون‌دعواش شده و می خواد به‌جاش‌با‌این‌دختره باشه

  14. مرسی از معرفی فیلمهای زیباتون من دنبال فیلمی قدیمی هستم که اسمشو نمیدونم که دریک مهمانی یک مرد نظامی هم دعوته و خانم که از پله بالا میرفته یک لحظه نگاه نظامی به خانمه میوفته و جریان فیلم بدنبال این نگاه مییرش عوض میشه میگن فیلم طولانی ای هم بوده کسی میتونه راهنماییم کنه؟

    1. فکر میکنم منظورت فیلم گتسبی بزرگ باشه همچین صحنه ای که توش گفتی رو دیدم یادم بهش افتاد، قشنگه ، امتحان کنین

  15. فیلم i want you 2012 رو هم پیشنهاد میکنم ، اگه خیلی احساساتی هستید نگاه نکنید احتمال رگ زنی داره، این فیلم محصول اسپانیا هست

  16. سلام
    یه فیلمی بود با این موضوع که پسری جوان در خواب راه میرود و از نورگیر سقف خانه‌ای به اتاق یک دختر جوان سقوط میکند. بعد با آن دختر آشنا میشود و دختر نیز روش معاشرت و همبستر شدن را به او می آموزد
    هرچی فکر میکنم اسم فیلم یادم نمیاد

  17. سلام لینک دانلود فیلم حال و هوای عشق که گذاشتید بدون سانسور هست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *