29 مدل از بهترین تابه گریل نالینو در بازار

اگر به دنبال پخت و پز سالم هستید یا رژیم خاصی را دنبال می کنید ، باید از غذاهایی استفاده کنید که این مورد را فراهم کنند. ظروفی که مصرف روغن را به حداقل می رساند و کیفیت غذا را حفظ می کند. تابه گریل نالینو از جنس چدن هستند، نیازی به توضیح جنس چدن نیست. زیرا بیشتر خانم های خانه دار با این جنس آشنا هستند.

تابه های گریل نالینو با روکش دیسکاور پوشانده شده اند که بهترین گزینه برای تهیه یک غذای سالم است، برای استفاده از این ماهیتابه کافیست آن را روی اجاق گاز قرار دهید و پس از گرم شدن کامل ، مواد غذایی را در آن قرار دهید. به همین ترتیب می توانید انواع مرغ ، ماهی و گوشت قرمز را با کمک این تابه تهیه کنید.

اما قبل از خرید تابه گریل نالینو باید نکاتی را بدانید و بهترین و پرفروش ترین تابه گریل نالینو را بشناسید در ادامه ای مطلب باما همراه باشید.

آشنایی با برند ایرانی محبوب نالینو

نالینو ؛ نماد اصالت ایرانی مفتخر است که اولین مارکی است که ظروف چدنی اصلی با استاندارد مربوط به تولید ظروف آشپزخانه در ایران تولید می کند.

این مارک که توسط شرکت پانیذسازان دانا ثبت و تایید شده است، در طول سالهای باشکوه تولید کالاهای ایرانی و حرکت دادن چرخ اقتصاد و خودکفایی ایران بوده است.

کارآفرینی در نالینو از نسلی به نسل دیگر ادامه داشته است و اکنون  یکی از بهترین کارآفرینان در کنار نسل کارآفرینان واقعی، محصولات لوکس تولید می کند و آنها را با تلاش همکاران و نیروهای جوان و سخت کوش، به مصرف کنندگان ایرانی تبدیل می کند.

نالینو اولین تولید کننده ظروف با کیفیت و متنوع برای چدن و ​​گرانیت در کشور است. ظروف چدنی یکی از محبوب ترین و با دوام ترین محصولات این شرکت است که برای پخت انواع مواد غذایی مورد استفاده قرار می گیرد.

معرفی تابه گریل نالینو

با خرید آنلاین تابه گریل نالینو ، می توانید از خرید خود راضی و مطمئن باشید. و همچنین تابه گریل نالینو می تواند زیبایی خاصی به آشپزخانه شما ببخشد. صفحات چدنی نالینو در کنار زیبایی منحصر به فرد از مزایای پخت و پز زیادی برخوردار است. این ظروف در واقع ظروف نچسب هستند که برای غذا نیازی به روغن ندارند، زیرا غذا به تابه نمی چسبد. همچنین ، این ظروف بسیار محکم و بادوام هستند و می توانند برای اجاق گاز ، فر ، زغال و هر نوع آتشی استفاده شوند.

تابه گریل نالینو یکی از تابه هایی است که معمولاً برای پخت استیک گوشت استفاده می شود. از دو طرف این تابه نیز می توان استفاده کرد. این نوع تابه به دلیل مواد و شرایط ناهموار، باعث پخته شدن تمام قسمت های گوشت شما با کمترین روغن می شود.

همانطور که تا به اینجای مطلب متوجه شدید تابه های گریل نالینو از جنس چدن هستند در ادامه ای مطلب شما عزیزان رو با فواید و دلایلی که باید از ظروف چدنی در آشپزی استفاده کنیم آشنا میکنم باما همراه باشید.

چرا باید بهترین تابه گریل نالینو چدنی بخریم؟

بهترین تابه گریل نالینو

قیمت مناسب

قیمت بهتری از تابه چدنی نخواهید یافت. وقتی دوام این ظروف را در نظر می گیرید ، نسبتاً ارزان هستند. من حتی به فرزندانم گفتم که وقتی می خواهند ازدواج کنند، من برای آنها ظروف چدنی می خرم زیرا این یک عمر ماندگار است. بنابراین، اگر به دنبال یک مجموعه پخت و پز با دوام هستید ، بهتر است خرید ظروف چدنی را در نظر بگیرید. (ارزان ترین قیمت بهترین تابه گریل نالینو در بازار از ۲۲۹,۰۰۰ تومان و گران قیمت ترین تابه گریل نالینو تابه گریل نالینو کد 01 به قیمت ۵۷۹,۰۰۰ تومان است)

نگهداری آسان

ظروف چدنی به راحتی قابل نگهداری هستند. آنها تقریباً به هیچ چیز احتیاج ندارند. در تابه های معمولی ، ابتدا باید با کف و مایع بشویید ، آن را با آب و صابون بشویید یا آن را در ماشین ظرفشویی قرار دهید. اما هنگام استفاده از چدن این کارها را انجام ندهید. در عوض، بسیار راحتر تمیز میشوند.

با دوام

اگر اهل سفر و کمپینگ هستند ما تابه های گریل نالینو را به شما عزیزان توصیه میکنیم چون این تابه ها از جنس چدن هستند و در برابر آتش کامل مقاوم و بادوام هستند و میتوانید استیک و… خود را بدون هیچ نگرانی آماده کنید.

حرارت مساوی

همانطور که قبلاً اشاره کردم ، تابه های گریل نالینو چدنی به طور مساوی گرما را توزیع می کند. ظرف چدنی گرما را در کل سطح ظرف توزیع می کند، در حالی که ممکن است در دیگر ظرف ها لکه هایی وجود داشته باشد که گرم نشده اند. مهم است؛ زیرا مجبور نیستید غذایی را که تا حدی سوخته و تا حدی نپخته است بخورید. بنابراین می توانید مزایای چدن را علیرغم وزن زیاد آن بیان کنید (مخصوصاً وقتی این وزن دلیل مقاومت، دوام و تحمل زیاد آن باشد). علاوه بر این ، پخت و پز در قابلمه های چدنی مزایای بسیاری دارد که شکل و ظاهر آن مهم نیست.

چندکاره

یکی از دلایلی که من عاشق ظروف چدن هستم این است که شما میتوانید از این نوع ظروف برای کاربرد ها مختلف آشپزی مثل سرخ کردن بخارپز کردن و جوشاندن آب استفاده کنید

کنترل دما

کنترل گرما بسیاری از ظروف تحت فشار به خوبی کار نمی کنند. اگر آنها با گرمای زیاد روی اجاق گاز قرار بگیرند، می سوزند یا خم می شوند. اما چدن اینگونه نیست. هرچه گرمتر باشد ، تابه بهتر کار می کند. چدن چیزی شبیه سوراخ دارد. با باز شدن منافذ پوست و جذب مواد ، چدن نیز باز می شود. بنابراین هرچه دما بیشتر باشد ، منافذ بیشتری در ماهیتابه باز می شود ، به این معنی که روغن و چربی بیشتری از غذای شما جذب می کند. این ممکن است چیز بدی به نظر برسد ، اما اینطور نیست. این روغن و چربی ظرف شما را نچسب می کند ، که باعث آسان شدن پخت و پز می شود.

نچسب طبیعی

به طور طبیعی نچسب است همانطور که در بخش قبل اشاره کردم ، تابه های چدنی چربی و روغن را جذب می کنند و به نچسبیدن غذا کمک می کنند. بنابراین لازم نیست تفلون را روی سطح اسپری کنید تا ظرف نچسبد. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که بعد از پخت و پز روغن به تابه خود اضافه کنید و بگذارید غذای پخته شده بقیه کارها را انجام دهد.

مزایای ظروف و تابه های گریل نالینو چدنی

بهترین تابه گریل نالینو

قدیمی ترین ریخته گری چدن را به تمدن های باستانی دشت های بین النهرین نسبت می دهند. چینی ها اولین افرادی بودند که به طور منظم و با موفقیت قطعات چدن را تولید می کردند. قطعات چدن بسیار قدیمی بسیار مفید هستند، از تولیدات ظروف چدنی قدیمی میتوان به اجاق گاز، ظروف آشپزخانه و ابزارآلات کشاورزی و… اشاره کرد.

آشنایی با انواع چدن ها:

  • چدن خاکستری : دارای مقطع تیره و خواص مکانیکی عالی است
  • چدن سفید : دارای مقطع خاکستری روشن و دارای مقاومت در برابر سایش است
  • چدن چکش خوار : توانایی تغییر شکل دائمی را دارد
  • چدن کروی : نقاشی های دیواری کروی در سطح مقطع وجود دارد
  • چدن آلیاژی : در برابر ضربه و سایش مقاوم است

3 مزیت مهم تابه های چدنی نالینو

1.مصرف انرژی را کاهش دهید

این نوع ظروف نچسب دارای ظرفیت حرارتی و ضریب انتقال حرارت بالایی هستند ، بنابراین ابتدا گرما را کاملاً در خود ذخیره می کنند و پس از اشباع آن را سریع و یکنواخت به غذا منتقل می کنند. بنابراین ، با کمترین گرما ، بیشترین انتقال گرما به صورت. برای صرفه جویی انرژی زیادی لازم است.

2. پخت و پز آسان ، سریع و یکپارچه

در چدن نچسب ، انتقال حرارت تمام سطوح مربوط به غذا کاملاً یکنواخت و تدریجی است و بنابراین توزیع گرما در همه مواد یکنواخت خواهد بود. این منجر به پخت غذا یکپارچه می شود.

3. حفظ ویتامین ها و  ارزش غذائی

درب ظرف چدن نچسب به گونه ای طراحی شده است که بخارات حاصل از مواد مغذی پخت و پز حاوی ویتامین ها، پروتئین ها و مواد معدنی به محض تماس با سطح داخلی درب، از ظرف خارج نمی شوند و غلیظ نمی شوند. روی غذا می افتد، که از طریق لهجه های داخلی پخته می شود. این امر تمام ارزشهای غذایی را حفظ می کند و غذای کاملاً سالم و سالمی خواهید خورد.

راهنمای خرید تابه گریل نالینو و نکات مهمی که قبل از خرید باید بدانید:

راهنمای خرید تابه گریل نالینو

جنس تابه گریل نالینو

  • چدن فلزی است که در سالهای اخیر از آن برای ساخت قابلمه و تابه استفاده می شود.
  • یکی از ویژگی های مثبت چدن این است که گرما را به خوبی حفظ کرده و به طور مساوی توزیع می کند
  • و همین امر باعث می شود غذا در تابه های چدنی به خوبی پخته شود. تابه گریل نالینو در بازار از جنس چدن هستند

توجه به ظاهر تابه گریل

  • تابه های گریل موجود در بازار در حال حاضر به اشکال مختلف مانند گرد، مربع و بیضی تولید می شوند.
  • چه ماهی تابه ای انتخاب می کنید برای سلیقه شما مناسب تر است اما شکل مربع آن در بین مردم محبوبیت بیشتری دارد.
  • گوشه های تابه های مربعی جایی است که گرما جمع می شود و می تواند آن گرما را به وسط ماهیتابه منتقل کند تا روند پخت و پز تسریع شود.
  • ماهی تابه های بیضی نیز فضای بیشتری برای پخت و پز و در اختیار شما قرار می دهند.

وزن تابه گریل

  • وزن تابه گریل کاملاً سلیقه ای است ، اگر دستان محکمی دارید از تابه های سنگین استفاده کنید، زیرا به دلیل ضخامت بیشتر گرما مدت بیشتری را حفظ می کنند.
  • در غیر این صورت ، یک تابه خریداری کنید که حمل و استفاده از آن آسان باشد و به عنصر تزئینی در خانه و آشپزخانه تبدیل شود.

شیارها و خطوط تابه گریل

  • خطوط ظرف گریل می تواند بسیار عمیق یا کم عمق باشد.
  • بهترین انتخاب برای کباب کردن غذا، ماهی تابه با خط های عمیق است.
  • همانطور که قبلاً ذکر شد ، چربیهای حاصل از غذاهایی مانند گوشت و مرغ در این کانالها تجمع یافته و منجر به یک رژیم غذایی سالم و کم چرب می شود.
  • از طرف دیگر شیارهای عمیق باعث می شوند فقط بخشی از غذا با ماهی در تماس قرار گیرد که منجر به خطوط زیبایی می شود که در برنامه های پخت و پز مشاهده می کنیم.

ابعاد تابه گریل

  • تابه های گریل در اشکال و اندازه های مختلف موجود هستند.
  • اندازه آن مانند شکل تابه ، به نیاز و سلیقه شما بستگی دارد.
  • مهمترین مسئله هنگام انتخاب ظرف گریل با اندازه مناسب تعداد اعضای خانواده و البته میزان استفاده شما از این نوع ظروف است.

توجه به دسته‌های تابه

  • تابه های گریل موجود در بازار معمولاً یک یا دو دسته دارند.
  • در مدل دو دسته ممکن است یک دسته بلند و دسته کوچک یا هر دو کوچک باشد.

درب تابه

  • همه تابه های گریل موجود در بازار در ندارند، اگر این برای شما مهم است ، مارکی را انتخاب کنید که دارای در باشد.
  • از مزایای تابه های کبابی درب دار این است که غذا در مدت زمان کوتاهی تهیه می شود.

جنس بیرون تابه گریل

  • نه تنها سطح داخلی تابه گریل مهم است، بلکه سطح خارجی آن نیز باید از مواد خوب و بادوام ساخته شود.
  • اگر سطح خارجی ظرفی که خریداری می کنید لعاب داشته باشد ، شستشو و تمیز کردن آن آسان تر خواهد بود و البته با گذشت زمان تغییر شکل نخواهد داد.

نچسب بودن تابه گریل

  • خاصیت غذاهای کبابی این است که برای تهیه آنها از روغن استفاده نمی کنند، بنابراین لازم است ظرف گریل نچسبد، تا گوشت و مرغ روی آن نچسبد.
  • به این ترتیب از روغن پخت و پز کمتری استفاده خواهید کرد و شستن تابه راحت تر خواهد بود.

5 نکته مهم برای نگهداری تابه گریل نالینو چدنی

راهنمای خرید تابه گریل نالینو

1. هنگام پخت و پز از اجسام تیز فلزی استفاده نکنید

تقریباً همه می دانند که هنگام پخت و پز نباید از قاشق های فلزی ، کفگیر ، چنگال و … استفاده کنند. ظروف چدنی مانند همه ظروف دارای روکش هستند این پوشش می تواند از لعاب ، تفلون یا دیسکاوری ساخته شود اما تمام این پوشش ها آسیب دیده اند.

2. ماشین ظرفشویی ممنوع

ماشین ظرفشویی برای هیچ قابلمه و تابه ای مناسب نیست زیرا مواد شوینده آن با مواد شیمیایی با فلز واکنش نشان می دهند و ظروف را می پوشانند و به ظروف شما آسیب می رسانند. ظروف چدنی به دلیل وزن زیاد حتی می توانند به ماشین ظرفشویی شما آسیب برسانند

3. تابه چدنی را یک باره در یخچال قرار ندهید

وسایل چدنی توانایی خاصی دارند و این برای مقاومت در برابر دما و گرمای بسیار بالا برای مدت طولانی است. اما دیده شده که برای خنک کردن ظروف آنها را زیر آب سرد برای خنک شدن استفاده میکنند که این امر باعث یک شوک حرارتی شدید می شود، که باعث خراب شدن چدن و ​​ترک خوردن ظرف می شود.

4. در معرض رطوبت ثابت قرار نگیرید

رطوبت و آب دشمن چدن است!  ​​مرطوب نگه داشتن ظرف به مدت طولانی باعث زنگ زدگی ظرف چدن می شود. بنابراین هرگز ظرف چدن را بیش از 1 ساعت مرطوب نگه ندارید.(دوستان ظروف چدن اصلی زنگ میزند بس مواظب باشید)

5. ظرف چدن را پس از استفاده بشویید با حوله خشک کرده

این بهترین و آسان ترین راه برای افزایش طول عمر ظروف چدنی است ، پس از شستن ظروف یا آنها را با حوله خشک کنید یا به گونه ای قرار دهید که آب از آنها جدا شود.

29 مدل از بهترین تابه های گریل نالینو موجود در بازار

تابه گریل نالینو مدل Spiza سایز 28

تابه گریل نالینو مدل Spiza سایز 28

مشخصات

  • ابعاد
    36×28.5×2 سانتی‌متر
  • وزن
    3265 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    دیسکاور
  • جنس دسته
    چدن
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    مناسب برای پخت انواع استیک، فیله، پیتزا، نان، طبخ سبزیجات بصورت گریل و تنوری و طبخ انواع غذاهای بدون نیاز به روغن
    جنس بدنه چدن با روکش دیسکاور
    قابل استفاده روی زغال، گاز یا داخل فر
    شستشوی آسان
    کمک به بهبود سلامت بدن و رعایت رژیم غذایی
    حفظ خواص مواد غذایی
    حفظ طعم غذا و پخت کامل غذا
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه نالینو مدل Fahita کد 02 سایز 20

تابه نالینو مدل Fahita کد 02 سایز 20

مشخصات

  • ابعاد
    24.7×20.5×2 سانتی‌متر
  • وزن
    1280 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    دیسکاور
  • جنس دسته
    چدن
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • اقلام همراه
    دارای زیر قابلمه‌ای
  • سایر توضیحات
    مناسب برای پخت انواع استیک، فیله، پیتزا، نان، طبخ سبزیجات بصورت گریل و تنوری و طبخ انواع غذاهای بدون نیاز به روغن
    جنس بدنه چدن با روکش دیسکاور
    قابل استفاده روی زغال، گاز یا داخل فر
    شستشوی آسان
    کمک به بهبود سلامت بدن و رعایت رژیم غذایی
    حفظ خواص مواد غذایی
    حفظ طعم غذا و پخت کامل غذا
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه گریل نالینو مدل Lorenza سایز 28

تابه گریل نالینو مدل Lorenza سایز 28

مشخصات

  • ابعاد
    35x30x8 سانتی‌متر
  • وزن
    4720 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    دیسکاور
  • جنس دسته
    چدن
  • جنس در
    شیشه
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • امکانات ظاهری
    در
  • سایر توضیحات
    جنس بدنه چدن با روکش دیسکاور
    قابل استفاده روی زغال، گاز یا داخل فر
    شستشوی آسان
    کمک به بهبود سلامت بدن و رعایت رژیم غذایی
    حفظ خواص مواد غذایی
    حفظ طعم غذا و پخت کامل غذا
    تابه دوطرفه: یک سمت صاف و سمت دیگر به صورت گریل
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه گریل نالینو مدل Daniele

تابه گریل نالینو مدل Daniele

مشخصات

  • ابعاد
    42x35x2.5 سانتی‌متر
  • وزن
    3970 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    دیسکاور
  • جنس دسته
    چدن
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    تابه با قطر 34 سانتی‌متر
    دارای توری فلزی برای گریل کردن مواد غذایی
    ارتفاع توری 3.5 سانتی‌متر
    جنس بدنه چدن با روکش دیسکاور
    قابل استفاده روی زغال، گاز یا داخل فر
    شستشوی آسان
    کمک به بهبود سلامت بدن و رعایت رژیم غذایی
    حفظ خواص مواد غذایی
    حفظ طعم غذا و پخت کامل غذا
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه گریل نالینو مدل Teyam سایز 24

تابه گریل نالینو مدل Teyam سایز 24

مشخصات

  • ابعاد
    30x24x4 سانتی‌متر
  • وزن
    3365 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    دیسکاور
  • جنس دسته
    چدن
  • جنس در
    پیرکس
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • امکانات ظاهری
    در
  • سایر توضیحات
    – ابعاد بسته‌بندی: 9 × 26.5 × 28 سانتی‌متر
    – وزن بسته‌بندی: 3485 گرم
    – بدنه ساخته شده از چدن
    – دارای کفی گریل
    – قابل استفاده روی اجاق و زغال
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه گریل نالینو مدل Lorenza سایز 28

تابه گریل نالینو مدل Lorenza سایز 28

مشخصات

  • ابعاد
    37x28x3 سانتی‌متر
  • وزن
    3645 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    دیسکاور
  • جنس دسته
    چدن
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    دارای انبر به طول: 27 سانتی‌متر
    جنس بدنه چدن با روکش دیسکاور
    قابل استفاده روی زغال، گاز یا داخل فر
    شستشوی آسان
    کمک به بهبود سلامت بدن و رعایت رژیم غذایی
    حفظ خواص مواد غذایی
    حفظ طعم غذا و پخت کامل غذا
    تابه دوطرفه: یک سمت صاف و سمت دیگر به صورت گریل
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه گریل نالینو مدل Spiza سایز 28

تابه گریل نالینو مدل Spiza سایز 28

مشخصات

  • ابعاد
    36×28.5×2 سانتی‌متر
  • وزن
    4090 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    دیسکاور
  • جنس دسته
    چدن
  • جنس در
    شیشه
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • امکانات ظاهری
    در
  • سایر توضیحات
    مناسب برای گریل کردن موادغذایی
    ارتفاع درپوش 5 سانتی‌متر
    دارای انبر با طول 20.5 سانتی‌متر
    مناسب برای پخت انواع استیک، فیله، پیتزا، نان، طبخ سبزیجات بصورت گریل و تنوری و طبخ انواع غذاهای بدون نیاز به روغن
    جنس بدنه چدن با روکش دیسکاور
    قابل استفاده روی زغال، گاز یا داخل فر
    شستشوی آسان
    کمک به بهبود سلامت بدن و رعایت رژیم غذایی
    حفظ خواص مواد غذایی
    حفظ طعم غذا و پخت کامل غذا
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه گریل نالینو کد 01 سایز 26

تابه گریل نالینو کد 01 سایز 26

مشخصات

  • ابعاد
    41x27x11 سانتی‌متر
  • وزن
    3800 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    دیسکاور
  • جنس دسته
    چدن
  • جنس در
    شیشه
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • امکانات ظاهری
    در
  • سایر توضیحات
    جنس بدنه چدن با روکش دیسکاور
    قابل استفاده روی زغال، گاز یا داخل فر
    شستشوی آسان
    امکان پخت غذای بدون روغن
    کمک به بهبود سلامت بدن و رعایت رژیم غذایی
    حفظ خواص مواد غذایی
    حفظ طعم غذا و پخت کامل غذا
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه گریل نالینو مدل Fabia 63343

تابه گریل نالینو مدل Fabia 63343

مشخصات

  • ابعاد
    30×14.5×3 سانتی‌متر
  • وزن
    1800 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    دیسکاور
  • جنس دسته
    چدن
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • تعداد دسته
    یک عدد
  • سایر توضیحات
    دارای یک عدد دسته متحرک با طول 15 سانتی‌متر
    دسته متحرک
    جنس بدنه چدن با روکش دیسکاور
    قابل استفاده روی زغال، گاز یا داخل فر
    شستشوی آسان
    کمک به بهبود سلامت بدن و رعایت رژیم غذایی
    حفظ خواص مواد غذایی
    حفظ طعم غذا و پخت کامل غذا
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه گریل نالینو مدل Padela کد 02 سایز 26

تابه گریل نالینو مدل Padela کد 02 سایز 26

مشخصات

  • ابعاد
    36x27x11 سانتی‌متر
  • وزن
    2930 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    دیسکاور
  • جنس دسته
    چدن
  • جنس در
    شیشه
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • امکانات ظاهری
    در
  • اقلام همراه
    انبر
    زیر قابلمه‌ی چوبی
    در شیشه‌ای
  • سایر توضیحات
    دارای ظرف سرو چوبی با ابعاد: 1.5×30×30 سانتی‌متر با وزن: 720 گرم
    دارای انبر به طول 27 سانتی‌متر
    قابل استفاده داخل فر، روی اجاق و روی زغال
    ابعاد زیره‌چوبی: 35 × 29 × 1.7 سانتی‌متر
    ابعاد بسته‌بندی: 12 × 34 × 40 سانتی‌متر
    وزن بسته‌بندی: 3570 گرم
    جنس بدنه چدن با روکش دیسکاور
    قابل استفاده روی زغال، گاز یا داخل فر
    شستشوی آسان
    کمک به بهبود سلامت بدن و رعایت رژیم غذایی
    حفظ خواص مواد غذایی
    حفظ طعم غذا و پخت کامل غذا
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه گریل نالینو مدل Fontana

تابه گریل نالینو مدل Fontana

مشخصات

  • ابعاد
    41x26x2.5 سانتی‌متر
  • وزن
    4100 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    دیسکاور
  • جنس دسته
    چدن
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    مناسب برای گریل کردن گوشت و مرغ
    طول انبر: 26.5 سانتی‌متر
    وزن انبر: 100 گرم
    جنس بدنه چدن با روکش دیسکاور
    قابل استفاده روی زغال، گاز یا داخل فر
    شستشوی آسان
    کمک به بهبود سلامت بدن و رعایت رژیم غذایی
    حفظ خواص مواد غذایی
    حفظ طعم غذا و پخت کامل غذا
    تابه دوطرفه: یک سمت صاف و سمت دیگر به صورت گریل
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه گریل نالینو مدل Amatis سایز 18

تابه گریل نالینو مدل Amatis سایز 18

مشخصات

  • ابعاد
    33.5×18.5×2 سانتی‌متر
  • وزن
    1650 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    دیسکاور
  • جنس دسته
    چدن
  • سایر توضیحات
    جنس بدنه چدن با روکش دیسکاور
    قابل استفاده روی زغال، گاز یا داخل فر
    شستشوی آسان
    کمک به بهبود سلامت بدن و رعایت رژیم غذایی
    حفظ خواص مواد غذایی
    حفظ طعم غذا و پخت کامل غذا
    امکان استفاده به عنوان سینی فر
    مناسب برای پخت بدون روغن انواغ غذای گوشتی و گیاهی
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه گریل نالینو مدل Sorin سایز 18 به همراه تخته سرو

تابه گریل نالینو مدل Sorin سایز 18 به همراه تخته سرو

مشخصات

  • ابعاد
    28×18.5×2.5 سانتی‌متر
  • وزن
    1400 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    دیسکاور
  • جنس دسته
    چدن
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • سایر توضیحات
    دارای تخته سرو چوبی با ابعاد: 30×21×2 سانتی‌متر و وزن 545 گرم
    جنس بدنه چدن با روکش دیسکاور
    قابل استفاده روی زغال، گاز یا داخل فر
    شستشوی آسان
    کمک به بهبود سلامت بدن و رعایت رژیم غذایی
    حفظ خواص مواد غذایی
    حفظ طعم غذا و پخت کامل غذا
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه گریل نالینو مدل سیترین سایز 18 به همراه تخته سرو

تابه گریل نالینو مدل سیترین سایز 18 به همراه تخته سرو

مشخصات

  • ابعاد
    28x18x2 سانتی‌متر
  • وزن
    1785 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    دیسکاور
  • سایر توضیحات
    – دارای تخته سرو با ابعاد: 32×22×1.5 سانتی‌متر و وزن 555 گرم
    – جنس تخته سرو: چوب
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه گریل نالینو کد 63341

تابه گریل نالینو کد 63341

مشخصات

  • ابعاد
    38×20.5×2.3 سانتی‌متر
  • وزن
    2650 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    دیسکاور
  • جنس دسته
    چدن
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • اقلام همراه
    دارای یک عدد انبر نسوز
  • سایر توضیحات
    طول انبر: 27 سانتی‌متر
    وزن انبر: 100 گرم
    جنس بدنه چدن با روکش دیسکاور
    قابل استفاده روی زغال، گاز یا داخل فر
    شستشوی آسان
    کمک به بهبود سلامت بدن و رعایت رژیم غذایی
    حفظ خواص مواد غذایی
    حفظ طعم غذا و پخت کامل غذا
    تابه گریل دو طرفه
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه گریل نالینو مدل Padela سایز 26

تابه گریل نالینو مدل Padela سایز 26

مشخصات

  • ابعاد
    33.5x27x2.2 سانتی‌متر
  • وزن
    2950 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    دیسکاور
  • جنس دسته
    چدن
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • اقلام همراه
    انبر
    زیر قابلمه‌ی چوبی
  • سایر توضیحات
    تابه با قطر 26 سانتی‌متر
    قابل استفاده داخل فر، روی اجاق و روی زغال
    ابعاد زیره‌چوبی: 35 × 29 × 1.7 سانتی‌متر
    ابعاد بسته‌بندی: 12 × 34 × 40 سانتی‌متر
    وزن بسته‌بندی: 3570 گرم
    جنس بدنه چدن با روکش دیسکاور
    قابل استفاده روی زغال، گاز یا داخل فر
    شستشوی آسان
    کمک به بهبود سلامت بدن و رعایت رژیم غذایی
    حفظ خواص مواد غذایی
    حفظ طعم غذا و پخت کامل غذا
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه گریل نالینو مدل دنیلی سایز 34

تابه گریل نالینو مدل دنیلی سایز 34

مشخصات

  • ابعاد
    42x35x2.5 سانتی‌متر
  • وزن
    6000 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    دیسکاور
  • جنس دسته
    چدن
  • جنس در
    شیشه
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • امکانات ظاهری
    در
  • اقلام همراه
    دارای چنگال سرو
    دارای در شیشه‌ای
    مناسب برای پخت انواع استیک، فیله، پیتزا، نان، طبخ سبزیجات بصورت گریل و تنوری و طبخ انواع غذاهای بدون نیاز به روغن
    جنس بدنه چدن با روکش دیسکاور
    قابل استفاده روی زغال، گاز یا داخل فر
    شستشوی آسان
    کمک به بهبود سلامت بدن و رعایت رژیم غذایی
    حفظ خواص مواد غذایی
    حفظ طعم غذا و پخت کامل غذا
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه گریل نالینو مدل 63326 سایز 26

تابه گریل نالینو مدل 63326 سایز 26

مشخصات

  • ابعاد
    طول 35، عرض 29 و ارتفاع 12 سانتی‌متر
  • وزن
    3300 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    گرانیت
  • جنس دسته
    چدن
  • جنس در
    استیل-شیشه
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • امکانات ظاهری
    در
  • اقلام همراه
    – زیره‌ی چوبی
    – کفگیر
    – اسپری روغن‌پاش
  • سایر توضیحات
    – تابه گریل به‌همراه زیره‎‌ی چوبی
    – قطر 26 سانتی‌متر
    – ارتفاع بدون درپوش: 2 سانتی‌متر
    – ارتفاع کفگیر:31.5 سانتی‌متر
    – ابعاد بسته‌بندی: 12 × 35 × 41 سانتی‌متر
    – وزن بسته‌بندی: 4000 گرم
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه گریل نالینو مدل 63349 سایز 28

تابه گریل نالینو مدل 63349 سایز 28

مشخصات

  • ابعاد
    36 × 29 × 3 سانتی‌متر
  • وزن
    4410 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    دیسکاور
  • جنس دسته
    چدن
  • جنس در
    شیشه
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • امکانات ظاهری
    در
  • سایر توضیحات
    – مناسب برای گریل کردن موادغذایی
    – دارای انبر با طول 20.5 سانتی‌متر
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه گریل نالینو مدل Spiza

تابه گریل نالینو مدل Spiza

مشخصات

  • ابعاد
    ضخامت 10 میلی‌متر سانتی‌متر
  • وزن
    3000 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    دیسکاور
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    – ضخامت 10 میلی‌متر
    – مناسب طبخ استیک
    – بدون نیاز به استفاده از روغن
    – قابل استفاده بر روی شعله گاز، حرارت زغال و داخل فر
    – دارای قابلیت طبخ مواد غذایی به صورت کبابی
    – پوشش نچسب Pfte
    – قابل استفاده از هر دو طرف
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه گریل نالینو کد 63342

تابه گریل نالینو کد 63342

مشخصات

  • ابعاد
    طول 37.5، عرض 20 و ارتفاع 1.5 سانتی‌متر
  • وزن
    2935 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    دیسکاور
  • جنس دسته
    چدن
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • اقلام همراه
    – یک عدد انبر نسوز
  • سایر توضیحات
    – طول انبر: 27 سانتی‌متر
    – وزن انبر: 100 گرم
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه گریل نالینو مدل Fahita

تابه گریل نالینو مدل Fahita

مشخصات

  • ابعاد
    طول تابه با دسته: 24.7 و ارتفاع تابه: 2 سانتی‌متر
  • وزن
    تابه: 1280 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    گرانیت
  • جنس دسته
    چدن
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • سایر توضیحات
    – تابه چدنی با زیره چوبی
    – مناسب برای گریل کردن استیک یا گوشت
    – جنس دسته از بدنه اصلی
    – وزن بسته‌بندی 1890 گرم
    – ابعاد بسته‌بندی 3.5 × 23 × 27 سانتی‌متر
    – قابلیت استفاده از تابه (بدون زیره چوبی) روی گاز، ذغال و داخل فر
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه گریل نالینو مدل 63325 سایز 26

تابه گریل نالینو مدل 63325 سایز 26

مشخصات

  • ابعاد
    ارتفاع 2 سانتی‌متر
  • وزن
    2055 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    دیسکاور
  • جنس دسته
    چدن
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • اقلام همراه
    – زیره‌ی چوبی
    – کفگیر
    – اسپری روغن‌پاش
  • سایر توضیحات
    – تابه گریل به‌همراه زیره‎‌ی چوبی
    – ابعاد بسته‌بندی: 13 × 35 × 40 سانتی‌متر
    – وزن بسته‌بندی: 3585 گرم
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه گریل نالینو کد Spiza

تابه گریل نالینو کد Spiza

مشخصات

  • ابعاد
    طول 36، عرض 30 و ارتفاع 2 سانتی‌متر
  • وزن
    4055 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    دیسکاور
  • جنس دسته
    چدن
  • جنس در
    شیشه
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • امکانات ظاهری
    در
  • سایر توضیحات
    – دارای درپوش شیشه‌ای با ارتفاع 5.5 سانتی‌متر
    – مناسب برای طبخ استیک
    – وزن بسته‌بندی: 4500 گرم
    – ابعادبسته‌بندی 10.5 × 35 × 39 سانتی‌متر
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه گریل نالینو کد Spiza Galss

تابه گریل نالینو کد Spiza Galss

مشخصات

  • ابعاد
    2 × 30 × 36 سانتی‌متر
  • وزن
    3900 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس در
    شیشه
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • امکانات ظاهری
    در
  • سایر توضیحات
    – دارای درپوش شیشه‌ای با ارتفاع 5.5 سانتی‌متر
    – مناسب برای طبخ استیک
    – وزن بسته‌بندی 4100 گرم
    – ابعادبسته‌بندی 9 × 32 × 33 سانتی‌متر
    – یک عدد کفگیر پلاستیکی
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه گریل نالینو مدل Padella 63326 سایز 26

تابه گریل نالینو مدل Padella 63326 سایز 26

مشخصات

  • ابعاد
    34 × 27 × 12 سانتی‌متر
  • وزن
    3600 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    دیسکاور
  • جنس دسته
    چدن
  • جنس در
    پیرکس
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • امکانات ظاهری
    در
  • اقلام همراه
    – زیره‌ی چوبی
    – انبر پلاستیکی 27 سانتی‌متری
  • سایر توضیحات
    – تابه گریل به‌همراه زیره‎‌ی چوبی
    – قطر 26 سانتی‌متر
    – ارتفاع بدون درپوش: 2.5 سانتی‌متر
    – ابعاد بسته‌بندی: 12 × 35 × 41 سانتی‌متر
    – وزن بسته‌بندی: 4100 گرم
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه گریل نالینو مدل Tabet

تابه گریل نالینو مدل Tabet

مشخصات

  • ابعاد
    طول 38، عرض 25، ارتفاع 2 سانتی‌متر
  • وزن
    4560 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    دیسکاور
  • جنس دسته
    آلومینیوم
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • کشور مبدا برند
    ایران
  • تعداد دسته
    یک عدد
  • اقلام همراه
    – یک کف‌گیر
  • سایر توضیحات
    – قابل‌استفاده روی زغال، هیزم، اجاق گاز، اجاق برقی
    – دارای دسته‌ی جداشونده جهت استفاده از دو طرف ظرف
    – قابل‌استفاده از دو روی ظرف
    – یک روی صاف برای گریل سبزیجات
    – یک روی شیاردار برای گریل انواع گوشت و ماهی
    – ابعاد بسته‌بندی: 9 × 25 × 42 سانتی‌متر
    – وزن بسته‌بندی: 5025 گرم
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه گریل نالینو مدل Padella

تابه گریل نالینو مدل Padella

مشخصات

  • ابعاد
    طول 33.5، عرض 27 و ارتفاع 2.5 سانتی‌متر
  • وزن
    3475 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    دیسکاور
  • جنس دسته
    چدن
  • جنس در
    استیل-شیشه
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • امکانات ظاهری
    در
  • اقلام همراه
    – زیرقابلمه چوبی
    – کفگیر
    – اسپری روغن
  • سایر توضیحات
    – تابه چدن با در پوش شیشه-استیل و زیرقابلمه چوبی
    – ابعاد زیرقابلمه: طول 35، عرض 29 و ارتفاع 1.7 سانتی‌متر
    – ارتفاع داخلی درپوش 8 سانتی‌متر
    – طول کلی کفگیر: 31 سانتی‌متر
    – جنس کفگیر: بدنه پلاستیکی و دسته فلزی
    – ابعاد اسپری روغن: قطر 5 و ارتفاع 19 سانتی‌‍متر
    – وزن کلی ظرف: 2585 گرم
    – تابه دارای کفی مشبک برای گریل کردن انواع گوشت و سبزیجات
    – قابل استفاده روی اجاق گاز، روی زغال و داخل اجاق فر
    – ابعاد بسته‌بندی: 10 × 42 × 43 سانتی‌متر
    – وزن بسته‌بندی: 4185 گرم
مشاهده این محصول در دیجی کالا
تابه گریل نالینو مدل 63326-1 سایز 26

تابه گریل نالینو مدل 63326-1 سایز 26

مشخصات

  • ابعاد
    طول 35، عرض 29 و ارتفاع 12 سانتی‌متر
  • وزن
    3300 گرم
  • جنس بدنه
    چدن
  • جنس روکش
    گرانیت
  • جنس دسته
    چدن
  • جنس در
    استیل-شیشه
  • قابلیت استفاده در
    فر
  • تعداد دسته
    دو عدد
  • امکانات ظاهری
    در
  • اقلام همراه
    – زیره‌ی چوبی
    – انبر پلاستیکی
    – اسپری روغن‌پاش
  • سایر توضیحات
    – تابه گریل به‌همراه زیره‎‌ی چوبی
    – قطر 26 سانتی‌متر
    – ارتفاع بدون درپوش: 2 سانتی‌متر
    – ابعاد بسته‌بندی: 12 × 35 × 41 سانتی‌متر
    – وزن بسته‌بندی: 4000 گرم
مشاهده این محصول در دیجی کالا

امیدواریم این مقاله برای شما مفید واقع شود. و در راستای انتخاب و خرید تابه گریل نالینو مفید بوده باشد در ادامه ای مطلب خواندن قابلمه استیل نچسب چه مارکی خوبه؟ و 16 مدل از بهترین مارک سرویس قابلمه گرانیتی را نیز به شما همراهان عزیز توصیه میکنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *